- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 17cm
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9163346-yasmin#overview
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Deze Colombiaanse schoonheid vrijdag bezocht in Rotterdam. Contact via WhatsApp in het Engels. afgesproken voor een uur en gevraagd of het klopt dat ze tongzoent en pijpt zonder condoom. Ja was het antwoord, "lets have some fun".
Yasmin zieter echt fantastisch mooi uit. niet zo'n ge-explodeerde siliconen bubbelkont, maar een mooie strakke ronde kont. Haar pik wordt goed hard, en ze wordt graag gepijpt. Maar helaas, géén woord Engels (iemand anders maakt blijkbaar de afspraak), tongzoenen niet mogelijk, pijpen zonder niet mogelijk...... zucht.
Ik ben er zo klaar mee met die Latijnse figuren.
Ik kon haar staande neuken terwijl zij dan in de spiegel keek en zichzelf binnen 3 minuten klaartrok. het was de bedoeling dat ik nu snel klaarkwam, wat ze deed door mij af te trekken. Dat was naar ca 30 minuten. Om haar te zieken ben ik gewoon op haar bed gaan liggen tot het uur voorbij was.
Yasmin zieter echt fantastisch mooi uit. niet zo'n ge-explodeerde siliconen bubbelkont, maar een mooie strakke ronde kont. Haar pik wordt goed hard, en ze wordt graag gepijpt. Maar helaas, géén woord Engels (iemand anders maakt blijkbaar de afspraak), tongzoenen niet mogelijk, pijpen zonder niet mogelijk...... zucht.
Ik ben er zo klaar mee met die Latijnse figuren.
Ik kon haar staande neuken terwijl zij dan in de spiegel keek en zichzelf binnen 3 minuten klaartrok. het was de bedoeling dat ik nu snel klaarkwam, wat ze deed door mij af te trekken. Dat was naar ca 30 minuten. Om haar te zieken ben ik gewoon op haar bed gaan liggen tot het uur voorbij was.