AnalCareBear
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Cupmaat
- C (fake)
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/yasmin-598/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Enkele weken terug was ik bij Yasmin te Beernem.
Om mijn slechte date met een andere dvp in hetzelfde huis goed te maken, de gok gewaagd bij Yasmin.
Wat een vrouw!
Afspreken via Whatsapp verloopt vlot.
Ze is wel duidelijk geen fan van al te lang rond de pot draaien. Wees duidelijk en concreet.
Voor de rest; sympathieke goedlachse en goed uitziende dame. Haar Engels is zeer beperkt, maar ze doet haar best.
Uiterlijk is ze volledig mijn ding. Stevige kont en valse tieten.
Pijpen doet ze fantastisch. Diep, maar geen deepthroat. Ook belangrijk dat ze de ballen niet vergeet.
De sex was al even fantastisch. Ze weet wat ze doet en ze kan tegen een stootje.
Ik denk dat er nog een grote 5 minuten over waren. Ze "drong aan" op een massage. Normaal ben ik er geen fan van, maar wat kan deze vrouw masseren!
Korte maar krachtige massage, maar ik voelde me als herboren.
Herhalingsgevaar?
Zeker en vast!
Om mijn slechte date met een andere dvp in hetzelfde huis goed te maken, de gok gewaagd bij Yasmin.
Wat een vrouw!
Afspreken via Whatsapp verloopt vlot.
Ze is wel duidelijk geen fan van al te lang rond de pot draaien. Wees duidelijk en concreet.
Voor de rest; sympathieke goedlachse en goed uitziende dame. Haar Engels is zeer beperkt, maar ze doet haar best.
Uiterlijk is ze volledig mijn ding. Stevige kont en valse tieten.
Pijpen doet ze fantastisch. Diep, maar geen deepthroat. Ook belangrijk dat ze de ballen niet vergeet.
De sex was al even fantastisch. Ze weet wat ze doet en ze kan tegen een stootje.
Ik denk dat er nog een grote 5 minuten over waren. Ze "drong aan" op een massage. Normaal ben ik er geen fan van, maar wat kan deze vrouw masseren!
Korte maar krachtige massage, maar ik voelde me als herboren.
Herhalingsgevaar?
Zeker en vast!