Elisabeth heeft tegenwoordig zwart haar.Weet iemand of Elisabeth (Geleen 84) werkt vandaag? Haar naambordje hangt er maar achter het raam staat een dame met donker (zwart) haar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElisabeth heeft tegenwoordig zwart haar.Weet iemand of Elisabeth (Geleen 84) werkt vandaag? Haar naambordje hangt er maar achter het raam staat een dame met donker (zwart) haar.
Ze was er inderdaad vandaag, maar gaat inderdaad meestal niet al te laat weg.Weet iemand of Elisabeth (Geleen 84) werkt vandaag? Haar naambordje hangt er maar achter het raam staat een dame met donker (zwart) haar.
Zoeken is toch niet zo moeilijk? Ze werkt op Geleenstraat 96 k2.Hoe ziet ze eruit en op welk nummer is ze te vinden
Dus als ik het goed lees: al een tijdje niet overdag gezien toch?Overdag heb ik Sabrina niet heel recent gezien.
vrijdag in elk geval gezien.Ik weet het niet precies, misschien een week of wat langer geleden.
zaterdag in elk geval gezien.
overdagVorige vrijdag en zaterdag dus wel overdag? Of was dat in de avond?
Op wie is deze reactie Paulus als ik mag vragenJa, ze is aanwezig, begint waarschijnlijk nog steeds rond 10.00.
Weet jij of ze al weer werkt?Klopt; ze zou me weten als ze weer zou gaan beginnen maar soms vergeet ze dat dus daarom vraag ik het op deze manier.
Dat zie je toch, het voorgaande bericht.Op wie is deze reactie Paulus als ik mag vragen
Op dat van Anna of SilvanaJa, ze is aanwezig, begint waarschijnlijk nog steeds rond 10.00.
ja werkt nogBen al een paar weken niet meer wezen wandelen vandaar mijn vraag: werkt Ella 122/k9 nog in de Geleen?
Ik quote niet onnodig op een direct voorgaand bericht, zoals jij wel doet, maar Silvana is niet aanwezig. Ze werkt (vrijwel) nooit op woensdag.Op wie is deze reactie Paulus als ik mag vragen
niet schikken als je haar ziet. ze wordt steeds molligerGoede dag, sinds lange tijd weer ff naar de Geleenstraat gereden om mijn favoriet camelia te bezoeken. Nieuwe heup gekregen en die moet toch ff uitgeprobeerd worden. Maar helaas wo ochtend nu de gordijntjes stijf dicht ook geen glas in de vensterbank. Ook al sinds lange tijd geen recencies. Is camelia nog actief op hetzelfde adres?