Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kent iemand Tanja nog, die lange slanke goedlachse Brabantse brunette met mooie fake tietjes, die rond 2017/18 in de Hofstraat werkte? Voor dat ze daar werkte en na dat ze in de Hofstraat gestopt is zat ze nog bij RDV in Made

Ik zou heel graag nog eens een goed gesprek willen hebben met Juffrouw van Soelen. Zij was mijn lerares van de 5e klas van de basisschool. Zij kon prachtig over geschiedenis van Nederland vertellen. Door haar heb ik nu een liefde voor geschiedenis.
Mijn broer en zus hebben ook bij haar in de klas gezeten. Later, toen ik op de midelbare school zat, kwam ik haar soms tegen in het dorp. Dan vroeg ze altijd heel belangstellend hoe het met ons ging. Als lerares was ze heel lief en geduldig persoon.
Toen ik bij haar in de klas zat liep ze al tegen de 60 aan. Ik vrees dat zij ondertussen is overleden. Het is ongeveer 50 jaar geleden dat ik in haar klas zat.

De vrouw die in de jaren negentig eerst als Julia werkte bij Huize Mona in Utrecht (bestaat niet meer) en later enige tijd als Audrey op de Rijndijk in Hazerswoude (dat is nu Busara Thai).

Ik ben ongeveer 10 keer bij haar geweest en dat was altijd super fijn.
Ik hield van haar donkere lijf met enorme borsten en haar vriendelijke en vrolijke karakter.

Meesteres Christel Z., ze had een groot pand in Rijswijk, een heel mooie blonde milf, inmiddels zo'n 30 jaar geleden, nu dus een gilf.
Van ons oom Sjors heb ik begrepen dat zij naar Zwitserland is verhuisd!
Chica LaRoxxx die nu heel wat kinderen verder is, maar ruim 8 jaar geleden hot topic was zou ik zou ik nog wel eens een keertje te grazen willen nemen!!!

Terug
Bovenaan Onderaan