Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk mis met je mee! Frederique was fantastisch!Ik dacht haar nog een keertje op de agenda van ds-girls gezien te hebben na de recente heropening.
Zou zelf graag nog een keertje met de Italiaanse Jessica willen stoeien die bij privé huis stout gewerkt heeft (die had ook een tijdje in Geleenstraat gestaan)
En Frederique van Salon261 mis ik ook, is voor zover ik weet sinds de laaste lockdown gestopt.
Ja, dat is degene die ook in mij opkomt als ik denk aan dames die ik bezocht heb3. Chantal van Huize Monique in Amersfoort
Volgens mij zit deze Dina nu bij Salon 261 in Alphen ad Rijn.Dina, van RvP in Made. Maar 1x date mee gehad, was altijd de planning om dat nog een keer over te doen maar na de 1e corona lockdown is ze daar verdwenen.
Alleen om haar keuze voor dat merk motor zou ik die al willen ontmoeten.Een Nederlandse vrouw met een strak lijf die altijd op haar rode Ducati kwam.
Ja Cindy, heb nog steeds contact met haar en de hoop nog niet opgegeven ?.Cindy. Een pracht van een vrouw van rond de 40. Ontving enkele jaren geleden in Alkmaar. Is verhuisd naar Friesland maar ook gestopt zover ik weet.
Deze dame ontvangt gewoon in Genk https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laatste-dag-101.htmlMolly een Nederlandse dame 50+ uit Goes en omgeving België
Is dat dezelfde Cindy die tot voor kort nog in Sneek werkte?Ja Cindy, heb nog steeds contact met haar en de hoop nog niet opgegeven ?.
Dank ik ga er gelijk werk van maken. Op naar België ?Deze dame ontvangt gewoon in Genk https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laatste-dag-101.html
Angelique Secret, bekend van MvH maar ook bij verschillende huizen ontvangen, denk dat ik haar een keer of 5 heb bezocht.....
Als ze morgen weer ergens begint, ben ik er gelijk bij ?topper!
Ik weet dat ze een tijdje bij DS in Den Haag zat maar dat is al even geleden.Bij welke huizen was dat? Iets om in de gaten te houden. Maar ik heb het idee dat ze gestopt is.
Google maar op die naam en kies afbeeldingenHebben jullie toevallig iemand een foto van Angelique Secret?