steven1207
Vaste klant
- 101
- 11/07/22
- 142
Neen, Amarante is al een tijdje om privé redenen gestopt ....denk je echt dat Amarante nog actief is ?
op Only Fans alvast niet meer met foto's en filmpjes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen, Amarante is al een tijdje om privé redenen gestopt ....denk je echt dat Amarante nog actief is ?
op Only Fans alvast niet meer met foto's en filmpjes.
Klopt...Kate was al een tijdje terug, die 2 waren altijd samen op een adres te viinden@Truckermark
Ad Kate Lanaken 21-11-2023 : "een heerlijke trio met me vriendin Elena is ook mogelijk"
@Truckermark
Ad Kate Lanaken 21-11-2023 : "een heerlijke trio met me vriendin Elena is ook mogelijk"
Ja verdomd....ze is terug....was een tijger een paar jaar terug.
Laat me even weten hoe het was als bent geweest
Heeyyyy @Papapaul ....Elena is terug!!!
Ik hoop dat ze nog zo'n beest is, ik ga d'r zeker een x met een bezoekje vereren. Heb dr al heel veel geld in gespotenJammer dat de foto's van Kate van Kinky recenter zijn dan die van RL.
Hoop dat dat bij Elena niet het geval is, maar strategische foto's gemaakt. Ben dus beetje bang voor hetzelfde.
Als je weet dat hij (mede) aan de oorsprong ligt van het terrorisme in het Nabije-Oosten, dan vindt hij vast dat de huidige Israelische regering een bende watjes zijn.Ik zou nog wel eens een kopje koffie willen drinken met David Ben Goerion - de eerste premier van Israel - en aan hem vragen hoe hij het huidige Israel vindt.
Iemand ooit nog wat van Monique vernomen?Mia heb ik nooit gekend of meegemaakt..ik weet ook even niet wie je bedoeld ook..
Monique ,heeft inderdaad een blijvende indruk achtergelaten..
bij 2e ontmoeting met haar had ik van tevoren gevraagd om full make up te gaan..
heeft ze gedaan toen..ze had toen een wit jurkje aan en haar haar helemaal gestyled..wist niet wat ik zag toen ze de deur open deed..
CIF was eerst niet mogelijk..vanwege de make up..toen ik opperde haar nieuwe te geven met hoog eiwitgehalte moest ze lachen ..maar het mocht toch,(yeah whatever ,zei ze)
geweldige meid..
nogmaals..als die ooit nog begint ..in dezelfde setting..en conditie..Banzai!
waar is haar topic gebleven?Klopt....
Amy, opvallende ogen, gele bikini, tieten, Oostblok, leeftijd klopt, heeft ook op 21 gewerkt...
Kan toch bijna niet missen.
Maar alleen jij weet het
Ze heeft ook een topic dacht ik maar ik kan het niet vinden, als Amy/Daisy.
Zij is in ieder geval regelmatig aanwezig op nr 18 (tegenover 21).
Ja gisteren overdag nog gezienheeft iemand haar nog gezien recent
zaterdag bij haar langs geweestJa gisteren overdag nog gezien
Ik ben er zelf ook niet jonger op geworden.Ook als ze nu veel ouder en minder aantrekkelijk is?