Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is zonde als die weg is ging er ook regelmatig langsSophia van Huize Sandra.
Is gisteren of vandaag plots van de site af. Doet me wel wat als een dame waar ik vaak en graag bij op bezoek ging zomaar ineens verdwijnt, zonder fatsoenlijk afscheid te hebben kunnen nemen. Echt jammer.
Één van de leukste dames daar voor mij. Geen poespas, geen overdreven toneelspel, oprecht, echt en eerlijk. Fijn mens zo ik haar heb leren kennen.Dat is zonde als die weg is ging er ook regelmatig langs
Helaas, ze is, voor zover ik weet, niet meer actief.Er zullen zeker wandelaars zijn die de naam "Amarante", als ik het goed heb, herkennen. Dit was een Belgische dame tussen de 25-30 met een bril en een mooie uiterlijk. Wat ik me nog kan herinneren dat zij uitstekend was in deepthroaten en vroeg me af als zij nog ontvangt?
Die foto komt me bekend voor:Ruim anderhalf jaar geleden was in Roermond Cindy/Fleur.
Leuke dame van rond de 30.
Ze ontving in een flat in het stadsdeel "donderberg"
Opeens was haar advertentie weg en reageerde ze ook niet meer op de app.
Met haar zou ik echt nog wel eens willen afspreken want de keren dat ik geweest ben was het altijd super.
Heb een foto mee gezonden.
Mocht iemand weten of ze nog ergens ontvangt hoor ik het graag.
greetje inderdaad, jij bent een kenner man, dit was samen met Mona het beste dat in freya ontving top top top .. dit rest verbleekt bij deze PROS xxxGreetje die vroeger in Freya Hulst werkte
Had ze tattoo's? En waar in Rotterdam bezocht je haar?Ik zou ook een Thaise nog weleens willen ontmoeten. Ze lijkt nu al een paar jaar van de aardbodem te zijn verdwenen, of ze is simpelweg terug naar haar geboorteland. Ze werkte eerst onder de naam Haifa en heb haar eens in Den Haag (raamprostitutie) en in Rotterdam (prive) bezocht. Later was haar naam ook Leyne, dacht ik me te herinneren. Er zullen hier best mensen zijn die haar ook nog herinneren.
Dus datKyra uit Rijswijk voor een laatste sessie