- 80
- 07/07/21
- 134
Zou dat wereldwonder zich toch nog voor gaan doen, dan vertel ik het als het gesprek op onze seksuele historie terecht zou komen.
Volgens mij een prima indicator of je partner je echt vertrouwd en in je gelooft dat je dat deed als single en niet in een relatie. Plus een blijk dat je niks voor je partner achter zult houden.
Als ze er vervolgens niet mee om kan gaan, dan zou ik waarschijnlijk niet verder willen. Als ze je op zoiets niet vertrouwd, dan denk ik dat er ook andere zaken uiteindelijk boven water zullen komen waarop ze achterdochtig zal zijn.
Beter dat je daar al snel achter komt in plaats van na jaren en ze blijkt bijvoorbeeld stiekem op je telefoon te kijken wat je appt of waar je je geld aan uitgeeft.
Wederzijds vertrouwen is voor mij toch wel een basis van alles. But what do I know?
Ja helemaal mee eens. Wij willen uiteindelijk een huis kopen en kinderen krijgen, dat doe ik niet als ik dit soort dingen geheim moet houden. Het komt uiteindelijk toch wel uit denk ik, en als er dan onenigheid is dan heb je echt een probleem. Dan liever dat het nu al duidelijk is en evt. nu de relatie uit gaat. Maar dat is niet het geval gelukkig, een open relatie is prima