Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTMM?Feit dat dame vandaag WEER geen reactie stuurt en jij de enige bent die haar promoot.
Gaat hier officieel naar status TMM
Te mijden meid
WTF?@admin hier niet eens ingrijpen ook?
Reageert niet op de mail, problemen met haar telefoon, zit niet meer op whatsapp.
Ze bestaat volgens andere forumleden en daar vertrouw ik dan maar op, maar ze is op z'n zachtst gezegd lastig te bereiken. Dan haak ik, met alle respect, af.
Die zullen er niet zijnIk ben weer reuze benieuwd naar de vele ervaringen van vandaag.....
Vanwege de vele aanmeldingen van afgelopen vrijdag deze week twee feestjes; woensdag en vrijdag!Deze vrijdag is het weer zo ver!!! Een geil feestje met Stoute Sanne! En ze is vandaag jarig dus feliciteer haar even als je haar een berichtje stuurt !
Bekijk bijlage 86946Bekijk bijlage 86947Bekijk bijlage 86948
Groetjes,
#Dirk087
Nou ik ook. Hoop voor de mensen die willen gaan dat ze niet voor Jan lul bij het hotel staan en net als ik afgelopen vrijdag...Benieuwd naar de reviews
@Strûner Waarom ben je er dan toch nog heen gegaan, na alle negatieve reacties hier op dit forum?? Had je een afspraak of ben je zo maar langs gegaan??Nou ik ook. Hoop voor de mensen die willen gaan dat ze niet voor Jan lul bij het hotel staan en net als ik afgelopen vrijdag...
Nee ben er speciaal voor gereden. Maar heb op de parkeerplaats van het hotel een heel erg goed alternatief gevonden op sexjobs en ben doorgereden daarheen.@Strûner Waarom ben je er dan toch nog heen gegaan, na alle negatieve reacties hier op dit forum?? Had je een afspraak of ben je zo maar langs gegaan??
Nope, en dat terwijl ik specifiek had gevraagd me te appen als het niet doorging omdat ik uit Friesland moest komen.@Strûner Dus Sanne kwam haar afspraak weer niet na, begrijp ik??? Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je alternatieve GB.... ! Mag ook in DM.
@GeileGerard Klopt, maar om iemand bewust uit Friesland naar Amsterdam te laten rijden, terwijl je gewoon een af bericht kunt sturen???? Dat is ook oplichterij voor mij. En die @Dirk087 de boel maar blijven promoten..... man, man... wat triest.@Befking mwah oplichters? Is meer fake... chaos? Zolang je niet betaald...
Feit is wel dat deze dame haar zaakjes slecht op orde heeft en dan moet je jezelf ook afvragen in hoeverre zij zichzelf (geestelijk) op orde heeft. Is geen incident meer maar structureel gedoe
Het begint een beetje genant te worden Dirk..Deze week morgen (woensdag) en vrijdag weer!
Mannen die gaan of geweest zijn laat van je horen !
Ze staat hoog op mijn verlanglijstje en ik woon dicht in de buurt dus ik ga zeker een keer proberen aan te schuiven. Maar dat wordt ergens in maart pas.Deze week morgen (woensdag) en vrijdag weer!
Mannen die gaan of geweest zijn laat van je horen !