karl.gnter
Wandelaar
- 68
- 18/01/22
- 64
Moeten we kaartjes kopen voor deze evenementen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe gaat dat op de hotel locatie? Lijkt me niet heel discreet, ik zou me wat ongemakkelijk voelen.EINDELIJK vrijdag bij Sanne geweest! Helaas waren van de 4 aanmeldingen maar 2 opkomen dagen (waarvan ik 1 was), het was dus helaas geen gangbang maar een trio.
Sanne echt prachtige dame, super slank, kleine borstjes en lekker kontje. Heel leuk en gezellig in de omgang ook! En superrrr geil!!!
Voor alles in! Ik ga zeker vaker bezoeken, 1 op1 of met meerdere op 1. Wil nog steeds een een gangbang mee maken
Nee hoor, gewoon een mailtje sturen naar [email protected] en zij vertelt je de rest. Contant betalen bij aankomstMoeten we kaartjes kopen voor deze evenementen?
Had ik ook, in dit geval wachtte zij in de lobby op mij. Ze vertelde dat ze soms het kamer nummer doorgeeft of kamerpasjes ergens verstopt.Hoe gaat dat op de hotel locatie? Lijkt me niet heel discreet, ik zou me wat ongemakkelijk voelen.
Kort ….. ,Even gekke vraag met wat ik kan verwachten, doet ze bare of niet
PZC en NzC ?
Nederlands.Even gekke vraag, is Sanne gewoon een Nederlandse meid, Of toch een buitenlandse ?
Even gekke vraag met wat ik kan verwachten, doet ze bare of niet
PZC en NzC ?
Even gekke vraag, is Sanne gewoon een Nederlandse meid, Of toch een buitenlandse ?
Maandag 10:00 tot 15:00 in Amsterdam Oost!Ze is morgen weer beschikbaar in Amsterdam West in de buurt van Sloterdijk station! 1 op 1 en gangbang! Voor meer info en aanmelden/afspreken mail haar op [email protected]
Vandaag is Sanne langs de A4 in bij Amsterdam vanaf 10:00 tot 18:00 met om 13:00 een gangbang! En maandag bij genoeg aanmeldingen op een nog te bepalen locatie in Amsterdam. Mail haar om je aan te melden of voor meer info. Mail adres staat op de flyer !
Verslavend is ze! Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn, maar voor de vakere bezoekers, wij zullen elkaar vast en zeker eens tegen komen bij haar !Vanochtend bij Sanne geweest voor een geile gb (beter: trio met nog een andere man) in Amsterdam. Sanne is eerste helft 30 en in de prime van haar sexualiteit (ze is de hele dag geil zeg maar). Ze heeft een fantastisch strak lichaam en is voor heel veel in (anaal, DP bijvoorbeeld). Ze pijpt heerlijk en kan goed deepthroat (beetje afhankelijk van de lengte natuurlijk). Ze heeft een verzameling speeltjes mee, maar ze was vanaf het begin al goed nat.
Bij binnenkomst lekker gedoucht allemaal en ze zorgde voor een hele relaxte sfeer. Op bed heeft ze me heerlijk gepijpt (zc) terwijl de andere man haar lekker vingerde en daarna van achteren begon te neuken (mc). Na een tijdje gewisseld zodat ik haar doggy kon nemen, eerst in haar heerlijke kutje en daarna anaal. Voor haar geen enkele moeite, vindt ze heerlijk zei ze.
Vervolgens heeft de andere gast haar op de rug gelegd met haar hoofd over de rand van het bed zodat ze hem lekker diep kon pijpen en hij haar met veel vingers kon klaar vingeren.
Na een korte pauze heb ik haar op de knietjes op de grond gezet om me heerlijk sloppy klaar te laten pijpen (veel spuug). Lekker over haar borsten heen gekomen, wat een geile vrouw... Daarna hetzelfde met de andere man.
Tenslotte nog relaxed bijgekletst op het bed met zn drieen en helaas weer naar huis moeten vertrekken.
Herhalingskans zeer groot.
Ik heb het aan Sanne voorgesteld en krijg de volgende reactie;Ik ben door meerdere mannen hier benaderd om samen naar Sanne te gaan, ik kan haar vragen of ze zin heeft in een Girlsreview gangbang ! Ze klaagt vaak over mannen die zich aanmelden en dan niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen (heb ik mij door omstandigheden ook wel eens schuldig aan gemaakt), maar ik denk dat wij hier wel een leuk groepje kunnen verzamelen om haar eens goed onderhanden te nemen !
Wie zou hiervoor in zijn?
GraagIk heb het aan Sanne voorgesteld en krijg de volgende reactie;
"Ja dat zou super zijn!"
Ik doe graag meeIk ben door meerdere mannen hier benaderd om samen naar Sanne te gaan, ik kan haar vragen of ze zin heeft in een Girlsreview gangbang ! Ze klaagt vaak over mannen die zich aanmelden en dan niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen (heb ik mij door omstandigheden ook wel eens schuldig aan gemaakt), maar ik denk dat wij hier wel een leuk groepje kunnen verzamelen om haar eens goed onderhanden te nemen !
Wie zou hiervoor in zijn?