- 158
- 27/07/21
- 144
De dame die met gesloten voordeur haar 300 euro aan een kerel moet terugbetalen?Ik weet niet wat er onvriendelijk aan is als iemand zegt dat hij zijn geld terug wil.
Hij wil "zijn" 300 euro terug.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe dame die met gesloten voordeur haar 300 euro aan een kerel moet terugbetalen?Ik weet niet wat er onvriendelijk aan is als iemand zegt dat hij zijn geld terug wil.
Ik denk dat jij aan een nieuwe leesbril toe bent.Overigens spreek je jezelf voortdurend tegen.
Dan vind je weer dat je geld mag terugvragen en de posting erna vind je het absoluut not-done.
In nota bene dezelfde posting....Natuurlijk is het niet normaal om je geld terug te vragen als je een Prostituee hebt laten komen.
Je maakt van tevoren een afspraak met haar en laat haar komen en geeft haar het afgesproken bedrag.
Eenmaal gegeven blijft gegeven.
Je kan natuurlijk wel vriendelijk vragen of je het gedeelte of het gehele bedrag terug mag hebben.
Als je rustig en aandachtig leest zie je dat het een het ander niet tegenspreekt.In nota bene dezelfde posting....
We dwalen een beetje af, maar ik lees in zin 1:Als je rustig en aandachtig leest zie je dat het een het ander niet tegenspreekt.
Pas maar op, voor je het weet gaat hij weer met zichzelf praten:In nota bene dezelfde posting....
een zogenaamd intern gesprek.Pas maar op, voor je het weet gaat hij weer met zichzelf praten:
Discriminatie of gewoon een voorkeur?
al van enkele dames gehoord die liever geen Indiërs als klant hebben, zij hebben echt geen respect voor de dames en behandelen als vuil, ze vernederen hen vaak en doen alsof het echt hoeren zijn. En je moet maar denken: behandel elk anders zoals je zelf ook behandeld wil worden. Arabieren zien...www.girlsreview.nl
Kijk nu zijn we er, het maakt jou niet uit wat de versie is van de tegenpartij.Knap hoor Gaastra, precies hetzelfde terugzeggen zoals je was er toch niet bij. Nogmaals: Jij ook niet! Waarom denk jij dan dat je het allemaal beter weet. En het interesseert mij inderdaad niet wat die Roemenen hun versie is. Die vrouw had meteen kunnen ruiken dat die kerel gedronken had, maar nee hoor, eerst 300 euro aanpakken en dan iemand verrot laten slaan. En jij hebt daar alle begrip voor. Dat vind ik dus rare denkbeelden.
Hij is van zelf in het ziekenhuis gekomen?Kijk nu zijn we er, het maakt jou niet uit wat de versie is van de tegenpartij.
Het zou zomaar kunnen dat die Roemenen geen enkele schuld hebben.
Kan toch zijn dat hij de dame heeft misbruikt of verkracht?Hij is van zelf in het ziekenhuis gekomen?
Dus hij vraagt zijn geld terug, nadat hij haar eerst heeft misbruikt en verkracht.Kan toch zijn dat hij de dame heeft misbruikt of verkracht?
Eenzijdige verklaring van de Westerfoorter tot nu toe.
Nee hij heeft haar misbruikt of verkracht en is vervolgens in elkaar gemept.Dus hij vraagt zijn geld terug, nadat hij haar eerst heeft misbruikt en verkracht.
ik geef het op, Gaastra is niet meer te helpen.Hahaha Gaastra houd jullie wel bezig
Jij blijft maar van alles aannemen wat je helemaal niet weet. Ze was helemaal niet lang binnen geweest, in welke tijd had hij haar dan moeten verkrachten?Nee hij heeft haar misbruikt of verkracht en is vervolgens in elkaar gemept.
We dwalen steeds verder af.Ze was helemaal niet lang binnen geweest, in welke tijd had hij haar dan moeten verkrachten?
Of het nu met aplomb is gezegd, of met veel aplomb, maakt niets uit.We dwalen een beetje af, maar ik lees in zin 1:
- Het is niet normaal om je geld terug te vragen als je een prostituee hebt laten komen
En dan in zin 4:
- Je kan natuurlijk wel vriendelijk vragen of je het gedeelte of het gehele bedrag terug mag hebben.
Dus eerst met veel aplomb beweren dat 'het niet normaal is' om twee zinnen daarna te stellen 'dat je het best vriendelijk kan vragen'.
Daar is tekstueel zoveel mis, geen beginnen aan, sorry ;-)Waarom stel jij je continu op als Gaastra's begeleider, of als zijn oudere broer die wél het vbo heeft afgerond?
Maar jij weet het ook niet.Jij blijft maar van alles aannemen wat je helemaal niet weet. Ze was helemaal niet lang binnen geweest, in welke tijd had hij haar dan moeten verkrachten?
Dat kan, of misschien heeft hij haar wel in zijn testament ingeschreven.Kan toch zijn dat hij de dame heeft misbruikt of verkracht?
En talloze ongefundeerde verzinsels van jou.Eenzijdige verklaring van de Westerfoorter tot nu toe.
;-)Dat kan, of misschien heeft hij haar wel in zijn testament ingeschreven.
Daar zijn we allemaal, in mindere of meerdere mate, goed mee bezig n.a.v. dat ene berichtje.En talloze ongefundeerde verzinsels
Er komt hier vooral één persoon wijsneuzerig over en dat ben jij @Gaastra 1968Ik denk dat je @Roba met zijn ruim 700 berichten op dit forum niks wijs hoeft te maken waar hij zijn tijd aan besteedt. Het is misschien goed bedoeld van je, maar komt een beetje wijsneuzerig over.
Ik zou alles heel zorgvuldig moeten teruglezen om te kijken of een van ons niet wijsneuzerig overkomt.Er komt hier vooral één persoon wijsneuzerig over
Ik voel me gevleidIk denk dat je @Roba met zijn ruim 700 berichten op dit forum niks wijs hoeft te maken