Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame?
Hi Mede wandelaars… ben begin volgende week voor m'n werk in Roeselare… iemand een leuk adres voor privé, massage, kink oid? Liefst geen Colombiaanse of Spaanse of Roemeense ofzo… gewoon een lekkere date waar veel mogelijk is ;) club, privé, massage salons, maakt niet uit!
Ook niet te ver van Roeselare af
Bedankt alvast

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-gfe.html
Deze is ook een echte topper.
 
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/paola-brasil-2.html?adult=1 daarnet naar deze dame geweest, nadat ik haar in het straatbeeld had gezien, enorm mooi lichaam, sprak net oké Engels
Misschien een recensie aanmaken als je daar goesting in hebt?

Het is nogal een ferme verschijning, ik ga er vanuit dat de foto's kloppen. En je kunt niet naast haar kijken maar ook gezien haar grootte (als de 1m78 kloppen zonder schoenen/hakken) letterlijk niet over/boven haar :LOL:

Ze heeft heel weinig aangeduid bij de mogelijkheden en aangezien haar Engels blijkbaar niet zo indrukwekkend is belooft ze misschien veel via sms of bij telefonisch contact? Wat dan in de praktijk tegen kan vallen. Vandaar is een gedetailleerde recensie heel handig ;)
 
Misschien een recensie aanmaken als je daar goesting in hebt?

Het is nogal een ferme verschijning, ik ga er vanuit dat de foto's kloppen. En je kunt niet naast haar kijken maar ook gezien haar grootte (als de 1m78 kloppen zonder schoenen/hakken) letterlijk niet over/boven haar :LOL:

Ze heeft heel weinig aangeduid bij de mogelijkheden en aangezien haar Engels blijkbaar niet zo indrukwekkend is belooft ze misschien veel via sms of bij telefonisch contact? Wat dan in de praktijk tegen kan vallen. Vandaar is een gedetailleerde recensie heel handig ;)
 


Iemand ervaring met deze dames?
 
Imane uit Roeselare.
Iemand ervaring?
Ik ben wat argwanend geworden met die heel jonge dames in Roeselare, zeker na die ervaringen te lezen over Maya…

Ik maakte gisteren een recensie over Imane

 
Laatst bewerkt:
Ik maakte gisteren een recensie over Imane
Ze is intussen verdwenen precies. (de recensie, niet Imane)
 
Bom van een vrouw! Maar meestal lijkt mij dat dan te mooi om waar te zijn.
Iemand ervaring met deze Zuid-Amerikaanse schone?

Vorige week tot 2 x mij aan de deur doen wachten deed telkens niet open. Denk dat ze met telefoniste werkt. Ik ga er nooit meer heen.
Bom van een vrouw! Maar meestal lijkt mij dat dan te mooi om waar te zijn.
Iemand ervaring met deze Zuid-Amerikaanse schone?

Bom van een vrouw! Maar meestal lijkt mij dat dan te mooi om waar te zijn.
Iemand ervaring met deze Zuid-Amerikaanse schone?

 
Laatst bewerkt:
Is ze nog actief want vind haar nergens
Afwisselend wel, als ze in de regio is en actief (wisselt met haar thuisland).

 
iemand ervaring met deze dames uit het Tieltse?




 
iemand ervaring met deze dames uit het Tieltse?




Hm, waarschijnlijk zal je weinig reactie krijgen. Ze zullen vermoedelijk op hetzelfde adres zitten (airbnb) en elke week ergens anders. Kans is reëel dat de foto's niet overeen komen, de service niet is zoals beloofd, ...
Maar, het kan natuurlijk altijd zijn dat ik het verkeerd voor heb :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan