• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Mi uit het Brugse ?


Denk morgen de gok te wagen. Grote borsten en tepelhoven heeft ze al zelf gezegd.
 
Iemand ervaring met Mi uit het Brugse ?


Denk morgen de gok te wagen. Grote borsten en tepelhoven heeft ze al zelf gezegd.
Waarom denk je dat je met haar zelf hebt gechat? 🤔
Bij een Chinese die Duits en Engels spreekt, stel ik mij toch meerdere vragen...
 
Laatst bewerkt:

Iemand al bij Lucie geweest? Is wel al een paar keer in Brugge geweest,
Zit in het Green park hotel... Ik ben zelf nog niet in dat hotel geweest..
 
Hi Mede wandelaars… ben begin volgende week voor m'n werk in Roeselare… iemand een leuk adres voor privé, massage, kink oid? Liefst geen Colombiaanse of Spaanse of Roemeense ofzo… gewoon een lekkere date waar veel mogelijk is ;) club, privé, massage salons, maakt niet uit!
Ook niet te ver van Roeselare af
Bedankt alvast
 
Hi Mede wandelaars… ben begin volgende week voor m'n werk in Roeselare… iemand een leuk adres voor privé, massage, kink oid? Liefst geen Colombiaanse of Spaanse of Roemeense ofzo… gewoon een lekkere date waar veel mogelijk is ;) club, privé, massage salons, maakt niet uit!
Ook niet te ver van Roeselare af
Bedankt alvast
Privé belladonna is niet ver
 
Iemand ervaring met Yana, ze verhuist regelamatig, maar zit momenteel in Zulte:
Ja ik ken ze van in Middelkerke, stevige dame met gigantische boezem uit Georgië (zei ze zelf tegen mij), iets ouder ook (ze zei dicht tegen de 60)maar ze vrijt wel heel lekker. Tongzoenen, beffen vingeren ze geniet er gewoon van. Heb haar dan zacht in miso geneukt wat we allebei heerlijk vonden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan