Recensie Wendy, Landgraaf 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dus jullie zijn al bij wendy geweest als je uit ervaring spreekt?
Als je goed de recensie leest die over de eerste en enige wendy worden geschreven en in de loop van de jaren de advertenties en dus de foto's hebt bekeken dan is het appels en peren vergelijken. Dat is wat ik bedoel met ervaring. Wendy de enige en echte zal ik nooit gaan bezoeken. 1 te ver en 2 standaard is nzc en mijn gezondheid is mij heilig maar ieder zijn ding

Als je goed de recensie leest die over de eerste en enige wendy worden geschreven en in de loop van de jaren de advertenties en dus de foto's hebt bekeken dan is het appels en peren vergelijken. Dat is wat ik bedoel met ervaring. Wendy de enige en echte zal ik nooit gaan bezoeken. 1 te ver en 2 standaard is nzc en mijn gezondheid is mij heilig maar ieder zijn ding
je bent er niet eens geweest? het is gewoon dezelfde dame. daar gaat je zogenaamd "ervaring".

Onlangs afspraak gemaakt met deze Wendy ze ontvangt normaal bij Yvonne privé maar had daar nu weer een smoesje dat ze paar weken niet kon komen omdat haar hond ziek was of zoiets.
Op sexjobs staat haar eigen werk nummer nog dus zo eens contact opgenomen.
Afgesproken voor een bepaalde tijd ze kon nu ineens alleen in de avond.
Terwijl ze bij Yvonne privé nu al tegen 15:00 pleiten is maar goed.
Heb haar vervolgens op 3 verschillende tijdstippen gevraagd naar haar huidige ontvangstplek, 3x gebeld en je raad het al nadat ze de afspraak bevestigden 0,0 contact meer mogelijk.

Nu kan dat natuurlijk toeval zijn maar paar maanden geleden werkte ze nog bij Madam Chanet in Kerkrade ik om 17:00 een afspraak gemaakt netjes paar minuten eerder daar.
En wat bleek mevrouw Wendy was hem een uur geleden al gesmeerd ineens.
De club claimde mijn nummer niet te hebben genoteerd en daarom niets meer te kunnen laten weten.
Maar Wendy had ook het fatsoen kunnen hebben gewoon te wachten op haar afspraak.
Al met al een dame die je beter kunt mijden of je moet tijd en geduld te veel hebben.
Misschien als ik haar toevallig nog eens bij Yvonne privé tref dat ik haar probeer maar voor nu wel klaar met deze dame!

Terug
Bovenaan Onderaan