Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee joh, zijn twee verschillende Wendy's@SimonSeelen weet je zeker dat dit dezelfde Wendy is?
(stuk jonger geworden, en de foto's deden mij twijfelen)
Ervaring denk ikwaarom denk je dat
Als je goed de recensie leest die over de eerste en enige wendy worden geschreven en in de loop van de jaren de advertenties en dus de foto's hebt bekeken dan is het appels en peren vergelijken. Dat is wat ik bedoel met ervaring. Wendy de enige en echte zal ik nooit gaan bezoeken. 1 te ver en 2 standaard is nzc en mijn gezondheid is mij heilig maar ieder zijn dingdus jullie zijn al bij wendy geweest als je uit ervaring spreekt?
je bent er niet eens geweest? het is gewoon dezelfde dame. daar gaat je zogenaamd "ervaring".Als je goed de recensie leest die over de eerste en enige wendy worden geschreven en in de loop van de jaren de advertenties en dus de foto's hebt bekeken dan is het appels en peren vergelijken. Dat is wat ik bedoel met ervaring. Wendy de enige en echte zal ik nooit gaan bezoeken. 1 te ver en 2 standaard is nzc en mijn gezondheid is mij heilig maar ieder zijn ding
Whatever. Weet nu wel dat het geen zin heeft om in te gaan op gemurmelje bent er niet eens geweest? het is gewoon dezelfde dame. daar gaat je zogenaamd "ervaring".
weet je dat vanuit je ervaring?Whatever. Weet nu wel dat het geen zin heeft om in te gaan op gemurmel