Recensie Wen/Fee, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/terug-van-vakantie_5754142
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door alle positief reviews dacht ik dat het moet wel eens proberen.

So lekker was het dat midden van ons afspraak was ik al van plan om een nieuwe afspraak. Eindelijk nog niet gepland maar ze gaf me zeker vaker zien.

Dus, afspraak en alle administratieve stappen snel behandeld.
Als ik heerlijk bent had ik geen specifiek wens of voorkeur, alles staat in voor gezelligheid en genieten.

Als kleding uit was zie ik voor me een prachtige Hollands wijfje maar prachtige curves.

Ze had paar keer gevraagd wat ik wil, wat ik zoek, zelfde had ik geen antwoord.
Door langzaam knuffelen en body to body begint ik haar poes te takken.
Na een tijdje raak ze mijn vriend en begint kennis te make dit wel enthousiaste was maar eindelijk had ik andere plannen.
Ik vroeg voor facesitting, en ze doet het heel enthousiaste. Haar poes is heerlijke en perfect voor alle bef kenners.
Met mijn tong is ze snel gekomen, dan moet je langzamer doen maar stoppen is niet helemaal nodig, begint opnieuw nog eens zacht en langzaam.
Wel sappig ding, en dan een leuk 69, klim ze boven op. We hebben zacht en met lief genoten. Na een tijdje van gezelligheid en plezier kom ik klaar met lief en passie.

Daarna lange tijd samen gesproken, goed kennis mee gemaakt.
En een tweede ronde, verschillende standjes etc.

Lief dame die gat me snel nog een zien. Nieuwe vaste dame denk ik.
Klaarkomen queen. Ik hou van plezier geven, hier is het prima.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/terug-van-vakantie_5754142
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tweede week januari bezocht ik haar en dat is extra speciaal , want Fee zonder sex in haar vakantie is dan extra gruizig.... 😉

Als verrassing bleek deze keer een grote kop bloedhete thee klaar te staan en dat was echt niet om op te drinken ! Nee, de bedoeling voor het hoe of wat werd me snel duidelijk toen onze actie startte.

Jezus Christus wat was dat lekker zeg : ze nam een mond vol , spoelde haar mond dusdanig dat de warmte op haar tong en gehemelte over gebracht werd en gaf ze met haar "hete" mond een heerlijke pijppartij weg ... op tijd mondje ff "opwarmen" ...

Kolere wat is dat lekker zeg : ik noem het maar de "Fee special" ...

Zij moest van mij 'de teugels in handen houden' en zich uitleven : ik heb het geweten .
Ze bleef me intens pijpen , en doorpijpend kroop ze op me en liet zich vol op mijn mond zakken en zocht met haar clit naar mijn tong ! Tongetje was snel gevonden , want daar heeft ze heus geen gids voor nodig ...

Haar vochtverlies bij haar kommertjes zorgden ervoor dat ik mijn lekkere dorst kon lessen.
Ze stapte van mijn gezicht af , deed een cd om mijn kleine jongen en zakte op mijn jongeheer om mij nu 'Beugeldijks' te bereiden ....lekker rustâgh , geen rodeo rijden dus .
Haar elegante uitvoering leek wel op die van 'Ankie' die haar paard Salinero zo bereed en alsmaar gouden Olympische medailles binnen harkte .. lekker , lekker , lekker , oh zo lekker.

Maarrrrrrrr ik wist van eerdere keren dat ze ook flink kan genieten als ze in de aloude zendelinghouding genomen wordt.
Dus deze geilaard kroop lekker op haar en penetreerde voorzichtig haar lekkere kutje..

Door de langzame heen-en-weer bewegingen van mijn snikkel klonken Fee's vreugde en genots kreunen mij als muziek in mijn oren. Van haar geile aanmoedigingen en kreetjes kreeg ik een fantastisch warm gevoel in mijn gehele lichaam.
Teering wat voelde dat goed : ik moest om niet klaar te komen nog harder vechten dan Hercules ooit voor zijn vrijheid moest doen .

Ik wilde Fee een paar keer klaar rijden , wat op zich vanuit haar kant geen enkel probleem is zolang mijn orgasme maar uit te stellen is.
Fantastisch om op deze manier de cd te mogen vullen.

De enige manier dat Fee bij wippen niet klaarkomt zou zijn als je geen pik aan je lichaam hebt hangen (in dit geval : hebt staan)
Voor Beffen gaat het zelfde op : niet beschikken over een tong en lippen zou dan de enige reden zijn.

Voor onervaren beffers en neukers is zij beslist de aangewezen "schat"om een dame te ervaren die klaarkomt !
Succes is verzekerd omdat ze over een ontiegelijk hoog libido beschikt : je kan haar "er" voor wakker maken...
Je zal bij het weggaan gelijk naast jouw schoenen lopen : zo trots als een aap met 7 lullen ben je dan.

NB : Vraag naar de "Fee special" en dan kan ze regelen dat de hete kop klaar staat om jouw "kop" te verwennen ..

Vragen per pm altijd welkom

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.167
Leden
37.544
Nieuwste lid