- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/terug-van-vakantie_5754142
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Door alle positief reviews dacht ik dat het moet wel eens proberen.
So lekker was het dat midden van ons afspraak was ik al van plan om een nieuwe afspraak. Eindelijk nog niet gepland maar ze gaf me zeker vaker zien.
Dus, afspraak en alle administratieve stappen snel behandeld.
Als ik heerlijk bent had ik geen specifiek wens of voorkeur, alles staat in voor gezelligheid en genieten.
Als kleding uit was zie ik voor me een prachtige Hollands wijfje maar prachtige curves.
Ze had paar keer gevraagd wat ik wil, wat ik zoek, zelfde had ik geen antwoord.
Door langzaam knuffelen en body to body begint ik haar poes te takken.
Na een tijdje raak ze mijn vriend en begint kennis te make dit wel enthousiaste was maar eindelijk had ik andere plannen.
Ik vroeg voor facesitting, en ze doet het heel enthousiaste. Haar poes is heerlijke en perfect voor alle bef kenners.
Met mijn tong is ze snel gekomen, dan moet je langzamer doen maar stoppen is niet helemaal nodig, begint opnieuw nog eens zacht en langzaam.
Wel sappig ding, en dan een leuk 69, klim ze boven op. We hebben zacht en met lief genoten. Na een tijdje van gezelligheid en plezier kom ik klaar met lief en passie.
Daarna lange tijd samen gesproken, goed kennis mee gemaakt.
En een tweede ronde, verschillende standjes etc.
Lief dame die gat me snel nog een zien. Nieuwe vaste dame denk ik.
Klaarkomen queen. Ik hou van plezier geven, hier is het prima.
So lekker was het dat midden van ons afspraak was ik al van plan om een nieuwe afspraak. Eindelijk nog niet gepland maar ze gaf me zeker vaker zien.
Dus, afspraak en alle administratieve stappen snel behandeld.
Als ik heerlijk bent had ik geen specifiek wens of voorkeur, alles staat in voor gezelligheid en genieten.
Als kleding uit was zie ik voor me een prachtige Hollands wijfje maar prachtige curves.
Ze had paar keer gevraagd wat ik wil, wat ik zoek, zelfde had ik geen antwoord.
Door langzaam knuffelen en body to body begint ik haar poes te takken.
Na een tijdje raak ze mijn vriend en begint kennis te make dit wel enthousiaste was maar eindelijk had ik andere plannen.
Ik vroeg voor facesitting, en ze doet het heel enthousiaste. Haar poes is heerlijke en perfect voor alle bef kenners.
Met mijn tong is ze snel gekomen, dan moet je langzamer doen maar stoppen is niet helemaal nodig, begint opnieuw nog eens zacht en langzaam.
Wel sappig ding, en dan een leuk 69, klim ze boven op. We hebben zacht en met lief genoten. Na een tijdje van gezelligheid en plezier kom ik klaar met lief en passie.
Daarna lange tijd samen gesproken, goed kennis mee gemaakt.
En een tweede ronde, verschillende standjes etc.
Lief dame die gat me snel nog een zien. Nieuwe vaste dame denk ik.
Klaarkomen queen. Ik hou van plezier geven, hier is het prima.