jongeman88
Newbie
- 11
- 11/10/21
- 5
Iedereen die geïnteresseerd is in het hoe en waarom van fetisjen en seksuele voorkeuren in het algemeen, kan ik trouwens het boek "A Billion Wicked Thoughts" zeer aanraden. Echt de moeite waard.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelcome to the club haha. Volgens mij zijn er veel billenfetisjisten, maar niemand deelt dames innde grote kont topic helaas.Dikke kont fetish
Daar zullen de meesten niet blij mee zijn vermoed ik ?Wat ik altijd geil vind is standje 69 en haar hoofd pak en hard doorstoot tot ik klaarkom?
Inderdaad: wat voor de een normaal is, is voor de ander een fetish. De rubriek had ook kunnen heten "wat vind jij lekker kwa sex".Tja, wat valt onder fetish en wat onder "normale" seksuele voorkeuren?
Plassex en dat soort dingen is niet aan mij besteed, laat staan het drinken ervan, buiten dat het zelfs een zeer hoog risico voor je eigen gezondheid is vindt ik het idee ronduit goor.
Risico op wat dan?Plassex en dat soort dingen is niet aan mij besteed, laat staan het drinken ervan, buiten dat het zelfs een zeer hoog risico voor je eigen gezondheid is
Ja, als je dat dagelijks doet. Van een paar keer gaan je nieren niks merken.Zeer slecht voor je nieren
Bij wie was je geweest MrSmith?Dames die hun laarzen die tot boven hun knieën komen aanhouden tijdens het sexen. Onlangs gedaan.
Dat was Karla.Bij wie was je geweest MrSmith?
Mee eens, dat hoop ik ook nog een keer mee te maken. Een dame die echt compleet taboeloos anaalspel doet, een vuist erin, die ervan geniet als je haar anus likt enz. Als iemand nog een tip heeft... Ik houd me van harte aanbevolen!
Dat is een nadeel van wandelen in hoerenland: alles is er te koop en de normale dingen worden te gewoon. Merk het ook aan mezelf dat ik door de jaren heen grenzen ben gaan verleggen en tijdens het wandelen dan toch op zoek ben naar iets speciaals. Ach, elk nadeel heeft zijn voordeel zei Cruyff al.Mooie billen en dan kontje likken en vingeren, vervolgens (rustig opbouwen tot) balls deep anaal, eindigend met creampie.
Of een lekkere pijpbeurt eindigend met aftrekken in haar gulzig open mondje.
"Gewoon" neuken doet me niet zoveel, eigenlijk. Ja, ik kom (meestal) wel klaar maar vind er verder weinig aan.
Mooie ronde billen