- 837
- 27/11/21
- 3.071
Mooi zo..ik ga niet bijten hoor. Tenzij je dat zou willen.Ik voldoe aan je wensen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooi zo..ik ga niet bijten hoor. Tenzij je dat zou willen.Ik voldoe aan je wensen.
Bijten mag heeeeerlijk daar voor zitten ze ook in je mond.Mooi zo..ik ga niet bijten hoor. Tenzij je dat zou willen.
3. verrukkelijke voetjes/teentjes.O ja, moet de vrouwen niet vergeten dus:
1. Mooie billen maar geen nepbillen.
2. Sterke, lange benen.
Klopt @CUMCUM 4. Heerlijke zoute ochtendurine en inderdaad rechtstreeks uit de bron.Hindoe. Je vergeet en lekker drinken rechtstreeks uit de bron
Elke gek heeft zijn gebrek. Ik vind plasseks qua fetisj nog behoorlijk gematigd, onschadelijk en ongevaarlijk. Hoewel het eerder genoemde ochtendurine ook niet 'my cup of tea' is.Vraag me echt af of je niet naar een psycholoog of psychiater moet gaan als je geniet van de urine van iemand anders. Er moet iets fouts zijn gebeurd in de jeugd denk ik serieus
@Hookers2 mijn jeugd was super ik had en kreeg alles wat ik wou. Mijn leven is in een woord perfect ik heb een zeer goed lopend bouwbedrijf in rotterdam. Ik ben financieel onafhankelijk ik kan doen wat ik wil dat zal bij jou natuurlijk een stuk minder zijn @Hookers2. En denk nou echt niet dat een psycholoog of psychiater zich niet in zijn/haar mond laat plassen. Iedereen moet doen waar hij/zij van houd/geniet. Misschien durf jij niet uit te komen voor jou fetish dat geeft niet hoor knul dat komt vanzelf.Vraag me echt af of je niet naar een psycholoog of psychiater moet gaan als je geniet van de urine van iemand anders. Er moet iets fouts zijn gebeurd in de jeugd denk ik serieus
@RobertJ ik geniet er vol op van en daar gaat het om toch. De een houd van dit en de ander weer van dat wat is het leven toch mooi he.Elke gek heeft zijn gebrek. Ik vind plasseks qua fetisj nog behoorlijk gematigd, onschadelijk en ongevaarlijk. Hoewel het eerder genoemde ochtendurine ook niet 'my cup of tea' is.
Als je er zo over denkt ontbreekt er iets aan jouw jeugd en ontwikkeling.Vraag me echt af of je niet naar een psycholoog of psychiater moet gaan als je geniet van de urine van iemand anders. Er moet iets fouts zijn gebeurd in de jeugd denk ik serieus
Vraag me echt af of je niet naar een psycholoog of psychiater moet gaan als je geniet van de urine van iemand anders. Er moet iets fouts zijn gebeurd in de jeugd denk ik serieus
Ik geef je 100% gelijk lieverd .Zolang er toestemming bestaat tussen beide (of meerdere kan ook) partijen, voor ieder wat wils.
... en sperma is een lichaamsvloeistof die de biologische functie heeft de eicellen van de vrouw te bevruchten.Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Om dat ik het lekker vind er intens van geniet. Dat lijkt me een duidelijk antwoord en voor er straks ook een vraag komt over mijn voet fetish. Ik geniet hier ook heel erg intens van de geur laat mij meerdere keren achterelkaar exploderen van genot.Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Al drink je liters pis, zo lang je maar geen zinnen formuleert met als mens zijnde, het is 'als mens', of 'zijnde een mens'. Ja, ik kan ook zeiken.Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Waarom? Kan je net evengoed zeggen over je zaad in iemands bek of gezicht spuiten. Al eens gedaan plasseks? Ik raad het je aan, vooraf veel water drinken en dan gewoon heerlijk plassen over elkaars lichaam, die warme straal over je lijf voelen is gewoon zalig, of lekker plassen tegen een mooi kutje en ze daarna beffen, of die straal warme pis over je lul voelen,... fucking geil gewoon, ik raad het iedereen aan. Vertel eens wat is jouw kink of fetisj?Vraag me echt af of je niet naar een psycholoog of psychiater moet gaan als je geniet van de urine van iemand anders. Er moet iets fouts zijn gebeurd in de jeugd denk ik serieus
Mensen op internet voor psychologisch gestoord uitmaken?@Hookers2 Vertel eens wat is jouw kink of fetisj?
Vraag me echt af of je niet naar een psycholoog of psychiater moet gaan als je geniet van de urine van iemand anders. Er moet iets fouts zijn gebeurd in de jeugd denk ik serieus
Waarom? Kan je net evengoed zeggen over je zaad in iemands bek of gezicht spuiten. Al eens gedaan plasseks? Ik raad het je aan, vooraf veel water drinken en dan gewoon heerlijk plassen over elkaars lichaam, die warme straal over je lijf voelen is gewoon zalig, of lekker plassen tegen een mooi kutje en ze daarna beffen, of die straal warme pis over je lul voelen,... fucking geil gewoon, ik raad het iedereen aan. Vertel eens wat is jouw kink of fetisj?
Dat denk je dan (grotendeels) verkeerd. Er zijn verschillende redenen om van "watersport" te houden: de warme straal, het onderdanige gevoel, het doen van iets vies, het zoeken van nieuwe kicks. Zeer gelijkaardig aan sperma op het gezicht / in de mond. En niemand had het hier over kak, dus dat hoef je er niet bij te betrekken.Maar ik denk dat dit te maken moet hebben met een nare ervaring in het verleden of opvoeding.