Ik had alleen het eerste geciteerd dus het eerste maar het was ook maar een grapjeWeet niet of je op het eerste of tweede doelt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk had alleen het eerste geciteerd dus het eerste maar het was ook maar een grapjeWeet niet of je op het eerste of tweede doelt
En sokken in slippers al helemaal niet!en slippers... is NOT done!
Er zijn bepaalde groepen mensen die zich daarmee kenmerken.Vaak gehad dat ze met een joggingsbroek en slippers komen. Dat is best een behoorlijke afknapper.
Kleding zegt niks over je vermogen hoor. Toen ik nog niet rijk was droeg ik net hetzelfde als nu.Klinkt meer als een fetisj voor euro's
Ik vind het altijd wel heel opwindend als mannen zakelijk gekleed zijn. Mooi overhemd, leuke pantalon en natuurlijk geen sneakers. Weet niet echt of dit een fetish is, maar ik vind van wel haha.
Was ook maar een grapje, zo heb je in Rotterdam figuren die in een pooierbak rijden en dan tanken ze voor een tientjeKleding zegt niks over je vermogen hoor. Toen ik nog niet rijk was droeg ik net hetzelfde als nu.
Haha! Dat laat je haar dus doen! Zoveel leuker!Ik loop bij gelegenheid (dus onregelmatig) in een pak en herken dit wel:
Maar bij een bezoek aan een dame kies ik voor iets makkelijks, want voordat je alles uit- of aangetrokken hebt...
Ik zou het inderdaad leuk vinden als een DvP dat doet, maar het komt zelden voor.Haha! Dat laat je haar dus doen! Zoveel leuker!
Mag ze één-voor-een de knoopjes van je hemd losmaken... en met haar hand over je borsthaar strelen... Dan trekt ze je hemd van je schouders... en likt je tepels! Grrrrrrr!
Krijg je gegarandeerd een erectie van... dus broeksriem los... en haar hand gaat op verkenning... Lekker man!
Nou... komt meer voor dan je denkt hoor! Een vrouw als bijv. Lily is daar vast wel voor te vinden... En... je kan het natuurlijk gewoon zelf voorstellen!Ik zou het inderdaad leuk vinden als een DvP dat doet, maar het komt zelden voor.
Mijn vroegere buurmeisje deed het ooit wel, dat met die hand in de broek..
Nu, ja! Eindelijk een meid die wilde neuken! Wat wil je nog meer?Heb ik wel eens gedaan, in een privéhuis, maar meer dan de riem losmaken deed ze niet, met daarbij de opmerking dat we moesten opschieten. (terwijl ik voor een uur betaald had)
Idem hier, enkel moeilijk te vindenSquirten hoe meer hoe liever.
Luna, harelbeke!Idem hier, enkel moeilijk te vinden
Thx voor de tipLuna, harelbeke!
Die spuit de hele kamer onder!
Mij valt juist op dat bijna iedere domina CBT en BB wel op haar lijstje heeft staan. Het is ook een fetish van mij, niet zozeer schoppen maar wel een dominante vrouw die er plezier aan beleeft om mijn ballen te pijnigen. En dan niet met kaarsvet of wasknijpers, want dat pijnigt alleen de huid. Het gaat juist om de ballen, die zij niet heeft maar ze weet dat ze heel gevoelig zijn. En dan met een knuppeltje, crusher of de hakken erin prikken. Ik had ooit een dame die werd er zelf echt geil van om dit bij mij te doen. Gaf haar een gevoel van macht en dominantie, en bevrediging van sadistische gevoelens.1. Ballbusting, dus schoppen en knietjes in m'n ballen krijgen van een (dominante) vrouw.
Met de meeste heb ik ondertussen ervaring, maar het valt me op dat er niet heel veel vrouwen te porren zijn om een knietje of schop in de ballen te geven.
Ook mijn voorkeur,echte volle vrouwen..Bbw, grote borsten en grote kont
Gelikt worden hoeft niet, maar andersom heb ik het wel eens gedaan bij een DvP toen we in 69 positie lagen.Een relatief nieuwe fetish van me is kont likken en laten likken.
Bij de meisjes die ik bezoek vind ik het altijd geil. Vraag ze om een rokje te dragen en dan op hun knieën te gaan zitten met hun kont omhoog.Gelikt worden hoeft niet, maar andersom heb ik het wel eens gedaan bij een DvP toen we in 69 positie lagen.
Een fetish ga ik het niet noemen, want ik zal het niet bij elke dame doen, maar die keer was het effect duidelijk merkbaar, afgaande op haar bewegingen.
Nog leuker zou het zijn als de/ een dame zodanig de controle verliest dat het echt een natte boel wordt.
Is toch leuk!Gelikt worden hoeft niet, maar andersom heb ik het wel eens gedaan bij een DvP toen we in 69 positie lagen.
Een fetish ga ik het niet noemen, want ik zal het niet bij elke dame doen, maar die keer was het effect duidelijk merkbaar, afgaande op haar bewegingen.
Nog leuker zou het zijn als de/ een dame zodanig de controle verliest dat het echt een natte boel wordt.