zoekende46
Wandelaar
- 47
- 11/12/21
- 25
Ergens goede ervaringen?Ik heb een fetisj voor womens asses, daar wil ik van alles mee doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenErgens goede ervaringen?Ik heb een fetisj voor womens asses, daar wil ik van alles mee doen
Op mijn keukentafelWaar?
Beste plaats is wasmachine en dan op zwieren zetten 1800 toeren en dan gas gevenOp mijn keukentafel
Ik heb een paar vaste dames die niet meer adverteren en ook wel goede ervaringen gehad via kinky maar dat zijn vaak dames die na een tijdje weer verdwenen zijnErgens goede ervaringen?
Ok jammer, zoek een leuke dame met heerlijke billen om heel lang in alle standen te rimmen. Maar .oet wel vertrouwen zijn dat ze hygiënisch is en gezondheid serieus neemt. Daarom moeilijk te vinden.... wil ook langdurig beffen.Ik heb een paar vaste dames die niet meer adverteren en ook wel goede ervaringen gehad via kinky maar dat zijn vaak dames die na een tijdje weer verdwenen zijn
Dan weet je in ieder geval waar die vislucht vandaan komtLeuk toch sushi en sex! Een geweldige combinatie!
Welke regio zit je?Ok jammer, zoek een leuke dame met heerlijke billen om heel lang in alle standen te rimmen. Maar .oet wel vertrouwen zijn dat ze hygiënisch is en gezondheid serieus neemt. Daarom moeilijk te vinden.... wil ook langdurig beffen.
Regio Rotterdam, maar Driehoek Utrecht, Den Haag, Breda mogelijk ivm werkWelke regio zit je?
Mijn ervaring is dat rimmen zo'n beetje bij elke dame wel mogelijk is, sommigen willen misschien extra maar het is niet moeilijk om daar dames voor te vindenRegio Rotterdam, maar Driehoek Utrecht, Den Haag, Breda mogelijk ivm werk
Ja dat willen we allemaal, daar hoef je geen dvp voor te zijnIk word heel erg heet van paars/roze briefjes met €500 erop. Wil daar vanalles mee doen
Ja! Na di sushi nyotaimori dus eerst douchen en tanden poetsen...Dan weet je in ieder geval waar die vislucht vandaan komt
Plasseks !! Geweldig en de creampie gangbang wanneer is dat en met wie ?Plasseks en creampie gangbang .
1ste al afgevinkt 2de volgd eind deze maand op verjaardags gangbang van men madam.
Een schooldokter heeft doorgaans geen eendenbek; wel een stethoscoop. Maar kan in een ander rollenspel inderdaad wel geil zijn…Zo'n eendenbek lijkt me leuker als je doktertje wil spelen
Ik heb zn anal speculum en dat is geweldig speelgoed!Zo'n eendenbek lijkt me leuker als je doktertje wil spelen
Klinkt geilIk heb zn anal speculum en dat is geweldig speelgoed!
Anders dan op een naaktstrand?Naakt openbaar zijn
Ai, ik moet dan weer denken aan mijn cystoscopie.Wat ook erg opwindend is, hoewel geen echte fetisj, is wanneer de dame een metalen staaf in je urinebuis steekt tot aan je blaas en dan een handjob geeft. Geeft een heel apart gevoel. Beter bekend als "sounding".
Met sounds moet je wel voorzichtig zijn. Zo'n dame kan zomaar iets beschadigen en dat wil je niet. Maar er zijn zelfs vibrerende sounds… en verschillende maten. Spannend. Het past goed in een dokterspel. Terwijl je met je benen wijd in een gynaecologische stoel ligt bijvoorbeeld. Met stethoscoop (fetisj) erbij wordt het een geil avontuur.Ai, ik moet dan weer denken aan mijn cystoscopie.
Dogging is zo'n fetish van mij ook. Vlakbij zit Vlietland dus ik heb genoeg avonturen al mogen belevenNaakt openbaar zijn
Dogging