Voormalig lid 10919
Stamgast
Zeker bij direct uit de bronEn daarbij is urine een behoorlijk steriele afval vloeistof. Voor gezondheidsrisico's te verwaarlozen. Dus waar hebben we het eigenlijk over.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker bij direct uit de bronEn daarbij is urine een behoorlijk steriele afval vloeistof. Voor gezondheidsrisico's te verwaarlozen. Dus waar hebben we het eigenlijk over.
Precies.Zeker bij direct uit de bron
Tuurlijk, dat is een gegeven. Ik ga gewoon van een gezonde normale situatie uit. Ik heb geen behoefte met drugs of alcohol dames aan de gang te gaan, en dat is sowieso niet verstandig als je met P&P aan de gang wil gaan. Geldt ook voor heftige medicatie. Gewoon niet doen, dan liever een andere gezonde dame uitzoeken.Zekers, maar als 'de gevende' zwaar aan het snoepgoed zit dan weet ik het zonet nog nietā¦.
Steriel wellicht welā¦..
Idem bij gebruik van bepaalde zware officiƫle medicatie.
In Valkenswaard lopen er wel een paar die niet te flauw zijn om je eens goed tussen de benen te raken hoorHopelijk mag meer dan 1 fetish ook
1. Ballbusting, dus schoppen en knietjes in m'n ballen krijgen van een (dominante) vrouw.
2. Facesitting, zowel als smothering als voor de lust om lekker te beffen.
3. Spitting.
4. Ass worshipping
Met de meeste heb ik ondertussen ervaring, maar het valt me op dat er niet heel veel vrouwen te porren zijn om een knietje of schop in de ballen te geven.
Ik ben onlangs een keer bij een erotische bioscoop geweest en zo'n gloryhole is inderdaad heel spannend. En Thaise vrouwen zijn altijd erg mooi.Ik heb er wel een aantal heb je even? Nee even een paar:
Me laten rimmen
Shemales
Gloryhole
M-m-v trio bi schierig
Thaise vrouwen
Wow, dat staat ook op m'n verlanglijstje en Thaise dames zijn m'n lievelingsdames. Daar ben ik echt gek op.Ik ben onlangs een keer bij een erotische bioscoop geweest en zo'n gloryhole is inderdaad heel spannend. En Thaise vrouwen zijn altijd erg mooi.
Kan nauwelijks kwaad, zelfs al zou je alles opdrinken (wat denk ik een uitzondering is). Misschien is het wat te zoutig waardoor het bij overdadige consumptie slecht is voor je nieren.Zekers, maar als 'de gevende' zwaar aan het snoepgoed zit dan weet ik het zonet nog nietā¦.
Steriel wellicht welā¦..
Idem bij gebruik van bepaalde zware officiƫle medicatie.
Ik weet niet waar je woont, maar bezoek je weleens erotische massage salons met Thaise dames?Wow, dat staat ook op m'n verlanglijstje en Thaise dames zijn m'n lievelingsdames. Daar ben ik echt gek op.
Ik kom uit Rotterdam en ga best vaak naar de Thaise dames? Jij ook?Ik weet niet waar je woont, maar bezoek je weleens erotische massage salons met Thaise dames?
Ja ik ook. Hoewel ik uit Arnhem kom, bezoek ik regelmatig den haagIk kom uit Rotterdam en ga best vaak naar de Thaise dames? Jij ook?
heerlijk aziatische !Ik heb er wel een aantal heb je even? Nee even een paar:
Me laten rimmen
Shemales
Gloryhole
M-m-v trio bi schierig
Thaise vrouwen
Dat zou ik pas geloven als ik het zelf heb vastgesteldā¦..Hey Heren, mijn eerste reactie hier. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld (en ook nog geen enkele ervaring met de dvp). Geweldig hoe eerlijk jullie alles delen hier, daar kan ik veel van leren.
mijn enige ' fetish' is dames in hockeyrokjes. Dat vind ik echt het mooiste wat er is, ookal weet ik dat er gewoon een sportbroekje onder zit
Meestal zie je dit broekje gewoon, wat ik dan nog lekkerder vind omdat deze zo strak om de venusheuvel heen zit, met de naad precies in het midden en de billen van de voorkant zichtbaar. De dames doen het er ook gewoon om, denk ik dan.Dat zou ik pas geloven als ik het zelf heb vastgesteldā¦..
Als in Congo jaren 50 een van de dorpsrunderen aan het sassen sloeg wisten de locals niet hoe snel ze er onder moesten duiken om het stof van hun lichaam te wassen . De koeievlaaien waren weer het meest favoriete bouw/plijstermateriaal voor hun hutten. One's trash is another one's treasure .Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Ik zou zeggen veel plezier met het wandelen. Maar kijk uit dat het geen verslaving wordt. Dat je u zelf niet in de nesten werkt. Als je begrijpt wat ik bedoelHey Heren, mijn eerste reactie hier. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld (en ook nog geen enkele ervaring met de dvp). Geweldig hoe eerlijk jullie alles delen hier, daar kan ik veel van leren.
mijn enige ' fetish' is dames in hockeyrokjes. Dat vind ik echt het mooiste wat er is, ookal weet ik dat er gewoon een sportbroekje onder zit
Ik heb, al dan niet als travje, en al dan niet terwijl sexy meid toekijkt, al heel wat hetero's gepijpt hoor . Ze masseren dat zegt me dan weer niksVooraf even vermelden dat ik 100% hetero ben.
Bedenk me net dat ik misschien nog wel een ' fantasie' heb. Op een of andere manier heb ik heel erg interesse om door een (homo) man te worden gemasseerd. Ik kan het niet helemaal goed beschrijven, maar het lijkt me een turn-on om te weten dat hij een massage geeft aan iemand die voor hem onbereikbaar is (want hetero). Of het dan het stukje 'gebruik maken van de mogelijkheid' oid is. Hebben meer mannen die 'fetish'?
Niet alleen in de Congo. Ook in de lage landen werden koeienvlaaien in combinatie met leem gebruikt om de muren van de boerderijen op te frissen.Als in Congo jaren 50 een van de dorpsrunderen aan het sassen sloeg wisten de locals niet hoe snel ze er onder moesten duiken om het stof van hun lichaam te wassen . De koeievlaaien waren weer favoriet bouw/plijstermateriaal voor hun hutten.