- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Leuk hè? Geen censuur
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan me veel ergere straffen voorstellen….Kontje rimmen! Sinds ik seksueel actief was van mijn 16 was ik al gek van anaal. Tot ik een clean kontje gerimd had. Sindsdien is dat zo goed als mijn enige fetisj. Als ik een vriendin of vrouw heb, is dat mijn grootste teken van liefde. Na de douche gooi ik ze voorover en bemin ik haar sterretje eerste forum ooit waar je dat kan schrijven
Beter dat dan een vallende ster…..Niet om op te scheppen ofzo, maar ik heb toevallig een superster.
Ja, of een register.Beter dat dan een vallende ster…..
@Fantom Die zijn wel te vinden hoor in NRW, maar kon jou geen privebericht sturen...
Ik zou nog geeneens weten hoe ik priveberichten moet instellen Johnnie. Alle instellingen bekeken, maar daar vind ik er niets over. Wat is NRW?@Fantom Die zijn wel te vinden hoor in NRW, maar kon jou geen privebericht sturen...
Dat is toch echtNordrhein Westfalen.
Dat is toch echt te ver weg.
Snap ik volledigmijn fetish is cuckolding. Ben nu single, maar destijds met mijn ex vaak gedaan. Vind het supergeil.
Hebben de meeste getrouwde mannen niet dat fetish? Mijn meeste dates zijn 'gratis', maar als ik keer een donatie geef dan voelt het ook wel een beetje als een fetish. Vreemd genoeg maakt de hoogte van de donatie dan niet veel uit voor het gevoel.Ik heb af en toe een findom fetish. Dat is dat je behoefte voelt om aantrekkelijke vrouw geld te geven omdat ze zo mooi is. Cashmeet wint mij ook op maar nooit gedaan. Gelukkig loopt deze fetish niet erg uit de hand, zodat het mij niet handen vol geld kost. Maar het gevoel van stille excitement om je geld af te staan aan een mooie vrouw.
jaaaa skinny en cup AAKleine opsomming van het hebben van een fetish voor;
Skinny of atletische meiden
Hele kleine borsten of juist met grote tepelhoven en/of lange tepels
Anale- en plasseks (liefst beide ?)
Buitensex en bukkake
Heerlijk ! Met een viltstift de tieten aftekenen voor borst vergroting of verkleining of downunder met een stift aan de gang voor een schaamlip correctie…..doktertje spelen met een jong meisje
ik dacht meer aan een gyno onderzoek of schooldokter spelenHeerlijk ! Met een viltstift de tieten aftekenen voor borst vergroting of verkleining of downunder met een stift aan de gang voor een schaamlip correctie…..
Mag ook, heerlijk met een oversized speculum.ik dacht meer aan een gyno onderzoek of schooldokter spelen
Het korte antwoord is: omdat het een taboe is.Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Waarom zou ik geïnteresseerd moeten zijn in bejaarden??Ik zal @Scorpio in contact brengen met wat incontinente bejaarden. M.i. gaat het er meer om dat je alles van je sex partner wilt accepteren.
Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
helemaal mee eens !!Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.
Patricia is idd niets te verwijten, ooit in een club door een Meesteres en public onderhanden genomen, vooraf werden er afspraken met mij gemaakt, mag je door de kijkers worden aangeraakt, en wel of geen foto's. Zo hoort het ook.Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.
En daarbij is urine een behoorlijk steriele afval vloeistof. Voor gezondheidsrisico's te verwaarlozen. Dus waar hebben we het eigenlijk over.Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.