Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En... haar daarna op je gezicht laten zitten... haar likken terwijl je haar buik en borsten masseert!
Dat is er ook al van gekomen maar dan Reverse Cowgirl en mij aftrekken.
Ik heb haar ooit is laten zien hoe ze mij moest aftrekken maar daar heb ik nu een beetje spijt van . Soms is het beter dat ze wat onhandig zijn en dat je het zo wat langer kunt uitstellen.

Deze week nog ééntje laten uitkomen. Gevraagd of ze op mijn borstkas wou gaan zitten en met zichzelf spelen en uiteindelijk deed ze er nog schepje bovenop door zichzelf te vingeren. Ja als er een klik is dan durf je meer te vragen.
Genoeg vrouwen die het graag voor de camera doen, maar in levende lijve, vlak voor je gezicht, is stukken leuker.

Wat ik nog waar wil maken:
- sex in het vliegtuig
- sex in een normale sauna terwijl er mensen aanwezig zijn;)
Sex in een normale sauna is echt super spannend. Kort geleden nog gedaan. Uit armoede omdat we geen zin hadden geld te besteden aan een hotel en omdat onze beide partners thuis waren.
We hebben het gedaan op een bed in 1 van de rustruimtes.

In een ander draadje over deze dame al geschreven.
Zie hier de link naar het draadje

Ongewenste, maar ook gewenste intimiteiten zijn niet gewenst in een normale sauna. Desondanks vaak mijn vriendinnetje kunnen laten klaarkomen en zelf ook in haar kunnen klaarkomen. 😁. Maar het blijft wel oppassen, anders word je eruit gezet 😆
Klopt ik doe dat ook regelmatig met mijn vriendin , is inderdaad oppassen maar dat is ook wel weer spannend

Zou nog wel eens willen roleplayen met een lekkere chick. Eventueel met meerdere mannen.

Waarbij ze een schooluniform aantrekt en een stoute studente speelt en wij haar stevig aanpakken.

40606801.gif

Terug
Bovenaan Onderaan