Oh ja? Hoe denk jij dat te doen?Als iemand heeft ingesteld dat appjes automatisch worden verwijderd, kan je dat zelf wijzigen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh ja? Hoe denk jij dat te doen?Als iemand heeft ingesteld dat appjes automatisch worden verwijderd, kan je dat zelf wijzigen.
En... haar daarna op je gezicht laten zitten... haar likken terwijl je haar buik en borsten masseert!Deze week nog ééntje laten uitkomen. Gevraagd of ze op mijn borstkas wou gaan zitten en met zichzelf spelen en uiteindelijk deed ze er nog schepje bovenop door zichzelf te vingeren. Ja als er een klik is dan durf je meer te vragen.
Dat is er ook al van gekomen maar dan Reverse Cowgirl en mij aftrekken.En... haar daarna op je gezicht laten zitten... haar likken terwijl je haar buik en borsten masseert!
Ging al uit van vingeren bij het met zichzelf spelen. Wat zou het dan anders moeten zijn eigenlijk?Gevraagd of ze op mijn borstkas wou gaan zitten en met zichzelf spelen en uiteindelijk deed ze er nog schepje bovenop door zichzelf te vingeren.
Ja! Had ook wel verwacht dat ze eerst zou vingeren... om daarna haar nat kutje aan te bieden. Dat zou pas geil zijn!Ging al uit van vingeren bij het met zichzelf spelen. Wat zou het dan anders moeten zijn eigenlijk?
Met een lekkere fontein.. ook leuk als ze nog een beetje op je mond en gezicht kan mikken, lekker manJa! Had ook wel verwacht dat ze eerst zou vingeren... om daarna haar nat kutje aan te bieden. Dat zou pas geil zijn!