Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1. Een echte trio (al wel duomassage gehad, dat kwam al dichtbij) met mijn vaste DVP en een andere vrouw (mijn eigen vrouw wil me niet delen)
2. Partnerruil (maar wil mijn vrouw ook niet)
 
een mooie dame met een strapon.
Ik had eens een afspraak gemaakt met een dame dat een strapon had.
Dat bleek een maatXXL te zijn en dat leek mij als beginneling niet de bedoeling.
Dat onderdeel hebben we dus maar laten varen. Verder was alles prima.
 
Mijn fantasie is eens op vakantie gaan met mijn vaste dvp .
Mijn vaste dame heeft me ooit eens voorgesteld om samen een weekje naar Cap d' Agde te gaan. We zouden de kosten delen, en voor het neuken zoveel we wilden moest niets betaald worden. Ik zag dat eerst toch wel zitten en heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten er niet op in te gaan.
Ik vraag me nu nog steeds af of ik er nu wel of geen spijt van heb.
 
Mijn vaste dame heeft me ooit eens voorgesteld om samen een weekje naar Cap d' Agde te gaan. We zouden de kosten delen, en voor het neuken zoveel we wilden moest niets betaald worden. Ik zag dat eerst toch wel zitten en heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten er niet op in te gaan.
Ik vraag me nu nog steeds af of ik er nu wel of geen spijt van heb.
WTF! En... jij hebt bent daar dus niet op ingegaan!
 
Mijn vaste dame heeft me ooit eens voorgesteld om samen een weekje naar Cap d' Agde te gaan. We zouden de kosten delen, en voor het neuken zoveel we wilden moest niets betaald worden. Ik zag dat eerst toch wel zitten en heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten er niet op in te gaan.
Ik vraag me nu nog steeds af of ik er nu wel of geen spijt van heb.
Ik zou er spijt van hebben....

Spijt dat ik niet gegaan ben, bedoel ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vaste dame heeft me ooit eens voorgesteld om samen een weekje naar Cap d' Agde te gaan. We zouden de kosten delen, en voor het neuken zoveel we wilden moest niets betaald worden. Ik zag dat eerst toch wel zitten en heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik toch maar besloten er niet op in te gaan.
Ik vraag me nu nog steeds af of ik er nu wel of geen spijt van heb.
Ik zou haar alsnog vragen om mee te gaan. Of heb je geen contact meer. Man man. Wat een kans. Ik zou nog ziek van zijn😉. Tenzij je getrouwd bent. Dan is het lastig uitleggen. 😂
 
Ik zou haar alsnog vragen om mee te gaan. Of heb je geen contact meer. Man man. Wat een kans. Ik zou nog ziek van zijn😉. Tenzij je getrouwd bent. Dan is het lastig uitleggen. 😂
Dat zal moeilijk gaan, ze is zo'n jaar of zes geleden gestopt omdat ze ernstig ziek geworden was, en ik vermoed dat ze intussen overleden zal zijn.
@rubbertruck
Inderdaad verdrietig, ze was een heel fijne dame die ik vele lange jaren gekend heb en waarmee ik heerlijke momenten beleefd heb.
Ze was als een vriendin voor mij. Friend Wilth betalende Benefits
 
Laatst bewerkt:
Nu is het momentum weg
Vragen kan altijd nog. Als ze toen wilde zal ze dat nu ook nog wel willen. Of haar omstandigheden moeten drastisch gewijzigd zijn ofzo. Dat ze nu een vriend heeft. Maar anders zou ik het nog eens proberen.

Denk wel dat je een gouden kans heb laten lopen. 50-50 is gewoon alsof je met virenden op vakantie gaat. Wat kon er gebeuren? Alleen als je niet single bent begreep ik je beslissing wel maar anders?
 
Lijkt me een lastige, dan heb ze toch een slappe sluitspier nodig.

Wat ik wel vaker doe is de dame doggystyle nemen en dan 1 of 2 vingers in haar kont doen die dan over de schacht van mijn pik wrijven. Is maar een heel dun velletje tussenin. 😋

Is maar een heel dun velletje tussenin.

Deed me denken aan het volgende. Ooit een dame laten squirten door haar te vingeren. Twee vingers verplaatst van haar vagina naar haar anus. Ze squirte net zo hard als 'n paar minuten daarvoor. Is inderdaad maar een heel dun velletje tussenin.
 
Ik heb al aardig wat fantasieën beleefd. Maar de laatste tijd ben ik op de kinky toer.

Ik speel met het idee dat het mij fantastisch lijkt om vastgebonden te worden aan bed met een gag, waarna de dvp zelf los gaat. Waarna ze vervolgens een andere dame erbij haalt die ze dan hetzelfde laat doen. En na de daad ook weer weg gaat. En misschien daarna nog wel een andere 😂

Het lijkt me enorm opwindend en grappig dat je dan geen woord met een dame heb gesproken maar wel intiem bent geweest. Soort gangbang maar dan in eigen vorm haha
 
Ik heb al aardig wat fantasieën beleefd. Maar de laatste tijd ben ik op de kinky toer.

Ik speel met het idee dat het mij fantastisch lijkt om vastgebonden te worden aan bed met een gag, waarna de dvp zelf los gaat. Waarna ze vervolgens een andere dame erbij haalt die ze dan hetzelfde laat doen. En na de daad ook weer weg gaat. En misschien daarna nog wel een andere 😂

Het lijkt me enorm opwindend en grappig dat je dan geen woord met een dame heb gesproken maar wel intiem bent geweest. Soort gangbang maar dan in eigen vorm haha
Been there... done that! Haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan