Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van een mooi bord kun je prima eten en daarna heb je nog wat moois om naar te kijken ook. Maar wat 'een absolute 10' is verschilt natuurlijk per man.

Voor mij is dat Farah van Park 118. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik meerdere keren seks heb gehad met zo'n beauty, waarvoor ik op straat met uitpuilende ogen m'n nek zo ver had omgedraaid dat ik tegen een paal zou zijn gelopen; het type meisje waarvan ik denk: 'hoe is het mogelijk dat zoiets echt kan bestaan?' Het type meisje dat de mannen voor het uitkiezen heeft; dat op Instagram geld zou kunnen verdienen door simpelweg te bestaan.

Maar ik lees dat voor een ander lid hier een absolute 10 'minimaal een C cup' moet hebben, en Farah heeft een A'tje. Dus dit allermooiste meisje dat ik ooit heb geneukt is voor hem niet eens een 10. Daarentegen zou Farah met twee cupjes groter voor mij niet meer het ideale uiterlijk hebben. 'Een absolute 10', hoewel we allemaal wel een idee hebben wat daar niét aan voldoet, is dus nog behoorlijk subjectief.
 
Ruim 2 jaar later. Helaas nog geen fantasie uitgekomen. Ze blijven dus staan.
Daarbij zijn er wel enkele bij gekomen 🫣
Sex met een trans nemen
Sex met een absolute 10 (leuk gezicht, lang stijl haar, minimaal 1.75, minimaal naturel C)
Sex met een getinte dame
Die laatste moet toch niet zo moeilijk waar te maken zijn?
 
zelf fantaseer ik wel dat ik sex heb met dvp terwijl mijn echtgenote toekijkt...
Dat is een mooie fantasie 😍
Mijn partner heeft een keer toegekeken toen ik meedeed aan een gangbang. Zij was gewoon gekleed (dat is voor mij essentieel) en deed mijn condooms om terwijl ze me ff hard pijpte (dat is stap 1 als mijn fluffer)
We plannen nu opnieuw een bezoek aan een gangbang. Zij moet wederom gekleed blijven en nu heb ik graag dat ze ook de laatste, voor mij, essentiële stap zet door mijn pik daadwerkelijk in het kutje of kontje van de dame te doen terwijl ze me een kus geeft. 😍😍
En daarna gaan we aan haar fantasie werken om uit te laten komen.
 
Dat is een mooie fantasie 😍
Mijn partner heeft een keer toegekeken toen ik meedeed aan een gangbang. Zij was gewoon gekleed (dat is voor mij essentieel) en deed mijn condooms om terwijl ze me ff hard pijpte (dat is stap 1 als mijn fluffer)
We plannen nu opnieuw een bezoek aan een gangbang. Zij moet wederom gekleed blijven en nu heb ik graag dat ze ook de laatste, voor mij, essentiële stap zet door mijn pik daadwerkelijk in het kutje of kontje van de dame te doen terwijl ze me een kus geeft. 😍😍
En daarna gaan we aan haar fantasie werken om uit te laten komen.
Ha, dit is een leuke fantasie. Toevallig kwamen we dit scenario tegen op de laatste GB waar we als stel aanwezig waren. Ik schreef kort hierover. Het was voor mij ook best geil om te zien! Ik hoop dat het gaat lukken. Het is super als je partner zo comfortabel kan zijn.
 
Ik heb vele fantasiën die nog uit moeten komen. Ze zijn practisch uitvoerbaar. Sommige hebben wat voorbereiding nodig, maar nog steeds te doen.

Enkele voorbeelden.
sex op een meubel in de huiskamer. In de keuken, in een auto. (Practisch uitvoerbaar)

Een langere date met een dvp: Ergens iets eten, daarna iets doen bv filmpje pakken, als afsluiting sensueel vrijen in een hotel kamer als of we geliefden zijn. ( Heeft meer voorbereiding nodig)

Tot nu toe heb ik alleen sex in een bed gehad. Toen ik jonger was enkele vriendinnen gehad en de verandering van sexplek was toen niet aanwezig. Sinds ruim 30 jaar ben ik zonder vriendin. je gaat dingen missen op erotisch vlak en ook mis je intimiteit.

Voor de langere date waarin dit kan heb je tijd en geld nodig. Het ene (tijd) kan geregeld worden in een weekend. Het andere (geld) heeft meer tijd nodig.
 
Uit eigen ervaring, in loop der tijd worden veel van je fantasieën wel werkelijkheid, meest recent, sex met een translady. Tip ga ervoor, wees niet bang voor een nee.
 
Eigenlijk heb ik alle fantasieën wel uitgevoerd. Maar in de loop de tijd zijn er 2 dames waar ik vast mee afspreek.

Mijn wens bij dame 1 is neuken op een vol naaktstrand. Zij wil graag gezien worden en ik verheug mij dan op de smachtende blikken van mannen die mijn sperma uit haar kutje zien druipen.
Mijn wens bij dame 2 is een weekje naar Spanje. Lekker zonnen, boekje lezen, kletsen en lekker de tijd hebben om elkaar te verwennen.

Beide ideeën met de dames al wel besproken. De wens is er, maar nu nog het moment dat het ook echt gaat gebeuren.
 
Eigenlijk heb ik alle fantasieën wel uitgevoerd. Maar in de loop de tijd zijn er 2 dames waar ik vast mee afspreek.

Mijn wens bij dame 1 is neuken op een vol naaktstrand. Zij wil graag gezien worden en ik verheug mij dan op de smachtende blikken van mannen die mijn sperma uit haar kutje zien druipen.
Mijn wens bij dame 2 is een weekje naar Spanje. Lekker zonnen, boekje lezen, kletsen en lekker de tijd hebben om elkaar te verwennen.

Beide ideeën met de dames al wel besproken. De wens is er, maar nu nog het moment dat het ook echt gaat gebeuren.
Dat is een ander verhaal. Ze zegt van wel maar doen is iets anders.
 
Zelf helaas niet zo fantasierijk in dat opzicht. Veel verder dan een stoel, eetkamertafel en een soort zitbankje in een hotelkamer ben ik niet gekomen.
Misschien het bureau van mijn thuiswerkplek eens proberen 😉. Voelt het toch nog als sex op het werk
Buiten in de duinen of ergens in een bos lijkt me ook wel spannend. Of op een matras in een busje achterin.
Gangbang klinkt leuk, maar zit niet echt op andere naakte kerels te wachten. Dat houdt me wel tegen.
Een orgie met meerdere koppels en je eigen dame dan hebben zou ik dan nog wel willen doen. Grote geile bende na een feestje.
 
@Ernstige Neuker
Doe zo eens in de paar maanden een hotelafspraak met een dame
Spullen opruimen en gelijk even spelen
Daarna nog de welness in, jacuzzi en sauna, boven weer omkleden
Samen dineren en een drankje
Badderen of douchen samen, elkaar volop verwennen en dan heerlijk slapen
S'ochtends koffie op bed, ontbijt pakken, even nog samen spelen en dan inpakken en ieder weer naar eigen huis
 
@Ernstige Neuker
Doe zo eens in de paar maanden een hotelafspraak met een dame
Spullen opruimen en gelijk even spelen
Daarna nog de welness in, jacuzzi en sauna, boven weer omkleden
Samen dineren en een drankje
Badderen of douchen samen, elkaar volop verwennen en dan heerlijk slapen
S'ochtends koffie op bed, ontbijt pakken, even nog samen spelen en dan inpakken en ieder weer naar eigen huis
klinkt goed, maar kan je niet doen met een willekeurige dvp. Vindt wel dat er een klik moet zijn tussen haar en mij.
 
Ha, dit is een leuke fantasie. Toevallig kwamen we dit scenario tegen op de laatste GB waar we als stel aanwezig waren. Ik schreef kort hierover. Het was voor mij ook best geil om te zien! Ik hoop dat het gaat lukken. Het is super als je partner zo comfortabel kan zijn.
Heb net je verslag gelezen.
Heerlijk dat die vrouw de benen vast hield. Dat vind ik echt geweldig.
Actief helpen en gekleed toekijken, maar zelf niet deelnemen. 😍
En dat is ???
Een MMV.
Alleen worden er door haar wat eisen gesteld aan de man.
Er moet wel een soort van klik zijn. Ze wil niet door elke man geneukt worden.
Daarom afgesproken dat ze tijdens de gangbangs niet alleen naar mij kijkt maar ook eens kijkt of er bij de andere mannen een geschikt persoon is.
En dan wil ze verschillende standjes proberen.
En de andere man neukt haar met condoom, terwijl ik dat niet doe.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan