- 1.469
- 30/06/21
- 3.457
Volgens mij is de bedoeling van een A2M (ass-to-mouth) dat je na het anaal neuken de condoom juist niet verwijderd, maar gewoon meteen van haar kont in haar mond, omdat het extra dirty is, waar mensen soms op kicken.Ja! Was natuurlijk een grapje! En... ja! Ze zal me dus (eerst) rimmen!
Maar... daarna... als zij daar ook voor 'in' is... eerst stevig pijpen (pzc), dan condoom om... en neem ik haar anaal (ze heeft al een buttplug in)... dan condoom af... en zij mij opnieuw pijpen! Lekker!
Moet wel lukken met een echt 'sletje'...
Mijn ervaring is dat als het er gezellig uitziet en alles voelt veilig ze vrij snel tussen de mannen induiken. Wees gewaarschuwd. Tip: Erofeestjes - Xtreme Greedy Girls, deze zijn erg geschikt. Of, over 3 weken naar de GB van Fun4Two, het is een hele mooie club.Dat lijkt me ook lekker.
Ik heb nu wel een afspraak gemaakt met mijn vriendin dat zij met mij meegaat naar een gangbang. Waarbij zij niet meedoet maar wel wil kijken naar mij. We kijken nu uit naar een geschikte datum en setting.
—-
Mijn eigen fantasie is om samen met mijn vriendin te doen. Een 'public cumwalk' lijkt me leuk om te doen. Dus, klaarkomen op haar gezicht en meteen de publieke ruimte in, een drukke winkelstraat ofzo. Ik weet niet of ze dit zou aandurven, maar het ziet er wel geil uit op inspirerende filmpjes op internet.
Laatst bewerkt: