Nee wel nog wens om bij OWK in Tsjechië langs te gaan, nu Antwerpen en Nieuw Namen, in Zeeuws Vlaanderen op grens met BelgiëEn... al in Warsaw geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee wel nog wens om bij OWK in Tsjechië langs te gaan, nu Antwerpen en Nieuw Namen, in Zeeuws Vlaanderen op grens met BelgiëEn... al in Warsaw geweest?
Zou ik zeker doen. ;-) Ik heb geen ervaring met een echte Meesteres. Wie weet komt het eens op mijn pad.Wat BDSM betreft het nodige meegemaakt, parties, privé feestjes, en 1 op 1 sessies, en 24/7 bij een Meesteres. Ik trek dominante dames aan Mss ga ik het nog eens allemaal opschrijven.
Dat is inderdaad wel geil.ons terug trekken op het dakterras en tot 2400 uur alle remmen los.
Ja... ook meer zoiets. En... niet dat ik zulke gekke dingen doe. Meer... 'simple man - simple pleasures'Ik heb denk ik al mijn fantasien wel afgestreept.
Ik zit hier op RTL5 naar de docu "Breastfeeding My Boyfriend" te kijken en heb er een fantasie/fetish bij vrees ik. Borstvoeding krijgen en de melk uit de borsten van een leuke vrouw mogen zuigen lijkt me geweldig om eens mee te maken.
Spannend. Maar erg ongemakkelijkIk wil nog wel eens palen in een auto
Dat hangt van de grootte van de auto af.Spannend. Maar erg ongemakkelijk
Of de grootte van het lichaam. Ik ben bijna 2 meter. Een bus, dat zou werkenDat hangt van de grootte van de auto af.
Correct. Ik denk er hetzelfde overOf de grootte van het lichaam. Ik ben bijna 2 meter. Een bus, dat zou werken
Ja! Volgende week!Ass to mouth
Ja! Was natuurlijk een grapje! En... ja! Ze zal me dus (eerst) rimmen!Je weet wel wat "ass to mouth" betekent?
Ik denk dat Marco iets anders bedoeld. Ook lekker maar wel anders!Je weet wel wat "ass to mouth" betekent?
... met volle tribunes?Een nummertje maken op de middenstip van mijn favoriete voetbalclub.
Kimberly haarlemIk wil nog wel eens palen in een auto
Dat lijkt me ook lekker.Met een vriendin/dame naar een club en zien hoe zij geniet als zij meerdere mannen tegelijk verwend.