Ja, en nog eentje met grote natuurlijke boops!! Leeftijd rond de 65 jaar…Me onbekend...
Tongzoenen en nog boobs?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, en nog eentje met grote natuurlijke boops!! Leeftijd rond de 65 jaar…Me onbekend...
Tongzoenen en nog boobs?
Mmm klinkt goed.. Bepaalde dagen of uren dat ze 't meest te treffen is..?Ja, en nog eentje met grote natuurlijke boops!! Leeftijd rond de 65 jaar…
Ties, skinny marina, die ken ik nog niet. Welke specialiteiten heeft deze dvp en welke leeftijd heeft ze ongeveer?
Marina zit altijd aan de speelkassen,of in de rook kamer. zwart haar en mager heeft ook verscheidene tatoeage's,
Ik vind haar wel een mooie dame, ze zegt Grieks te zijn maar ik vermoed eerder Albanese. Ze komt zeker al 5 jaar naar rozenhofke, ze durft tegen het eind van de avond al wel eens zeer dronken te zijn .
Haar specialiteit ken ik niet maar ze heeft er wel een paar vaste klanten. Ben er lang geleden ooit eens mee geweest , was ok maar niet wauw. Voor mij weinig herhalings gevaar.
Is niet dezelfde als Skinny Marina die op RL staat privé ontvangst in Schilde?Marina zit altijd aan de speelkassen,of in de rook kamer. zwart haar en mager heeft ook verscheidene tatoeage's,
Ik vind haar wel een mooie dame, ze zegt Grieks te zijn maar ik vermoed eerder Albanese. Ze komt zeker al 5 jaar naar rozenhofke, ze durft tegen het eind van de avond al wel eens zeer dronken te zijn .
Haar specialiteit ken ik niet maar ze heeft er wel een paar vaste klanten. Ben er lang geleden ooit eens mee geweest , was ok maar niet wauw. Voor mij weinig herhalings gevaar.
Ik zie geen tattoo's op die foto's dus lijkt me niet..Is niet dezelfde als Skinny Marina die op RL staat privé ontvangst in Schilde?
Meestal op donder- en vrijdag in de Rio. Op zaterdag in het Rozenhofke.Mmm klinkt goed.. Bepaalde dagen of uren dat ze 't meest te treffen is..?
Fijn te horen dat Victoria gezond en wel isNet iets gaan drinken in het rozenhofke . Ongeveer een halfuurtje geweest en het was er rustig . Wel goed nieuws te melden : Victoria is terug en ze zag er goed ( gezond) uit . Ze was terug van gisteren en ging rustig starten . Donderdag is er gratis hot dog voorzien en vrijdag zijn ze gewoon open . Groetjes
Vandaag om 16h 17(!) dames aanwezig in Rozenhof. 6 dames heb ik er nog nooit gezien. Zouden de gratis hot-dogs er voor iets tussenzitten?Net iets gaan drinken in het rozenhofke . Ongeveer een halfuurtje geweest en het was er rustig . Wel goed nieuws te melden : Victoria is terug en ze zag er goed ( gezond) uit . Ze was terug van gisteren en ging rustig starten . Donderdag is er gratis hot dog voorzien en vrijdag zijn ze gewoon open . Groetjes
17?! Ook gilfjes?Vandaag om 16h 17(!) dames aanwezig in Rozenhof. 6 dames heb ik er nog nooit gezien. Zouden de gratis hot-dogs er voor iets tussenzitten?
Alleen Cleo17?! Ook gilfjes?
Chloé denk ik dat je bedoelt.Alleen Cleo
ja, iddChloé denk ik dat je bedoelt.
Gisteren eerst naar de rio gereden, half uur binnen geweest, maar vertrokken omdat er weinig beweging was . Meid of 7 binnen ( op 1 na allemaal bekende gezichten) . Rond 5u. Uurke in t rozenhof binnen geweest, redelijk wat meiden aanwezig,(de meeste gekende, ik denk een of twee snoetjes die k nog niet gezien had) stuk of 4 ook naar boven weten gaan. Iets na 6u terug vertrokken.
Vermoedelijke is die oudere blonde dame (± 57 jaar) Cloé. Een leuke dame waar je hier wel wat reviews van kan terugvinden.Gisteren ook nog eens gestopt onderweg naar huis. Was wel rond 20u.
Rio was quasie leeg. 1 dame aan de speelkast, leek wel soort roma dame of zoiets, in ieder geval helemaal mijn ding niet.
Toch maar even in Rozenhof gaan kijken. Redelijk wat mannen, stuk of 5 dames aanwezig. Mss zaten er meer dames op de kamer.
Tegen de discobar stuk of 4 dames, waaronder (voor zover ik kon zien) 1'tje met krullen en vrij lekkere boezem. Maar ze waren daar heel druk met praten, lachen en dingen bekijken op elkaars GSM...
Verder 1 oudere dame aan de toog met soort blonde carre. Die oudere dame had mogelijk, misschien, eventueel mijn interesse nog kunnen hebben, maar er stond een hele tijd een man tegen te zeveren, duidelijk tegen haar zin. Hij was zo irritant bezig dat ik niet eens haar aandacht kon trekken.
Na mijn 2de koffie en dik 20 minuten later bleef die man nog steeds tegen en rond haar hangen, en ben ik maar vertrokken. Geen zin om nog langer tijd te verspillen aan wss niets.
Of heeft er iemand idee wie die oudere dame was en of ze de moeite is...?
@Boobslover , ...
Gewoon een tip: als een dame opgescheept zit met een man die niet naar boven wilt gaan, gebruik dan gebarentaal en geef aan dat je met haar wilt praten in de hal voor de trap. Omdat het naast de toiletten is, heeft ze een goed excuus om de irritante man te verlaten. Vervolgens kun je met haar praten en haar vragen naar boven te komen.
Vermoedelijke is die oudere blonde dame (± 57 jaar) Cloé. Een leuke dame waar je hier wel wat reviews van kan terugvinden.
Beschrijf ze wat nauwkeuriger als je wil...Had ik eventueel wel gedaan, maar ze bleef heel de tijd verveeld de andere kant(en) uitkijken... Ik ging me er absoluut niet gaan tussengooien...
Nope was niet Cloe... Die 'ken' ik...
Goh.. Ouder.. Blond haar.. Carré achtig kapsel.. Ze was gisteren zwart gekleed. Heb ze verder niet goed kunnen bekijken.Beschrijf ze wat nauwkeuriger als je wil...
Leeftijd ongeveer, slank, mollig... ?Goh.. Ouder.. Blond haar.. Carré achtig kapsel.. Ze was gisteren zwart gekleed. Heb ze verder niet goed kunnen bekijken.
Leeftijd zeker 50+.. Leek me normaal gebouwd en precies grotere boobies maar ik zeg 't.. Heb ze niet echt goed kunnen zien..Leeftijd ongeveer, slank, mollig... ?