Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Station Noord is een gevaarlijke en zeer te mijden buurt!
Nja maar het is wel zo dat je er voor 40 euro hebt waar je hier voor hetzelfde qua service 3 keer zoveel betaalt. En dan nog trekt de service vaak op minder dan daar.

Ik vind het spijtig dat chardon en hun bijhuis zo super triestige service geven. Anders zou ik niet zo ver weg moeten gaan.

Maar ja met Latina's heb je weinig kans op iets goed.
 
Laatst bewerkt:
Station Noord is een gevaarlijke en zeer te mijden buurt!

In 50 jaar hoerenlopen in de buurt van Noord Station en Linnéstraat, heb ik nooit een probleem gehad.

Eens heb ik een paar Japaanse mannen gezien, en een had zijn smartphone dat was een derde uit zijn pocket, achter. Grote tentatie voor de pickpockets, en hij heet zijn smartphone verloren...
 
In 50 jaar hoerenlopen in de buurt van Noord Station en Linnéstraat, heb ik nooit een probleem gehad.

Eens heb ik een paar Japaanse mannen gezien, en een had zijn smartphone dat was een derde uit zijn pocket, achter. Grote tentatie voor de pickpockets, en hij heet zijn smartphone verloren...
Ik heb 10 jaar in de buurt gewerkt, passeer nu soms de buurt met lampjes en nooit een probleem gehad. Nooit aangesproken geweest door een dealer, niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan