• De performance problemen zijn bekend en in onderzoek.

Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Vlaamse blonde is waarschijnlijk Louise naar het schijnt zou die wel goed zijn heb ik horen vertellen. Vorige week woensdag was het er ook al rustig alle toppers zijn op vakantie nu. Maar je kan nog wel iets goed vinden daar ben toen naar boven geweest met eentje maar weet niet juist haar naam meer cassandra of Sandra denk ik was wel ook een goede had ze er nog nooit gezien. Ongeveer 1m68 groot slank en kleine borstjes, bruin haar in halflang en gekruld. En blijkbaar was ze toch al gekend daar want als ik naar beneden kwam mag haar stond er al direct een andere klant op haar te wachten.
 
Vorige week op de terugweg naar huis ook nog eens gestopt.

Rio was gewoon leeg...

Rozenhof 3 ongeinteresseerde dames binnen en heel weinig mannen. Er zat wel een groep buiten op het terras, mss zat daar ook nog een dame bij.

Zonde van de tijd en de 2 koffie's...
 
Ik heb ze niet gezien maar hoorde nog net dat ze de sleutel kreeg en giechelend de trap op ging…
In Rozenhof was donkere Melissa en die ene latina met grote kont. De rest kende ik niet

Had die Vlaamse jeans en hoge laarzen aan? Die stond aan de bingo te spelen toen ik er was.
Ze stond aan de Bingo ja. Niet gelet op wat ze aanhad.
Waren er gilfjes bij!
In de Rio was er eentje toch buiten categorie voor mij,.zo op het eerste zicht ja.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag effe in het rozenhofke geweest en dat viel me echt tegen . 😬🫣. Maar het is vakantie tijd he . 4 dames ( allemaal donker harige ) ik ken er maar 1 van en dat was zwarte Melissa , ik denk ook dat er een jonge dame van vroeger terug aanwezig was ( zat verveeld op haar gsm ) , dan een struisere jonge dame ( de minste van de 4 😜) kwam ook direct af , en dan nog een dame met normaal figuur . En neen Jef geen gilfs 😁. Heren een stuk of 8 maar ik heb geen enkele dame naar boven zien gaan . Het was ondertussen 4 weken geleden dat ik er nog eens binnen geweest ben . Het gaat weer een tijdje duren denk 🤔. Ps op andere plaatsen ook nog niet geweest hoor . Het zal ss worden in september denk en dan nog maar hopen oo goed weer voor aan het zwembad te liggen . Heren nog veel wandelplezier voor jullie 👋
 
Vandaag effe in het rozenhofke geweest en dat viel me echt tegen . 😬🫣. Maar het is vakantie tijd he . 4 dames ( allemaal donker harige ) ik ken er maar 1 van en dat was zwarte Melissa , ik denk ook dat er een jonge dame van vroeger terug aanwezig was ( zat verveeld op haar gsm ) , dan een struisere jonge dame ( de minste van de 4 😜) kwam ook direct af , en dan nog een dame met normaal figuur . En neen Jef geen gilfs 😁. Heren een stuk of 8 maar ik heb geen enkele dame naar boven zien gaan . Het was ondertussen 4 weken geleden dat ik er nog eens binnen geweest ben . Het gaat weer een tijdje duren denk 🤔. Ps op andere plaatsen ook nog niet geweest hoor . Het zal ss worden in september denk en dan nog maar hopen oo goed weer voor aan het zwembad te liggen . Heren nog veel wandelplezier voor jullie 👋
@Eric vb de gilfjes genieten nu met hun kleinkinderen van deze heerlijke zonnige dag 😎👍
 
Elk jaar is het kalm tijdens de zomermaanden in zowel de Rio als het Rozenhof.
Kom nog zelden in deze huizen, de oude bekenden zijn of verdwenen of versleten.
Een 15 a 20 jaar geleden nog veel goede seks gehad met Russische Olga. Maar de laatste jaren, was het mooier er af, een oude vrouw geworden die uiteindelijk alles begin aan te bieden om toch nog een kamer te maken.
Was vaak dronken en speelde op het kastje, bood een tijdje een trio aan met haar dochter. Nooit op in gegaan. Ga voor jonger, oud heb ik thuis ook.
Nu lees ik dat Olga stervende is, hoe oud zou ze eigenlijk zijn, en wat is de oorzaak? Vele vragen waarop we misschien nooit een antwoord krijgen.
Toch mooie uren met haar doorgebracht, wat voorbij is is voorbij, en wat geweest is, is geweest
 
Elk jaar is het kalm tijdens de zomermaanden in zowel de Rio als het Rozenhof.
Kom nog zelden in deze huizen, de oude bekenden zijn of verdwenen of versleten.
Een 15 a 20 jaar geleden nog veel goede seks gehad met Russische Olga. Maar de laatste jaren, was het mooier er af, een oude vrouw geworden die uiteindelijk alles begin aan te bieden om toch nog een kamer te maken.
Was vaak dronken en speelde op het kastje, bood een tijdje een trio aan met haar dochter. Nooit op in gegaan. Ga voor jonger, oud heb ik thuis ook.
Nu lees ik dat Olga stervende is, hoe oud zou ze eigenlijk zijn, en wat is de oorzaak? Vele vragen waarop we misschien nooit een antwoord krijgen.
Toch mooie uren met haar doorgebracht, wat voorbij is is voorbij, en wat geweest is, is geweest
Nostalgie… Ik schat Olga toch op 65+. Wat een leven moet zij wel niet hebben gehad… ? Sowieso niet te benijden.
 
Laatst bewerkt:
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat een DVP met wie ik seks heb gehad is overleden. Het voelt raar.

In België, hebben vrouwen een levensverwachting bij de geboorte van 84,3 jaar. Ze was nog jong.

Weet iemand wat heeft ze gehad? Is zij overleden in het Ziekenhuis van Geel?
 
@Jef , ...

Zo, was ze ± 10 jaar jonger dan me.

Well, verslaving aan drank en/of natuurlijke drugs (Cannabis, enz.) is een gevolg van cumulatieve kinder- en adolescenten-traumas.

Dan vaak, wordt ook een kanker, bv. borstkanker, veroorzaakt door een trauma die 3 jaar geleden is gebeurt.

Op donderdag in Hulshout?

Om hoe laat?

Is er een ceremonie, in een kerk of zoiets ?

Ik ga zien als ik een verlofdag kan hebben. (Hoewel op pensioen, blijf ik te werken.)
 
Nog niet genoeg bieren, er kan er altijd een meer bij. Maar morgen zijn al mijn Belgische collega vrij vanwege een of andere Christelijke feestdag. Vandaar mijn vraag :)
Nationale feestdag is misschien fout uitgedrukt
 
Nog niet genoeg bieren, er kan er altijd een meer bij. Maar morgen zijn al mijn Belgische collega vrij vanwege een of andere Christelijke feestdag. Vandaar mijn vraag :)
Nationale feestdag is misschien fout uitgedrukt
Het is Moederdag , en dit word enkel gevierd in de streek van Antwerpen , met als afsluiter op de kaai een rubensmarkt ( marktkramers zijn dan gekleed in de tijd van Rubens 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan