Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een droevige dag en dit niet alleen het weer dat ik bedoel . We zijn een toppertje kwijt in het rozenhofke , en dit was mijn vaste dame daar 🥺. Annie has left the building!!! Ik wens haar al het beste en geluk met haar toekomstplannen. De deur 🚪 wordt nog niet helemaal toe gedaan , deze laten de dames meestal nog wel op een kier staan 😬. We zullen wel zien . Hopelijk mogen al haar plannen uitkomen 🤗. En het leven gaat verder 🤘
Annie was inderdaad een topper . Ze zal gemist worden . Ik wens haar ook het beste met haar toekomst . Naar het schijnt had ze het de laatste tijd erg moeilijk , ze zit ook al jaren in het vak en dat doet wel wat met je. Ben vroeger dikwijls met haar geweest en het was telkens top echt een heel leuke dame .
 
Gisteren effe iets gaan drinken in het rozenhofke tussen 16.00 en 17.30 . Weinig heren en kwa dames ook niet veel maar ze hadden wel allemaal een kamer denk . Blonde Melissa niet gezien , die was boven en volgende klant zat te wachten . Aischa eerst aan de toog en dan naar boven . Zwarte Melissa ook naar boven . Er kwam een grotere dame met ros haar naar beneden . Cloë heel de tijd aan de toog . Nog 2 dames aanwezig die ik niet ken . Mijn gin tonic die ik anders ook drink smaakte toch iets minder zonder het gezelschap van Annie 🙃🫣. Ik denk niet dat ik daar momenteel een andere dame ga vinden , dus het zal eenzaam aan de toog zitten worden met mijn gin 😂
 
Overlaast nog eens langs geweest in het rozenhofke . Er waren een 10 tal dames aanwezig, de enige bekende was blonde Melissa maar die was druk in de weer. Dus rustig aan de toog iets gaan drinken in de hoop nog een bekende dame te zien. Na een paar minuten kwam er een Bulgaarse dame/ meisje bij me zitten. De naam heb ik niet onthoudend maar ze zag er goed uit en beweerde 27 jaar te zijn en nog maar een paar weken in België . Het gesprek liep niet echt vlot maar ze overtuigde me toch om een kamer te doen. Voor we naar boven gingen nog enkele duidelijke afspraken gemaakt over do's en dont's wat blijkbaar geen probleem was, ze ging mij good time geven. Eenmaal boven wou ik haar vastnemen en kussen maar blijkbaar was dit not done!was nochtans afgesproken dat dit een must was, Dan maar samen douchen waarbij ik haar niet mocht aanraken want ze was allergisch voor de zeep en blijkbaar dacht ze dat mijn jonge heer dit ook was want ze raakte hem niet aan . Humeur was al aan het zakken . Na het douchen op bed beland waar ze vroeg of ik een massage wou , oké een goede massage maakt veel goed ! Niet dus , blijkbaar is massage voor haar een beetje wrijven over buik en schouder. Humeur nog meer 🥶, met veel moeite haar borsten mogen aanraken en kussen maar niet haar 🐱want dit deed pijn ? Na wat aandringen heeft ze mijn jongeheer toch aangeraakt en vroeg ze of ze mij mocht pmc . Blijkbaar had ze veel moeite met het condoom want dit duurde lang en tijdens het pijpen bleef ze maar prullen met de condoom en klagen dat het niet goed zat ! Humeur nog meer 🥶 na 5 min zuchten en klagen en ondertussen proberen te pijpen kwam ze op mij zitten waarbij ze mijn jongeheer ongeveer 2 cm in haar 🐱 stak ? Dieper ging niet want dit deed pijn, ondanks al het glijmiddel dat ze gebruikte. Humeur was ondertussen zo onder vriespunt dat ik ben rechtgestaan en mijn kleren heb aangedaan en naar beneden en naar huis ben gegaan. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad , een paar dagen later dit wel goedgemaakt met een goede bekende dvp. 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan