Een verloren droom…Dat laatste weet je natuurlijk nooit. Prostitutie is er altijd geweest en zal er ook altijd wel blijven.
Maar wij gaan het in elk geval niet meer mee maken dat het was zoals 'n jaar of 20,30 of 40 geleden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen verloren droom…Dat laatste weet je natuurlijk nooit. Prostitutie is er altijd geweest en zal er ook altijd wel blijven.
Maar wij gaan het in elk geval niet meer mee maken dat het was zoals 'n jaar of 20,30 of 40 geleden.
Ja, we hadden eerst de instroom van Poolse en Tsjechische dames. Daarna Roemeense en Bulgaarse dames.Iedere dag worden er nog nieuwe DVP geboren. Maar daar moeten we nog 18 jaar geduldig op wachten.
€ 35!Heb ik nu ergens correct gelezen dat een kamer in het rozenhof nu 45 euro is geworden?
€ 35!
Een verloren droom…
Dromen van een knappe GIlf zoals jij doet is er voor in de plaats gekomen.Een verloren droom…
Ja, en maar goed dat tijden veranderen, maar in deze niet echt ten goede...Dromen van een knappe GIlf zoals jij doet is er voor in de plaats gekomen.
Tijden veranderen he. Er is nog genoeg te beleven
Heb ik nu ergens correct gelezen dat een kamer in het rozenhof nu 45 euro is geworden?
En heeft een leuke dame je kunnen verleiden @John-John ?@Boobslover , ... na meer dan een jaar afwezigheid, kon ik vandaag t'Rozenhof opnieuw bezoeken.
Wees gerust: de prijs van een kamer, met douche, is nog 35 €.
Ik was er woensdag om 13 u en ongeveer 10 dames toen.Met verschillende dames een gesprekje gehad en wat gedronken.Heb van verschillende dames gehoord dat veel man̈nen alleen maar komen om wat te drinken.Er werd mij zelfs een voorstel gedaan om voor 80 euro per uur naar een kamer te gaan.Jawel, maar het is dan geen volle bak.
Ja, naar de kamer kost 100 euro + 35 euro voor de kamer. Al vragen ze 80 dan is dat 115 euro. Voor veel mensen zal het toch veel geld zijn om dan twee keer per week de kamer op te zoeken.Ik was er woensdag om 13 u en ongeveer 10 dames toen.Met verschillende dames een gesprekje gehad en wat gedronken.Heb van verschillende dames gehoord dat veel man̈nen alleen maar komen om wat te drinken.Er werd mij zelfs een voorstel gedaan om voor 80 euro per uur naar een kamer te gaan.
Zo word het voor de dames wel echt dringen om een klant.
Nu alles gesloten is in de omgeving komen alle dames naar het Rozenhof.
Ga vandaag nog eens kijken maar ik kom toch liever in Dordrecht bij Villa Weizigt
Dat vind ik ook. Er is zeker nog wel wat te beleven, maar niet meer zoals vroeger helaas.Ja, en maar goed dat tijden veranderen, maar in deze niet echt ten goede...
Vroeger was het veel gezelliger en goedlachser... Met al dat kaskesgedoe...
80 € per uur ? Wow , dat is goed voorstel. Dat heb ik daar nog nooit gehad. Meestal 150 . Als dat het nieuwe normaal gaat worden , ga ik toch weer eens die kant op.Ik was er woensdag om 13 u en ongeveer 10 dames toen.Met verschillende dames een gesprekje gehad en wat gedronken.Heb van verschillende dames gehoord dat veel man̈nen alleen maar komen om wat te drinken.Er werd mij zelfs een voorstel gedaan om voor 80 euro per uur naar een kamer te gaan.
Zo word het voor de dames wel echt dringen om een klant.
Nu alles gesloten is in de omgeving komen alle dames naar het Rozenhof.
Ga vandaag nog eens kijken maar ik kom toch liever in Dordrecht bij Villa Weizigt
Dat is een goede deal die gangbang.Morgen, tweede keer. Het suggereert dat de eerste keer rendabel was.
En geen kamer te moeten betalen.
Bekijk bijlage 256624
@Jef , ... Ter uwe info : Op RedLights, in de zoek formulier, voor Taal kilik op Nederlands, en voor Nationaliteit, klik op België en Nederland. Op dit moment, zoals respons, komen 57 bladzijden met 40 DVPs per bladzijde. Totaal in België = 2.280 Nederlandstalige DVPs van bij ons. Dus, keus genoeg.
Tsja, vraag en aanbod. Prijzen kunnen stijgen, maar ook dalen. Hoorde wel van een dame dat ze overwoog om maar via internet te gaan werken. Dat zou dan wel jammer zijn.80 € per uur ? Wow , dat is goed voorstel. Dat heb ik daar nog nooit gehad. Meestal 150 . Als dat het nieuwe normaal gaat worden , ga ik toch weer eens die kant op.
Dat is een goede deal die gangbang.
En dan na afloop nog even koekeloeren bij Rozenhofke.
Ideaal middagje uit.