Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Jef , ...

Ik ben aangekomen om 14u15.

Links, op de stoelen van de tafel tussen de speelmachines, waren er twee meisjes, blijkbaar van Oost-Europa, die ik niet kent.

Rechts, aan de schoorsteen, waren er twee volslank/obese Afrikaase vrouwen.

Verder rechts, tegen de plaats van de DJ, waren er twee milfs, een blonde/zilver met veel krullen, en een blonde met brillen die bezig waren aan het bespreken met een paar mannen. Op mijn linls was er een DVP die ik niet kent, en die mij spontaan vroeg als ik op wacth was naar voor Melissa. (Welke Melissa? - Ik heb de twee neit gezien.)

Ik kon zitten op een stoel aan de bar, ietske te ver rechts van de zicht op de trap naar boven. De access naar de tafel achter was geblokeerd door een DVP niet van mijn goesting. Pech voor mij dus.

Plotselling, verdwenen de twee dames, GILFs, van rechts, een met krulle blonde/zilver haren, en de andere met blonde haar tot haar schouders en met brillen, naar boven. Pech voor mij, was ik te traag...

Dan kwam een blonde volslanske Gilf naar beneden, en ze begon te praten met haar kenissen.

Hoewel ik haar niet herkende, herkende ze mij. Zo, ietske later, kwam ze naar mij om mij te verleiden.

Zij presenteerde haarzelf zoals Sabrina.

Zo, plotseling, hernerde ik mijn tijd met haar, en ook mijn positieve recensie over haar, van ongeveer, als ik goed heriner, van voor de lockdown, d.w.z. meer dan vijf jaar geleden.

Zo, heb ik besloten opnieuw met haar naar boven te gaan...;-)

(glimlach)

En zo, wens ik haar een Gelukkige Kerstfeest, en ook een fantatsiche 2025!

🤔:)

Laatst bewerkt:
Jawel, maar het is dan geen volle bak.
Ik was er woensdag om 13 u en ongeveer 10 dames toen.Met verschillende dames een gesprekje gehad en wat gedronken.Heb van verschillende dames gehoord dat veel man̈nen alleen maar komen om wat te drinken.Er werd mij zelfs een voorstel gedaan om voor 80 euro per uur naar een kamer te gaan.
Zo word het voor de dames wel echt dringen om een klant.
Nu alles gesloten is in de omgeving komen alle dames naar het Rozenhof.
Ga vandaag nog eens kijken maar ik kom toch liever in Dordrecht bij Villa Weizigt

Gisteren geweest. Was net na het middaguur. Telde ongeveer 10 dames.

21 december komt de kerstman naar 't Rozenhofke.
Ik was er woensdag om 13 u en ongeveer 10 dames toen.Met verschillende dames een gesprekje gehad en wat gedronken.Heb van verschillende dames gehoord dat veel man̈nen alleen maar komen om wat te drinken.Er werd mij zelfs een voorstel gedaan om voor 80 euro per uur naar een kamer te gaan.
Ga vandaag nog eens kijken maar ik kom toch liever in Dordrecht bij Villa Weizigt
Ja, naar de kamer kost 100 euro + 35 euro voor de kamer. Al vragen ze 80 dan is dat 115 euro. Voor veel mensen zal het toch veel geld zijn om dan twee keer per week de kamer op te zoeken.

Behalve op de kamers draait het Rozenhofke natuurlijk ook op drankomzet.
Ja, en maar goed dat tijden veranderen, maar in deze niet echt ten goede...
Vroeger was het veel gezelliger en goedlachser... Met al dat kaskesgedoe...
Dat vind ik ook. Er is zeker nog wel wat te beleven, maar niet meer zoals vroeger helaas.

Laatst bewerkt:
80 € per uur ? Wow , dat is goed voorstel. Dat heb ik daar nog nooit gehad. Meestal 150 . Als dat het nieuwe normaal gaat worden , ga ik toch weer eens die kant op.
Morgen, tweede keer. Het suggereert dat de eerste keer rendabel was.

En geen kamer te moeten betalen.

Bekijk bijlage 256624

@Jef , ... Ter uwe info : Op RedLights, in de zoek formulier, voor Taal kilik op Nederlands, en voor Nationaliteit, klik op België en Nederland. Op dit moment, zoals respons, komen 57 bladzijden met 40 DVPs per bladzijde. Totaal in België = 2.280 Nederlandstalige DVPs van bij ons. Dus, keus genoeg.
Dat is een goede deal die gangbang.
En dan na afloop nog even koekeloeren bij Rozenhofke.
Ideaal middagje uit.

80 € per uur ? Wow , dat is goed voorstel. Dat heb ik daar nog nooit gehad. Meestal 150 . Als dat het nieuwe normaal gaat worden , ga ik toch weer eens die kant op.

Dat is een goede deal die gangbang.
En dan na afloop nog even koekeloeren bij Rozenhofke.
Ideaal middagje uit.
Tsja, vraag en aanbod. Prijzen kunnen stijgen, maar ook dalen. Hoorde wel van een dame dat ze overwoog om maar via internet te gaan werken. Dat zou dan wel jammer zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan