Dat zal niet teveel zijn tenzij jezelf dames meebrengt.Hallo, ik ben nieuw hier. Weet iemand van jullie of er ook voldoende activiteit is in Het Rozenhof tussen 12u en 2u in de middag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal niet teveel zijn tenzij jezelf dames meebrengt.Hallo, ik ben nieuw hier. Weet iemand van jullie of er ook voldoende activiteit is in Het Rozenhof tussen 12u en 2u in de middag?
De meeste dames van de vaste klik komen tussen 13.00 en 14.00 aan . Rustig hun koffietje en en dan werken .Hallo, ik ben nieuw hier. Weet iemand van jullie of er ook voldoende activiteit is in Het Rozenhof tussen 12u en 2u in de middag?
tss 11 en 14h is er meer activiteit in de RioHallo, ik ben nieuw hier. Weet iemand van jullie of er ook voldoende activiteit is in Het Rozenhof tussen 12u en 2u in de middag?
Ik ben ooit eens in Rio geweest en dat was niet helemaal naar mijn smaak om eerlijk te zijn.tss 11 en 14h is er meer activiteit in de Rio
's middags is het rustig in het Rozenhofke. Rio is wat meer van de middag. Rozenhofke meer voor 's avonds.Hallo, ik ben nieuw hier. Weet iemand van jullie of er ook voldoende activiteit is in Het Rozenhof tussen 12u en 2u in de middag?
@Balthazar weet jij hoe het zit met de openingsuren van het Rozenhofke en de Rio tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode?'s middags is het rustig in het Rozenhofke. Rio is wat meer van de middag. Rozenhofke meer voor 's avonds.
Rio is volgens mij dicht met Kerst, oud en nieuw en daar tussen. Rozenhof volgens mij alleen op de feestdagen zelf?@Balthazar weet jij hoe het zit met de openingsuren van het Rozenhofke en de Rio tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode?
Dan zal het druk worden in het Rozenhofke.Rio is volgens mij dicht met Kerst, oud en nieuw en daar tussen. Rozenhof volgens mij alleen op de feestdagen zelf?
Blonde melissa is wel een aanrader als je grote borsten wil . Welke week ze juist komt naar het rozenhofke weet ik niet juist maar je kan haar niet missen. ze is dikwijls aanwezig en ook druk bezet.Wie kan er mij hier een goeie sexdame met heel grote tieten aanbevelen? En welke dag en uur ? Want het is zolang geleden dat ik nog in beide zaken ben geweest.
Volgende week is ze er en zo week om week. Ik kan het goed onthouden want als co-ouder loopt mijn week gelijk. Puur toeval maar handig wel.Blonde melissa is wel een aanrader als je grote borsten wil . Welke week ze juist komt naar het rozenhofke weet ik niet juist maar je kan haar niet missen. ze is dikwijls aanwezig en ook druk bezet.
net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.Blonde melissa is wel een aanrader als je grote borsten wil . Welke week ze juist komt naar het rozenhofke weet ik niet juist maar je kan haar niet missen. ze is dikwijls aanwezig en ook druk bezet.
Dan was er minder volk als anders op een vrijdag? Normaal wachttijden voor een kamer . Maar dit zullen de dames wel liever hebben dan te moeten wachten. Overdag had ze gisteren tussen de kamers door wel tijd . Maar het blijft wel de dame met het meeste werk denk . Is niet mijn type. Wel heel vriendelijk.net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
Dit klopt helemaal, ze komt steeds een goede dag zeggen en is tegenover veel andere dames heel vriendelijk in omgang. is ook wel niet mijn type, ben er ooit eens mee geweest maar viel wat tegen voor mij ( kan ook aan mij liggen want de meeste zijn er wel tevreden van)Dan was er minder volk als anders op een vrijdag? Normaal wachttijden voor een kamer . Maar dit zullen de dames wel liever hebben dan te moeten wachten. Overdag had ze gisteren tussen de kamers door wel tijd . Maar het blijft wel de dame met het meeste werk denk . Is niet mijn type. Wel heel vriendelijk.
Zou dan wel is willen weten wat de kwaliteit van haar service betekent? Man man, zovele mannen na elkaar...net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
En wat is de gemiddelde leeftijd van die Latina's en Marokkanen?net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
rond de dertig.
En wat is de gemiddelde leeftijd van die Latina's en Marokkanen?
Ik heb ze liever wat meer mature…rond de dertig
Kwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Zodra je op kamer bent, begint ze hartstochtelijk te tongzoenen. Ze laat zich gewillig vingeren. Dan altijd eerst douche in vooraleer verder te doen op het bed. PZC. Echte GFE voor mij. Natuurlijk niet NZCZou dan wel is willen weten wat de kwaliteit van haar service betekent? Man man, zovele mannen na elkaar...
En wat is de gemiddelde leeftijd van die Latina's en Marokkanen?
Kwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Wie dan wel en haar naam graagKwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Zodra je op kamer bent, begint ze hartstochtelijk te tongzoenen. Ze laat zich gewillig vingeren. Dan altijd eerst douche in vooraleer verder te doen op het bed. PZC. Echte GFE voor mij. Natuurlijk niet NZC
Please Mulan, het staat hierboven zo duidelijk vermeld dat nen blinde het ziet. Blonde Melissa natuurlijk.Kwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Wie dan wel en haar naam graag
Die kan mij niet bekoren , alvast bedanktPlease Mulan, het staat hierboven zo duidelijk vermeld dat nen blinde het ziet. Blonde Melissa natuurlijk.
Let op hé: dat zijn bijna fossielen…Stel je daar niets van voorIk zoek binnenkort het Rozenhof nog wel eens binnen te stappen, beetje naar aanleiding van de meldingen hier van 2 'tomatensap gilfs'. Klinkt precies interessant.
Iemand al ervaring mee of kan iemand ze beetje omschrijven? Wat leuk figuur en nice boobs?
En zijn ze er meestal op weekdagen in de namiddag? Zo heb ik het prcies toch begrepen...
Of bij de Holzhacker bij Maaseik.Voor vlotte Gilfen ga je dansen in Scherpenheuvel bij de Kroon.