@Jef , ... wel, wel, wel, ... badoo.com en tinder.com zijn gratis.
Meestal, zoeken de 60+ die vrij zijn een permanente partner. Maar af en toe is er een die open staat voor korte termijn en/of een avontuur. Zeker sommige die beu zijn van het feit dat hun leven seksloos is geworden.
Ook zeker degene die in het buitenland wonen en komen in België voor enkele dagen/weken. Vaak voelen ze eenzaam, zijn ver van hun familie, vrienden (en echtgenoot). Ze wensen de vreugden van seks, en staan open voor een ONS of meer.
En eens terug thuis, gezien dat er geen getuige van hun sociaale netwerk aanwezig was, hebben ze niets te justifieren. Maar ze hebben heel leuke herineringen.
Bv., verleden jaar in de zomer, een knappe Brazilaanse GILF nam contact met mij op Tinder. Zij was in België voor een week op bezoek bij haar dochter, schoonzoon en grote kinderen.
In de week, gedurende de dag was ze vrij.
Voor onze eerste ontmoeting heb ik haar uitgenodigd om een museum van Brussel te bezoeken. Binnen het museum, is ze in mijn armen gevallen (geen toeval), en hebben we een eerste kus verwisseld. En daarna meer. Na het bezoek, heb ik haar gebracht tot het huis van haar dochter om van haar kleine kinderen terug van de school te genieten.
Twee dagen later, heb ik haar uitgenodigd voor een wandel in een grote park. Na half een uur, en enkele diepe kussen, gleed ze haar hand in mijn broek om kennis te maken met mijn lul.
Zo, met mijn handen rond haar borsten, heb ik haar gevraagd als ze graag naar een hotel zou gaan. Haar antwoord : "Graag!"
Zo, van rond 11u00 tot rond 15u30, had ik gratis seks.
Na het douchen, terwijl we ons aan het aankleden waren, kon ze niet stoppen met lachen: "Mijn schoonzoon kan zich toch niet voorstellen dat ik vanmiddag goede seks heb gehad!"
Zij is teruggekomen deze zomer. Deze keer, i.p.v. blijven bij haar dochter, bleef ze in een hotel dicht van haar dochter. Zo, heb ik veel gratis seks gehad.
Op Tinder en Badoo, heb ik ook gratis seks gehad met Britse, Nederlandse, Marokkaanse, Tunesische, Turkse, en Chineze MILFS/GILFS. Ongeveer twee op drie hebben geen taboe, en zijn hun drie gaatjes geopend.
Ook een Belg, gepensioneerd in Florida met haar man. Zij moest komen, alleen in België voor een tiental dagen voor persoonlijke zaken in Antwerpen. Zo, vòòr haar vertrek, op zoek naar seks mogelijkheden en gelegenheden, heeft ze me contacteerd. Het klikte goed tussen ons en het was een geweldige orkaan van seks. Een fabuleuze belevenis!
Voor herhaling vaatbaar !
Af en toe, in 't Rozenhof, surf ik op Tinder. In de streek van Zoersel, Zandhoven, Nijlen, Berlaar, Herenthout, Herentals, Geel en Turnhout, zijn er ook mooie MILFS en GILFS.
Helaas wonen ze buiten mijn jachtgebied, langs de E19 tussen Brussel en Antwerpen.
Dus, Jef, zult u geen competitie van mij hebben.
Beste wensen voor leuke et gratis seksbelevenissen in uw streek !