Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Rozenhofke was t ook een tamme boel in de avond. Velen zaten op hun smartphone hun tijd te doden. Dames een stuk of 15 daar , maar was er niet van onder de indruk. Er loopt daar wel een jonge knappe blonde meid , maar is nogal arrogant.

In Rozenhofke was t ook een tamme boel in de avond. Velen zaten op hun smartphone hun tijd te doden. Dames een stuk of 15 daar , maar was er niet van onder de indruk. Er loopt daar wel een jonge knappe blonde meid , maar is nogal arrogant.
Vandaag, woensdag 30 08 '23, 15 dames? Waren er ook gilfjes bij?

Gisteren rond 20u nog eens binnen gesprongen in het rozenhofke. Op het eerste zicht waren er een 10 a 15 tal dvp aanwezig. de enige die ik ken waren blonde en zwarte Melissa, Victoria en marina. Redelijk wat mannen aanwezig maar kan niet zeggen dat er veel werd gekamert . Ook nieuwe Marokkaanse met krulhaar gezien maar was niet mijn type . Om 22 naar huis en toen was het gezellig vol maar zeker niet overvol zoals in het weekend .

€ 250 is serieus boven mijn budget :-(.
Denken die nu allemaal dat ze suikeren kut hebben de prijsjes blijven de laatste tijd stijgen zoals ons rekeningen , zoals ze zeggen de rijken mensen blijven altijd bevoordeeld , de werkende mensen die geboren zijn in een werkbroek moeten het met het mindere doen :cry: eerlijk verdeeld in deze wereld NEE :mad:

Na een bezoek aan pure love weet ik dat de tarieven daar bepaald zijn door het huis zelf, en dus niet door de DVP's die er werkzaam zijn. Flessen champagne zijn overigens ook in die prijscategorie. Op verzoek van de dame in kwestie (niet Anastashia) geen review. Grt

Na een bezoek aan pure love weet ik dat de tarieven daar bepaald zijn door het huis zelf, en dus niet door de DVP's die er werkzaam zijn. Flessen champagne zijn overigens ook in die prijscategorie. Op verzoek van de dame in kwestie (niet Anastashia) geen review. Grt
Ik denk nog altijd dat de tarieven in Rozenhof zelfs bepaald worden door de dames zoals de privé dames .

Als het waar moest zijn staat daar normaal een geel bord (stedenbouwkundige aanvraag)staat dat nergens ,dan zijn het roddels , bij iedere bouwaanvraag moet er ergens een melding staan dat je eventueel een bezwaarschrift kunt in dienen .
Dat bord moet maar drie maanden voorafgaand op de bouwwerken geplaatst worden.

Dat bord moet maar drie maanden voorafgaand op de bouwwerken geplaatst worden.
Klopt maar als ik lees in de voorgaande berichten staat er eind van dit jaar ,dus zou het bord eind deze maand ,begin oktober er moeten staan als het echt eind december is ,is het vroeger moet het er nu reeds staan ,maar kan op een plaats staan dat het niet echt opvalt (achter het raam ,aangeplakt ,of ergens niet direct in het zicht , )wat normaal niet echt mag :ROFLMAO:

Als het waar moest zijn staat daar normaal een geel bord (stedenbouwkundige aanvraag)staat dat nergens ,dan zijn het roddels , bij iedere bouwaanvraag moet er ergens een melding staan dat je eventueel een bezwaarschrift kunt in dienen .
Waarschijnlijk zullen de vaste klanten van de Rio wel een bezwaarschrift indienen daarmee hopen ze natuurlijk de start van de bouwwerken te vertragen of ongedaan te maken. Niettemin geef ik hun weinig kans om te slagen in hun opzet. Want welke geldige reden kunnen ze aanhalen dan daar graag van bil gaan lijkt mij niet zo aannemelijk voor de dienst Stedenbouw van de gemeente daar.

Waarschijnlijk zullen de vaste klanten van de Rio wel een bezwaarschrift indienen daarmee hopen ze natuurlijk de start van de bouwwerken te vertragen of ongedaan te maken. Niettemin geef ik hun weinig kans om te slagen in hun opzet. Want welke geldige reden kunnen ze aanhalen dan daar graag van bil gaan lijkt mij niet zo aannemelijk voor de dienst Stedenbouw van de gemeente daar.
Trouwens als er bezwaren moesten zijn, dienen die nog altijd voor een raadkamer te komen ,zolang ze daar geen ander pretpark wensen van te maken zal er misschien geen bezwaar zijn ,of moet van de omliggende buren zijn , ? Trouwens de grote en de hoogte van een nieuw gebouw moet door de stad diensten ook nog goedkeuring krijgen . Er zullen geen appartementen moeten komen die hoger zijn dan drie verdiepen ,en het groen dat er nu staat ,zal voor het grote deel moeten behouden blijven (of terug maal twee terug aangeplant worden . hopelijk zijn het roddels :unsure:

Vorige week in het rozenhofke gehoord dat in de rio een dame die achter de toog stond ( weet niet wie ) op pensioen is en dat ze nu soms niemand vinden voor de toog te doen en dan doen ze dicht .
Rond de middag was het althans volle bak in de Rio want parking stond afgeladen vol. Lang geleden dat ik dit nog had gezien.
Over de actie kan ik niets zeggen daar ik enkel passeerde

Terug
Bovenaan Onderaan