Vrijdag 25 08 '23 was het terug open, maar weinig te beleven.Ze zijn toch ook elk jaar wel een keer op vakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVrijdag 25 08 '23 was het terug open, maar weinig te beleven.Ze zijn toch ook elk jaar wel een keer op vakantie?
Vandaag, woensdag 30 08 '23, 15 dames? Waren er ook gilfjes bij?In Rozenhofke was t ook een tamme boel in de avond. Velen zaten op hun smartphone hun tijd te doden. Dames een stuk of 15 daar , maar was er niet van onder de indruk. Er loopt daar wel een jonge knappe blonde meid , maar is nogal arrogant.
Kun je de oma nog beschrijven?Ik was er vrijdagavond.
Uitgaansavond . Er was wel een oma , 60 jaar ouder.
Had geen klanten. Ook niet mee gepraat , ik ga voor wat jonger.
Jef misschien zijn er vanaf volgende week wel meer van zulke personen daar waar je belangstelling in hebt ? , nu de kleinkinderen terug naar school gaan hebben ze meer tijd ,en gaan ze misschien terug wandelen ?Kun je de oma nog beschrijven?
Het was geen dakduif. ( Geen grijs besje)Kun je de oma nog beschrijven?
Lang haar en slank?Het was geen dakduif. ( Geen grijs besje)
Ze was geblondeerd. Niet knap en een doorsnee normaal lichaam.
€ 250 is serieus boven mijn budget :-(.Ter uw info, ...
Een DVP adverteert voor haar diensten bij Pure Love, in Grobbendonk... :
Vlaamse Anastasya /sensual GFE /sexy striptease /erotic massage
Belgisch, betrouwbaar, lief & sexy 🇧🇪 Enkel en alleen respectvolle heren krijgen reactie. Hi 💋 Mijn naam is Anastasya (29). Ikwww.redlights.be
Denken die nu allemaal dat ze suikeren kut hebben de prijsjes blijven de laatste tijd stijgen zoals ons rekeningen , zoals ze zeggen de rijken mensen blijven altijd bevoordeeld , de werkende mensen die geboren zijn in een werkbroek moeten het met het mindere doen eerlijk verdeeld in deze wereld NEE€ 250 is serieus boven mijn budget :-(.
Ik denk nog altijd dat de tarieven in Rozenhof zelfs bepaald worden door de dames zoals de privé dames .Na een bezoek aan pure love weet ik dat de tarieven daar bepaald zijn door het huis zelf, en dus niet door de DVP's die er werkzaam zijn. Flessen champagne zijn overigens ook in die prijscategorie. Op verzoek van de dame in kwestie (niet Anastashia) geen review. Grt
in rozenhof is het inderdaad een ander systeem, kloptIk denk nog altijd dat de tarieven in Rozenhof zelfs bepaald worden door de dames zoals de privé dames .
Ze zeggen zo veel, maar als het waar is dan zou dat een groot verlies zijn :-( !Gisteren horen vertellen ( dat het waar is weet ik dus niet ) . Maar misschien hebben anderen dit ook al gehoord . Dat op het einde van het jaar appartement worden geplaatst op het stuk van de rio.
Oja ? Doen jullie zoveel vrouwen daar dan ?Ze zeggen zo veel, maar als het waar is dan zou dat een groot verlies zijn :-( !
Als het waar moest zijn staat daar normaal een geel bord (stedenbouwkundige aanvraag)staat dat nergens ,dan zijn het roddels , bij iedere bouwaanvraag moet er ergens een melding staan dat je eventueel een bezwaarschrift kunt in dienen .Ze zeggen zo veel, maar als het waar is dan zou dat een groot verlies zijn :-( !
Dat bord moet maar drie maanden voorafgaand op de bouwwerken geplaatst worden.Als het waar moest zijn staat daar normaal een geel bord (stedenbouwkundige aanvraag)staat dat nergens ,dan zijn het roddels , bij iedere bouwaanvraag moet er ergens een melding staan dat je eventueel een bezwaarschrift kunt in dienen .
Klopt maar als ik lees in de voorgaande berichten staat er eind van dit jaar ,dus zou het bord eind deze maand ,begin oktober er moeten staan als het echt eind december is ,is het vroeger moet het er nu reeds staan ,maar kan op een plaats staan dat het niet echt opvalt (achter het raam ,aangeplakt ,of ergens niet direct in het zicht , )wat normaal niet echt magDat bord moet maar drie maanden voorafgaand op de bouwwerken geplaatst worden.
Waarschijnlijk zullen de vaste klanten van de Rio wel een bezwaarschrift indienen daarmee hopen ze natuurlijk de start van de bouwwerken te vertragen of ongedaan te maken. Niettemin geef ik hun weinig kans om te slagen in hun opzet. Want welke geldige reden kunnen ze aanhalen dan daar graag van bil gaan lijkt mij niet zo aannemelijk voor de dienst Stedenbouw van de gemeente daar.Als het waar moest zijn staat daar normaal een geel bord (stedenbouwkundige aanvraag)staat dat nergens ,dan zijn het roddels , bij iedere bouwaanvraag moet er ergens een melding staan dat je eventueel een bezwaarschrift kunt in dienen .
Trouwens als er bezwaren moesten zijn, dienen die nog altijd voor een raadkamer te komen ,zolang ze daar geen ander pretpark wensen van te maken zal er misschien geen bezwaar zijn ,of moet van de omliggende buren zijn , ? Trouwens de grote en de hoogte van een nieuw gebouw moet door de stad diensten ook nog goedkeuring krijgen . Er zullen geen appartementen moeten komen die hoger zijn dan drie verdiepen ,en het groen dat er nu staat ,zal voor het grote deel moeten behouden blijven (of terug maal twee terug aangeplant worden . hopelijk zijn het roddelsWaarschijnlijk zullen de vaste klanten van de Rio wel een bezwaarschrift indienen daarmee hopen ze natuurlijk de start van de bouwwerken te vertragen of ongedaan te maken. Niettemin geef ik hun weinig kans om te slagen in hun opzet. Want welke geldige reden kunnen ze aanhalen dan daar graag van bil gaan lijkt mij niet zo aannemelijk voor de dienst Stedenbouw van de gemeente daar.
Gisteren horen vertellen ( dat het waar is weet ik dus niet ) . Maar misschien hebben anderen dit ook al gehoord . Dat op het einde van het jaar appartement worden geplaatst op het stuk van de rio.
voor wandelaars en DVP in ruste.Residentie Rio...?
Dat bord moet maar drie maanden voorafgaand op de bouwwerken geplaatst worden.
Hopelijk niet, maar er hangt wel iets in de lucht… Onderandere wispelturige openingstijden.Misschien zal dit bord eind van de jaar staan ???
Wie weet ???
Vorige week in het rozenhofke gehoord dat in de rio een dame die achter de toog stond ( weet niet wie ) op pensioen is en dat ze nu soms niemand vinden voor de toog te doen en dan doen ze dicht .Hopelijk niet, maar er hangt wel iets in de lucht… Onderandere wispelturige openingstijden.
Rond de middag was het althans volle bak in de Rio want parking stond afgeladen vol. Lang geleden dat ik dit nog had gezien.Vorige week in het rozenhofke gehoord dat in de rio een dame die achter de toog stond ( weet niet wie ) op pensioen is en dat ze nu soms niemand vinden voor de toog te doen en dan doen ze dicht .