- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gisteren naar Cassandra geweest. Geeft aan nieuw te zijn en alhoewel ik geen frequente bezoeker ben, heb ik haar er ook nog niet eerder gezien.
Mooie, slanke, vriendelijke dame. Geen tattoo's, geen siliconen, geen fillers... heerlijk. Is Bulgaarse van 37 die nu in Duitsland woont en pas net in Nederland is (volgens eigen zeggen). Kon (of wilde) me ook nog geen telefoonnummer geven (want ik ga zeker terug
). Van het roken merkte ik trouwens niks.
Bij binnenkomst eerst natuurlijk de plichtplegingen, maar daarna was het gewoon een heerlijk bezoek. Had gevraagd en betaald voor tongzoenen, pzc en beffen en alhoewel tongzoenen niet overtuigend begon kwam dat later nog goed. Heerlijk gepijpt (tegen het facefucken aan zelfs), gebeft, verschillende standjes en ontlading.
Daarna nog wat geklets over d'r kinderen en leven hier. Kusje na op weg naar buiten... Toppertje.
Mooie, slanke, vriendelijke dame. Geen tattoo's, geen siliconen, geen fillers... heerlijk. Is Bulgaarse van 37 die nu in Duitsland woont en pas net in Nederland is (volgens eigen zeggen). Kon (of wilde) me ook nog geen telefoonnummer geven (want ik ga zeker terug
Bij binnenkomst eerst natuurlijk de plichtplegingen, maar daarna was het gewoon een heerlijk bezoek. Had gevraagd en betaald voor tongzoenen, pzc en beffen en alhoewel tongzoenen niet overtuigend begon kwam dat later nog goed. Heerlijk gepijpt (tegen het facefucken aan zelfs), gebeft, verschillende standjes en ontlading.
Daarna nog wat geklets over d'r kinderen en leven hier. Kusje na op weg naar buiten... Toppertje.