Dan denk ik dat ik beter dinsdag kan gaan.Maandag 1 mei optocht van de sossen… Denkelijk de Rio gesloten. Rozenhof misschien open?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan denk ik dat ik beter dinsdag kan gaan.Maandag 1 mei optocht van de sossen… Denkelijk de Rio gesloten. Rozenhof misschien open?
Merciekes, dan stoppen we daar eens in de komende dagen En hoop ik ze daar te treffen Want het is voor mij een rit van ongeveer 180km enkel. Hier in de streek rond Veurne is het pover gesteld met de damesZe werkt nu in 2 love iets verderop. Ze had blijkbaar ruzie met andere dvp. Heb haar daar woensdag nacht nog gesproken .volgens haar was blonde Melissa daar woensdag ook.
... Zijn er betere donkere vrouwen in de omgeving,dank...
Ik weet niet of ze daar alle dagen is. Meeste kans om haar te treffen is donderdag en in het weekend. 2 love gaat pas vanaf 19 u of 20 u open. De laatste tijd komen er meer dames van het rozenhofke. Zo heb ik daar overlaatst aisha gespot.Merciekes, dan stoppen we daar eens in de komende dagen En hoop ik ze daar te treffen Want het is voor mij een rit van ongeveer 180km enkel. Hier in de streek rond Veurne is het pover gesteld met de dames
Werken de dames van het rozenhofke daar ook of komen ze alleen iets drinken. Beetje plezier maken ?Ik weet niet of ze daar alle dagen is. Meeste kans om haar te treffen is donderdag en in het weekend. 2 love gaat pas vanaf 19 u of 20 u open. De laatste tijd komen er meer dames van het rozenhofke. Zo heb ik daar overlaatst aisha gespot.
Zijn op zondag altijd gesloten.Gisteren, zondag, rond 20u15 waren zowel Rio als Rozenhof gesloten..?
Altijd? Ik was bijna zeker dat ik maand of 3 geleden er ook eens op een zondagavond ben binnengestapt..Zijn op zondag altijd gesloten.
Becky is bijna alle dagen tussen 13.00 en 17.30 aanwezig in de RIO.zwarte Becky, in Rozenhof? wanneer kan je haar daar vinden?
RozenhofIk ben van plan om a.s. maandag na kantoor (17:00) een kijkje hier te gaan nemen. Waar maak ik het meeste kans Rio of Rozenhof? Eventueel nog andere tips?
Die werken daar ook als het in het rozenhofke rustig is of na 01u als het gesloten is zakken ze af naar 2 love.Werken de dames van het rozenhofke daar ook of komen ze alleen iets drinken. Beetje plezier maken ?
In de namiddag vooral te vinden in de Rio.Momenteel weinig volk in het rozenhofke en maar 4 dames. Geen milf of gilfjes voor de liefhebbers
Daar stonden precies geen auto's. Maar ik ben niet opzoek naar milf of gilfs .In de namiddag vooral te vinden in de Rio.
Nochtans krijg je daar de beste lessen van…Daar stonden precies geen auto's. Maar ik ben niet opzoek naar milf of gilfs .
Dat weet ik niet of er koppels komen voor een man maar In het rozenhofke kwam wel regelmatig een koppel dat telkens een dvp mee naar huis nam voor een trio.Ik zat me net af te vragen..
Komen er in Rio of Rozenhof soms koppels die op zoek zijn naar extra man voor trio of cuckold?
ik heb geen les meer nodigNochtans krijg je daar de beste lessen van…
Idem, héél kalm!!Kalm , heel kalm . Het zal voor de avond worden denk .
Vandaag 2u30 min geweest en heb gezien dat er maar 2 kamers gemaakt zijn en dit door de zelfde dame dan nog ( blonde melissa ) de rest zat verveelt op hun gsm . Echt kalm voor een vrijdag namiddag.Ik heb de indruk dat het de laatste tijd zeer kalm is. Telkens ik daar langs kom staan er maar een paar auto's op de parking. Welke dames zijn er tegenwoordig in het weekend? Misschien dat ik morgen nog eens langs ga.
Blonde Melissa blijft natuurlijk wel een topper. Ben een paar keer met haar geweest maar de laatste keer was het echt minder goed. De laatste 4 of 5 keer dat ik daar geweest ben heeft geen enkele dvp moeite gedaan om met mij een gesprek aan te gaan. Vroeger kwamen ze veel meer zelf af en als het dan klikte dan ging ik mee naar boven. Annie heb ik ook al een tijdje niet meer gezien weet iemand waar ze is ? Morgen ga ik nog eens gaan en hoop nog wat leuke mooie dames te ontmoetenVandaag 2u30 min geweest en heb gezien dat er maar 2 kamers gemaakt zijn en dit door de zelfde dame dan nog ( blonde melissa ) de rest zat verveelt op hun gsm . Echt kalm voor een vrijdag namiddag.
Annie is op verlof en aischa of hoe schrijf je dat ook .Blonde Melissa blijft natuurlijk wel een topper. Ben een paar keer met haar geweest maar de laatste keer was het echt minder goed. De laatste 4 of 5 keer dat ik daar geweest ben heeft geen enkele dvp moeite gedaan om met mij een gesprek aan te gaan. Vroeger kwamen ze veel meer zelf af en als het dan klikte dan ging ik mee naar boven. Annie heb ik ook al een tijdje niet meer gezien weet iemand waar ze is ? Morgen ga ik nog eens gaan en hoop nog wat leuke mooie dames te ontmoeten