Eind deze dinsdag namiddag, 04 april, was ik in de buurt en stopte ik bij de Rio ron 16u30; en daarna 't Rozenhof, rond 17u00.
Wegens een slechte nacht en te weinig slaap, had ik geen goesting om naar boven te gaan met een DVP.
Maar il wilde, de tijd van een spuit-water, van de sfeer kunnen genieten.
Bij de Rio waren er ongeveer 12 autos op de parking.
Eens binnen, waren er 3 zwarte DVPs, en 3 witte, Ambertje, Teresa en Olga.
Eens een spuitwater avn de bar in mijn hand, na een tour van de zaak, koos ik te zitten aan de tafel het dichts van de speel-machines.
Binnenkort, kwam een van de 3 zwarte DVPs naast mij zitten. Ze heeft geen krullen meer, lange haren met de tip geblondeerd, en is tussen slank en dik, met mooie rondingen op de goede plaatsen. Ze komt van Koma, enkele kilometers Zuid-Oost van Nairobi, in Kenya, zei ze.
Voor een massage, antwoorde ik "volgende keer!", en ze liet me loss.
Ambertje was bezig met een klant, en ze ging met hem boven.
Teresa was ook daar, en Olga vergat opdringerig te zijn. Geen Linda te zien.
Eens mijn spuit water leeg, vertrok ik richting 't Rozenhof. Eens aangekomen, waren er ± 15 autos op de parking. De mercedes 100 van Chloé zag ik niet, maar eens binnen was Chloé aanwezig.
Zij was de enigste Vlaamse Milf/Gilf in de zaal. Ik erkende nog Melissa de brunette, Victoria met de lange benen, Issia de blondine met tatoos op haar linker arm. En er waren nog 3 jonge DVPs die ik nog niet kende, en een Afrikaanse.
Hoewel Chloé probeerde me te verlijden, had ik geen goesting genoeg om naar boven te gaan.
Blijkbaar begrepen de andere DVPs mijn signaal, en hebben ze mij met rust gelaten.
Eens mijn spuit water leeg, vertrok ik naar huis terug.
Volgende keer beter?