Gewoon eens gaan kijken Jef!Balthazar, Greetje is naar ik hoor klein, slank en blond.
Maar als je info hebt over de andere Vlaamse dames in Rio en Rozenhof, dan hoor ik dat graag
Waarvoor dank!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGewoon eens gaan kijken Jef!Balthazar, Greetje is naar ik hoor klein, slank en blond.
Maar als je info hebt over de andere Vlaamse dames in Rio en Rozenhof, dan hoor ik dat graag
Waarvoor dank!
Laatste keer dat ik er was zat er 'n dame die ik zeker 60 jaar zou geven, Vlaams, klein, blond/grijs-achtig, maar vond d'r niet slank. Ook niet dik overigens. Heb d'r wel twee keer naar boven zien gaan, dus ze zal wel wat kunnen. Verder nog een lange dame met een "pittig kapsel", geblondeerd, legging aan en 'n kleine tattoo op d'r enkel.Balthazar, Greetje is naar ik hoor klein, slank en blond.
Waarvoor dank!
alle dagen in de namiddagOp welk(e) tijdstip(pen) van de dag zijn de meeste Vlaamse dames in het Rozenhof aanwezig?
Gewoon eens gaan kijken Jef!
Na deze advertenties zal het druk worden denk ik ,en jaar geleden bijna geen volk nu allen daarheen ,dames gaan centjes verdienen ,nu nog wat dames van Latijns Amerika ,en de boel kan dan ontploffenDie zijn er meestal al vroeg.
Ja we hebben deze tent een behoorlijke zet gegeven met een mannetje of 4Na deze advertenties zal het druk worden denk ik ,en jaar geleden bijna geen volk nu allen daarheen ,dames gaan centjes verdienen ,nu nog wat dames van Latijns Amerika ,en de boel kan dan ontploffen
Misschien voor ons solden ,maar dan moeten de dames wel weten wie we zijnJa we hebben deze tent een behoorlijke zet gegeven met een mannetje of 4
2 voor de prijs van 1 maar wie weer kiezen danMisschien voor ons solden ,maar dan moeten de dames wel weten wie we zijn
Laatste keer dat ik er was, waren er twee Mexicaanse dames.Na deze advertenties zal het druk worden denk ik ,en jaar geleden bijna geen volk nu allen daarheen ,dames gaan centjes verdienen ,nu nog wat dames van Latijns Amerika ,en de boel kan dan ontploffen
En de moeite ,leeftijd postuur ,taal ?Laatste keer dat ik er was, waren er twee Mexicaanse dames.
Niet echt mijn type. Ze spraken behalve Spaans ook in elk geval Engels. Qua leeftijd schat ik ze op 45-50.En de moeite ,leeftijd postuur ,taal ?
Zullen er andere worden dan ,ThanksNiet echt mijn type. Ze spraken behalve Spaans ook in elk geval Engels. Qua leeftijd schat ik ze op 45-50.
de meest gedraaide Mexicaanse is een zotte doos en een bom op de kamer, laat je alle hoeken van de kamer zien!En de moeite ,leeftijd postuur ,taal ?
Vandaag haar niet gezien.Is jihane daar elke dag
meeste kans heb je donderdag en vrijdagavond, is wel steeds druk bezet. Komt reeds ongeveer 8 jaar in Rozenhof en is zeer populair.Is jihane daar elke dag
Ik bedankt ik ben nogal gek van marokaanse dames dus ga zeker us een kansje wagenmeeste kans heb je donderdag en vrijdagavond, is wel steeds druk bezet. Komt reeds ongeveer 8 jaar in Rozenhof en is zeer populair.
Balthazar, jij bent een echte kenner, héMooi aantal. Ik ga deze week ook een kijkje nemen. En het zal niet bij alleen kijken blijven
Volgens de beschrijving zou het Chloé kunnen zijn. Ik ben met haar naar boven geweest en heb een goede tijd gehad. Een volgende, heb ik haar gzien: zij stopte niet naar boven te gaan. Zij kwam naar beneden, en was er altijd een man op haar aan het wachten. Ik kon haar niet hello zeggen. Uiteindelijk, ben ik vertrokken. Tot een volgende keer dan Lieve Chloé !Laatste keer dat ik er was zat er 'n dame die ik zeker 60 jaar zou geven, Vlaams, klein, blond/grijs-achtig, maar vond d'r niet slank. Ook niet dik overigens. Heb d'r wel twee keer naar boven zien gaan, dus ze zal wel wat kunnen. Verder nog een lange dame met een "pittig kapsel", geblondeerd, legging aan en 'n kleine tattoo op d'r enkel.
Er zijn afwisselende dames van 11u00 s'morgens, tot 22u00 s'avonds. De zaak gaat dicht om 23u00.Is er overdag ook iets te doen bij Rozenhof of enkel in de avond?
Maken de dames zelf de prijzen?
Net om 14.30 u in het Rozenhof geweest. Slechts 3 dames aanwezig. Woensdag is precies niet de meest geschikte dag…Er zijn afwisselende dames van 11u00 s'morgens, tot 22u00 s'avonds. De zaak gaat dicht om 23u00.
Vandaag, is een kamer 30€/uur, te betalen aan de bar om een sleutel te krijgen, voordat u naar boven mag gaan.
De dames maken zelf hun prijzen. In het algemeen, is het voor een uur.
* De jongeren (meestal van Oost-Europa, Marokkaanse van Antwerpen, Zwarte Afrika en af en toe Zuid-Amerika) vragen 150 €/uur, en zij die bekend staan als "slecht in bed", gaan niet vaak naar boven. Vaak is de mooiste ook de slechstste.
* De MILFs en GILFs (meestal van Vlaanderen en Nederland) vragen 100 €/uur. Ze weten goed hoe plezier aan een man te geven. Ze gaan vaak naar boven, vaaker dan de jongeren. Af en toe zijn er ook amateur huisvrouwen (meestal tussen 50 en 75) die te weining seks en/of geld hebben.
* Af en toe, stelt een jonge of een MILF voor 100 Euros per een half-uur, of 150 Euros per uur.
Neem ook uw tijd. Vaak komen de beste dames terug naar beneden terwijl u uw eerste drink bent aan het drinken.
Over Kwaliteit/Prijs, vraag ook infos aan de reguliere klanten : ze babelen graag.
15u17, ... misschien zijn de beste nog boven, in de kamers...;-)Net om 14.30 u in het Rozenhof geweest. Slechts 3 dames aanwezig. Woensdag is precies niet de meest geschikte dag…
Dat is echt weinig! Kan een moment opname zijn. Hoelang ben je gebleven? Ben er maandag geweest, toch ook niet de beste dag denk ik en er waren er 10á12. Morgen ga ik terug,Maar dan zal het toch een stukje minder worden met mijn bezoekjes omdat ss terug bijna normaal draait . Voor een koffie kan ik nog stoppen maar er wel voorzorgen dat ik niet veel geld meeneem of ben misschien weer verkochtNet om 14.30 u in het Rozenhof geweest. Slechts 3 dames aanwezig. Woensdag is precies niet de meest geschikte dag…
Ben er een halfuurtje gebleven en alleen maar Bulgaarse heel jonge meisjes aanwezig. Geef zelf ruim de voorkeur aan Vlaamse milfjes of gilfjes ! Zelden slechte ervaringen mee gehad !!Dat is echt weinig! Kan een moment opname zijn. Hoelang ben je gebleven? Ben er maandag geweest, toch ook niet de beste dag denk ik en er waren er 10á12. Morgen ga ik terug,Maar dan zal het toch een stukje minder worden met mijn bezoekjes omdat ss terug bijna normaal draait . Voor een koffie kan ik nog stoppen maar er wel voorzorgen dat ik niet veel geld meeneem of ben misschien weer verkocht
Persoonlijk heb ik liever 3 mooie jonge Bulgaarse dames dan 25 Vlaamse oma's, maar ieder z'n ding hèBen er een halfuurtje gebleven en alleen maar Bulgaarse heel jonge meisjes aanwezig. Geef zelf ruim de voorkeur aan Vlaamse milfjes of gilfjes ! Zelden slechte ervaringen mee gehad !!
Tja Balthazar, ik ben al een dagje ouder en dan moet het wat rustiger aan, hé... 't Is je gegund !!Persoonlijk heb ik liever 3 mooie jonge Bulgaarse dames dan 25 Vlaamse oma's, maar ieder z'n ding hè