Ben benieuwd wat dan de prijs is die je betaald voor dergelijk saunabezoek aan de dame in kwestie. Exclusief sauna zelf natuurlijk.Normaal ging ik vrijdag 4 uur naar de sauna met haar ( annie ) tot corona natuurlijk er een stokje voor stak
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwd wat dan de prijs is die je betaald voor dergelijk saunabezoek aan de dame in kwestie. Exclusief sauna zelf natuurlijk.Normaal ging ik vrijdag 4 uur naar de sauna met haar ( annie ) tot corona natuurlijk er een stokje voor stak
De sauna voor 3 uur was 275 met hapjes en een fles champagne. De prijs van de dame tja ……. Dat zullen we maar voor ons zelf houden zeker.Ben benieuwd wat dan de prijs is die je betaald voor dergelijk saunabezoek aan de dame in kwestie. Exclusief sauna zelf natuurlijk.
Dat vergeet ik nooit te vragen. Geen pzc is ook geen kamer voor mij.Annie is sinds vandaag weg. Dit is de dame waar ik mee ga. Heb nog maar 2 maal met haar geweest. De rest van de dames nog niet. Een vraagje. Heb het steeds aan haar zelf vergeten te vragen in het heets van de strijd. Pijpt zij ook zonder condoom?
Is er overdag ook iets te doen bij Rozenhof of enkel in de avond?
Vandaag om 16h30 15 dames aanwezig
Steek dan je mobieltje maar weg en ga kennis maken met de jongereMomenteel heel rustig hier 10 mannen en 12 dames , maar het zijn bijna allemaal de oudere garde van dames. Nu ik dit aan het typen ben vallen er 3 jongere dames binnen.
Ik heb nog vorige week de afrit genomen Grobbendonk en ik kom niet naar de Rio afslaan ,er staat een bord dat je er niet door kan wegenwerken en hoe rij je dan wel naar de Rio (andere afrit ? )Rozenhof is zeker open en dit tot 23.00 Rio weet ik niet. Brand weinig licht tegenwoordig. Baan is voor een groot stuk bereikbaar langs 2 richtingen vanaf de autostrade
Dat had ik vorige week ook. Ik kon zeg maar tot dat tankstation daar geraken. Er stond ook geen bord "handelaars bereikbaar" of voor mij part "Rio bereikbaar". Omdat er aardig wat drukte was, maar niet toch verder gereden tot aan de Rio.Ik heb nog vorige week de afrit genomen Grobbendonk en ik kom niet naar de Rio afslaan ,er staat een bord dat je er niet door kan wegenwerken en hoe rij je dan wel naar de Rio (andere afrit ? )
Hopelijk zijn de drie jongere dames ook aanwezig ?? En hoe waren ze want u hebt ze gezien (geprobeerd ? )Heren tot donderdag dan.
Melissa heeft wel een B-cup volgens mij. Vorige week zag ik een wat jongere versie van haar, stuk slanker en ook Oost-Europees. Denk dat het die dan is geweest. Even daarvoor kwam ze binnen samen met een klant met wie ze blijkbaar naar buiten was geweest.Met 1 heb ik vorige week naar boven geweest. Melissa denk ik. Heel mager, a cup +. Was een gewone kamer niets meer of minder. Wel heel vriendelijk, maar denk geen herhaling.