Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vraag me eigenlijk af of die data commercieel interessant zijn voor bepaalde partijen?Ik werd er al op gewezen. Dit is gewoon vervelend. En crimineel om het setje data op darkweb aan te gaan bieden tegen de hoogste betaler.
Dan ben je wel dom bezig als je op zo'n website gaat met eigen email adres en naam en toenaam.Bij de hookers.nl-hack destijds bleken er heel wat herkenbare e-mail adressen tussen te zitten. voornaam.achternaam, zakelijke adressen, etc.
Is alweer upHet oude Redlights.be lijkt er uit te liggen.
Ik vraag me eigenlijk af of die data commercieel interessant zijn voor bepaalde partijen?
In feite kun je er niets mee. 99% van de leden zit sowieso anoniem op dit soort sites.
Zelfde als destijds met hookers en vele andee sites. Je gaat als man toch niet met een prive emailadtes met je echte naam erin op een sexsite lid worden?
Tenzij je niet echt iets te verbergen hebt. Kan me werkelijk geen hol schelen dat iemand weet dat ik op redlights een account heb.Dan ben je wel dom bezig als je op zo'n website gaat met eigen email adres en naam en toenaam.
Alle sites zijn hackbaar ook deze. Moest je weten hoe vaak er bedrijven enz gehackt worden. Zou je verschieten. Het meeste verdienen de hackers met losgeld. Want op het darkweb krijgen ze voor een met e-mail adressen etc met geluk 1000€ waard.Toch niet zo'n goede website.
Lees dit maar eens:
![]()
Hacker steelt gegevens tienduizenden gebruikers Belgische sekssite
Een hacker heeft privégegevens gestolen van tienduizenden accounts op de website Redlights.be. Op deze Belgische site bieden sekswerkers hun diensten aan. Redlights heeft ook een site die specifiek op de Nederlandse markt is gericht. Het datalek is kort na de ontdekking gedicht, staat in een...www.nu.nl
Dus omdat redlights nu gehackt is maakt registratie van sekswerkers onlogisch? Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland. Maar goed ik weet dat er hier hoerenlopers zijn die dat juist niet willen, bang dat het aanbod dvp's dan omlaag gaat. Hou wel in gedachte dat als illegale prive-ontvangst verdwijnt dat daar in de plaats meer privéhuizen en erotische centrums gebouwd zullen worden dus alleen maar legale zaken.En dan nog zijn er voorstanders van registratie van sexwerkers met hun ID bewijs en volledige persoonsgegevens.
Misschien omdat er teveel sites worden gehackt. Dat ze dat eens oplossen.Dus omdat redlights nu gehackt is maakt registratie van sekswerkers onlogisch? Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland. Maar goed ik weet dat er hier hoerenlopers zijn die dat juist niet willen, bang dat het aanbod dvp's dan omlaag gaat. Hou wel in gedachte dat als illegale prive-ontvangst verdwijnt dat daar in de plaats meer privéhuizen en erotische centrums gebouwd zullen worden dus alleen maar legale zaken.
Ik zit zelf ook op Redlights als bezoeker. Dat ze het enige wat ze van mij kunnen hebben is mijn e-mail. Mss kan ik eens goed lachen in een paar maanden als ik een e-mail krijg met een poging tot blackmail.Dus omdat redlights nu gehackt is maakt registratie van sekswerkers onlogisch? Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland. Maar goed ik weet dat er hier hoerenlopers zijn die dat juist niet willen, bang dat het aanbod dvp's dan omlaag gaat. Hou wel in gedachte dat als illegale prive-ontvangst verdwijnt dat daar in de plaats meer privéhuizen en erotische centrums gebouwd zullen worden dus alleen maar legale zaken.
Geen logische gedachte. Kijk maar naar Duitsland. En het nieuws van de AP ook nog niet gelezen @Rimon ? Ik raad je toch aan om dit nieuws eens te lezen. Kun je misschien wel iets meer begrip opbrengen voor de legaal werkende meiden.Registratie heeft veel voordelen zo kunnen illegale dvp's en hun pooiers moeilijk aan klanten komen waardoor mensenhandel minder lucratief wordt in Nederland.
Ik alvast niet.Iedereen heeft toch gewoon een Gmail enkel en alleen om op zulke sites in te loggen, nee?