Laatbloeier
Newbie
Wat is de meerwaarde van een account te hebben op Redlights als je op zoek bent naar een date maar geen advertenties zet? Als wandelaar kan je toch perfect alles gebruiken zonder account?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLijstje van favorieten, zodat je ziet wanneer ze ontvangen, of offline staan.Wat is de meerwaarde van een account te hebben op Redlights als je op zoek bent naar een date maar geen advertenties zet? Als wandelaar kan je toch perfect alles gebruiken zonder account?
ik ook niet, gebruik online overal altijd mijn eigen naam.Ik alvast niet.
Ik raad u dat ten stelligste aan. Gewoon een vuilbak mailaccount aanmaken. Op alle websites waar je geen echte binding mee hebt (kranten, FaceBook, Girlsreview, Strava, ...) inloggen met dit mailadres. Laat ze dat maar volspammen en doorverkopen.Ik alvast niet.
Goh ik lig er echt niet wakker van eerlijk gezegdIk raad u dat ten stelligste aan. Gewoon een vuilbak mailaccount aanmaken. Op alle websites waar je geen echte binding mee hebt (kranten, FaceBook, Girlsreview, Strava, ...) inloggen met dit mailadres. Laat ze dat maar volspammen en doorverkopen.
Ja, die mails heb ik ook in mijn spambox gezien.Krijg nu al dagen aan een stuk mails in de spam getiteld "ondeugend contactverzoek". Database zal verkocht geweest zijn zeker door de hacker en nu de eerste tekenen van de koper?
En er vanuit gaan dat je een vast ip hebt, wat voor particulieren in België vaak niet het geval isAan alleen een IP adres heb je inderdaad niks. Maar als ik een lijst van Redlights heb met IP adressen, kan ik die wél vergelijken met een soortgelijke lijst met IP adressen van websites waar wél legitieme namen en mailadressen worden gebruikt. Er wordt elke maand wel een webshop gehacked, het darkweb staat vol met dat soort lijsten. Niet moeilijk om zo toch namen, mailadressen en telefoonnummers te koppelen met accounts op andere websites.