Dat verklaart een hoop. Bijna niemand komt binnen bij deze dames.Deze dames hebben een soort suikeroom die heel veel geld via de aangifte van deze dames laat lopen. Ook een vorm van witten en hoge aftrekbare kosten natuurlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat verklaart een hoop. Bijna niemand komt binnen bij deze dames.Deze dames hebben een soort suikeroom die heel veel geld via de aangifte van deze dames laat lopen. Ook een vorm van witten en hoge aftrekbare kosten natuurlijk.
Roxan, Laura van 25vk1, Ana van k73 en Saskia van 30k4 draaien ook lekker denk ik. Lange dagen, veel dagen in de werk en heel veel bezet.Joanna maakt ook wel kans denk ik
Een vent op leeftijd zeker? Was een keertje bij een Latina bezig, begon die aan de deur te kloppen. Dame zei ik moet dit snel regelen. HahaIk ken zelfs een boekhouder van een aantal dames, die deze dames ook nog eens bezoekt in de straat
knap 5 dagen x 5 uur maakt 200 per uur constant en dat is zonder belasting Dus zal er wel een paar uurtjes meer gewerkt moeten wordenheb een paar keer gehoord dat goede hoeren tot wel 10k verdienenā¦.
Dit bedrag van 5K Netto is ook het bedrag wat ik hoordeIk heb uit de eerste hand (van de dame zellf) 5K per maand.
Ze is redelijk populair.
Dit is inmiddels wel bijna 3 jaar geleden.
Veel te optimistisch berekend.5k is voor de matige dames kijk eens goed naar de dames die altijd bezet zijn mijn berekening boven is echt heel conservatief.
Serieus @Ted ik weet dat jij dames die veel beter doen dan 5k.
5k is 170 per dag na aftrek huur. Als dames zo weinig verdienen zou ik er heel wat overtuigen tot een nachtje hotel voor 300 euro.
Neem bijvoorbeeld een Saskia 60 euro voor lekker ruuuustig 30 min, werkt maandag tm zaterdag...... Zeker 6 uur per dag.... Bijna altijd bezet..... 36x120=4320bruto in een week..... Die zit zeker op 10 tot 15 k netto per maand. En ze is in de 50.......
Tsja, 'vriendje', dure huisvesting, geld terugsturen naar huis, verslavingen, anderszins een gat in de hand, leugens over krap zitten?Damm @Rickdekoning jou berekeningen kunnen wel kloppen wat een geld he. Maar hoe kan het dan tijdens de corona heb ik toch echt berichten geHad van 1 van polulairste dame van de achterdam wat doet die dan met al het geld vraag ik me soms af
Zolang er dames werken, wordt er geld verdient. Trekken ze weg, dan zijn de verdiensten matig en waarschijnlijk elders beter. De meeste dames hebben Europa als mogelijk werkgebied. Nederland is relatief veilig en ja, de witte sneeuw is ook goed en relatief goedkoop. Voor velen toch een welkome aanvulling om de dag door te komen.Het wordt hier weer een discussie over wat de dames verdienen, waar we nooit uitkomen.
Maar ik geef @Rony80 helemaal gelijk. Er zijn zeker dames die heel goed verdienen, maar lang niet alle dames verdienen zulke hoge bedragen.
En de kosten bestaan zeker niet alleen uit huur.
Spijtig om te horen van je slechte ervaring bij Lavinia. Ik heb zojuist een recensie topic over haar geopend wellicht kan je jou ervaring met deze notoire oplichtster hierbij ook plaatsen. Zodat je je collega wandelaars kan behoeden, wat jou is overkomen.Jammer genoeg gisteren Lavinia die lange knappe tsjechische dame uitgekozen. Ik mocht er niet verder dan 5 cm in omdat ik te groot was volgens haar. Ze ging zo voor me liggen dat ik amper kon penetreren, Ik had haar buiten gevraagd of ik aan haar borsten mocht komen en dat was geen probleem, Natuurlijk eenmaal de centen gegeven veranderde dit en was het wel een probleem. Mooie verschijning met die tatoeages en heerlijk lichaam, maar je hebt er niets aan als je haar amper mag neuken. Jammer dat ik deze post nu pas gevonden heb, Zou het niet beter zijn om een aparte sectie te hebben voor TMM's? Ik zie namelijk dat meerdere heren hier met deze dame een slechte ervaring hebben. Ik ga deze post heel uitgebried lezen want dat kan mij misschien voor de volgende keer een teleurstelling schelen. Ik wil iedereen bedanken die zijn slechte ervaring hier deelt dit kan een hoop ellende voorkomen.
Het "probleem" met dit topic is dat dit niet gepind(of hoe dat mag heten) is aan het begin van deze sectie. Je ziet dit zeer nuttige topic dus alleen als je van pagina naar pagina gaat en deze zoals mijzelf toevallig tegenkomt. Als je een apparte rubriek TMM hebt voor de raamprostitutie weet je gelijk waar je alle info kan vinden. Ik ben in ieder geval heel dankbaar dat mijn mede wanderlaars de tijd hebben genomen om diverse dames hierin te plaatsen. Ik zal het zeker nuttig gebruiken.@Koen Lambo
Welkom op dit forum.
Volgens mij is er al heel vaak geschreven dat Lavinia geen aanrader is en een aparte sectie voor TMM?
Waar gaat dit topic dan over?
Meestal kan je niet eens klaarkomen. Dus je zaad behoud je .Nogmaals jullie aandacht, hier een lijst met TMM, goed doorlezen en doe er je voordeel mee. Zonde van je geld maar ook zonde van je zaad, om bij deze dames langs te gaan.
Dat is een terechte opmerking Engie. Misschien is dat dan een geluk bij een ongeluk, dan kan je alsnog je teleurstelling goedmaken door naar een andere dame te gaanMeestal kan je niet eens klaarkomen. Dus je zaad behoud je .
Dit merk ik ook steeds vaker. Hier word gezecht dat je iemand moet mijde want de service is slecht maar onze ervaringen zijn heel anders niet top top maar wel gewoon ze geld waard dus idd de dames geven wat dat betreft persoonlijke service.Slechtste dames? Of bedoelen ze de minst presterende,dat is gauw gezegd,kan ook liggen aan je eigen kwaliteiten,het zijn altijd nog mensen,dus als er geen klik is,of je bent niet schoon op je zelf,komt de rekening direct. Maar ik begrijp wel wat er bedoeld word,er zijn natuurlijk geld beluste type,s die willen zo
snel mogelijk wat meer geld uit je zak halen,maar ook dat ligt weer aan je zelf, GOED AFSPREKEN VOOR DAT JE DIE BROEK LAAT ZAKKEN. De dames hebben het gauw door als je een watje bent. Een fijne wipweek heren.
Een diana en sylvie zijn altijd bezet en maken aardig wat uurtjes die tikken echt wel de 8 tot 10 k aanGlori tijden zijn voor de meeste voorbij maar ik denk een populaire dame die 6 dagen per week lange dagen maakt echt wel 8 k aantikt