Gaan we naar Lavinia? ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de peptalk ?Slechtste dames? Of bedoelen ze de minst presterende,dat is gauw gezegd,kan ook liggen aan je eigen kwaliteiten,het zijn altijd nog mensen,dus als er geen klik is,of je bent niet schoon op je zelf,komt de rekening direct. Maar ik begrijp wel wat er bedoeld word,er zijn natuurlijk geld beluste type,s die willen zo
snel mogelijk wat meer geld uit je zak halen,maar ook dat ligt weer aan je zelf, GOED AFSPREKEN VOOR DAT JE DIE BROEK LAAT ZAKKEN. De dames hebben het gauw door als je een watje bent. Een fijne wipweek heren.
heb je een kamernummer van haar? of waar is ze aan herkenbaar.Jenny dikke reet middelste passage DRAMAAAAAAAAAAAA
GR RF
Wat denk je zelf? Wat schrijft Ronnie Flex?!heb je een kamernummer van haar? of waar is ze aan herkenbaar.
middelste passage is nogal vaag, en een dikke reet, hebben bijna al de latinas in de witte passageWat denk je zelf? Wat schrijft Ronnie Flex?!
Doubletstraat...ja ik had het eerst geleenstraat getiept maar ik had een zin in mijn hoofd met geleenstraat maar ik heb het al gewijzigd.@sexgek
Was het nou in de Doubletstraat of Geleenstraat?
Vandaag lavinia meegemaakt lang,blond mooie billen.
Slechtste ervaring in me leven denk ik. En ook nog 40 eur vragen.
Ze is gewoon een oplichter, moet echt een ander beroep gaan vinden
Misschien is het handig om een recensie te maken over Lavinia. Ook al is die slecht, juist daar heb je als wandelaar iets aan.Vandaag lavinia meegemaakt lang,blond mooie billen.
Onvoorstelbaar dat zo'n trol jarenlang klanten kan oplichten in de straat.Vandaag lavinia meegemaakt lang,blond mooie billen.
Bedoel je hiermee trans of simpelweg bijgewerkt middels plastische chirurgie? Indien laatste ben ik zelf wel geinteresseerd, gek op bimbo's!"Misschien is het handig om een recensie te maken over Lavinia. Ook al is die slecht, juist daar heb je als wandelaar iets aan."(# 48)
Alle besprekingen hebben een subjectief element in zich. Maar bij Lavinia, die ik alleen ken uit epische fragmenten op dit en op een gesneefd forum, (nee, niet de Lavinia uit Vergilius' epos Aeneis) begint het negatieve de objectiviteit te naderen. Dus of een expliciterende recensie nodig is ?
Ik vind in het geval we een extensieve bespreking wensen wel dat er eerst een fonds moet worden opgericht, zodat de recensent financieel schadeloos wordt gesteld en emotioneel geknakt de eerste tien sessies met een therapeut kan betalen.
In ieder geval word je bedonderd voor slechts Euro 40. Gisterenavond moest ik in Amsterdam zijn. Met nostalgische gevoelens even door Wallenstein gelopen. Intraptarief (geen spelfout) Euro 100 bij velen. Kwaliteit dienstverlening uiterst onzeker. Lang niet alle ramen bezet. Veel "customized ladies". Niet mijn smaak. Snel retour naar Den Haag,
Wat mij verbaast, - en een aantal van u met mij - is dat door velen bij herhaling apert "slecht" genoemde dames het blijkbaar financieel kunnen bolwerken.
En dan is er nog een verschil tussen slechte diensten bieden en de zaak evident flessen. Maar zelfs diegenen die wat betreft hun seksdiensten tot de "verneuksters" kunnen worden gerekend, zoals ene Maria in Leeuwardens Hofje nummer 11, (zie recente recensie; zie een zusterforum) houden het jaren en jaren vol.
Dat alles doet ons bescheiden zijn: het aantal liefhebbers dat een recensieforum kan bereiken is blijkbaar veel minder groot dan het aantal dat valt voor de evidente uiterlijke aantrekkingskracht van de Laviniae ...
Nee hoor, niet onvoorstelbaar, als je je lul laat denken is dat de normaalste zaak van de wereld. Ben er zelf ook ingetrapt in Antwerpen weliswaar, maar toch. Was ook een topic over haar tmm. Bloedmooi, lang zwart haar, strak lichaam maar niet mager, heerlijke kont en borsten. Ik zag me al heerlijk met haar tekeer gaan, pijpen, beffen, alle standjes afgesproken en nog een paar dingen haha ze deed er alles aan om maar niet te hoeven neuken,op zich ook knap natuurlijk. Ze stond er regelmatig en elke keer als ik haar zag ging hij weer steigeren, elke keer praatje pot met haar, en probeerde ze me weer binnen te hengelen, no way dat ik daar weer intrap, neuk ze boys en als je dit overkomt direct daarna een ander bezoeken om je frustratie eruit te neukenOnvoorstelbaar dat zo'n trol jarenlang klanten kan oplichten in de straat.
In iedere andere branche was ze meteen eruit getrapt.
Dat zou ook in de straat moeten gebeuren, maar ja...
Het kan niet, maar ik wil meeIk moet haar echt gewoon nog een keer proberen
Gewoon om mee te maken hoe slecht ze nu echt is. Er gaan niet veel mannen bij haar langs, maar blijkbaar loont het toch nog steeds voor haar om te blijven.
Ze staat best vaak lang voor de ramen zonder klant hoor, maar inderdaad er zijn er altijd bij die haar nog niet kennen."Misschien is het handig om een recensie te maken over Lavinia. Ook al is die slecht, juist daar heb je als wandelaar iets aan."(# 48)
Alle besprekingen hebben een subjectief element in zich. Maar bij Lavinia, die ik alleen ken uit epische fragmenten op dit en op een gesneefd forum, (nee, niet de Lavinia uit Vergilius' epos Aeneis) begint het negatieve de objectiviteit te naderen. Dus of een expliciterende recensie nodig is ?
Ik vind in het geval we een extensieve bespreking wensen wel dat er eerst een fonds moet worden opgericht, zodat de recensent financieel schadeloos wordt gesteld en emotioneel geknakt de eerste tien sessies met een therapeut kan betalen.
In ieder geval word je bedonderd voor slechts Euro 40. Gisterenavond moest ik in Amsterdam zijn. Met nostalgische gevoelens even door Wallenstein gelopen. Intraptarief (geen spelfout) Euro 100 bij velen. Kwaliteit dienstverlening uiterst onzeker. Lang niet alle ramen bezet. Veel "customized ladies". Niet mijn smaak. Snel retour naar Den Haag,
Wat mij verbaast, - en een aantal van u met mij - is dat door velen bij herhaling apert "slecht" genoemde dames het blijkbaar financieel kunnen bolwerken.
En dan is er nog een verschil tussen slechte diensten bieden en de zaak evident flessen. Maar zelfs diegenen die wat betreft hun seksdiensten tot de "verneuksters" kunnen worden gerekend, zoals ene Maria in Leeuwardens Hofje nummer 11, (zie recente recensie; zie een zusterforum) houden het jaren en jaren vol.
Dat alles doet ons bescheiden zijn: het aantal liefhebbers dat een recensieforum kan bereiken is blijkbaar veel minder groot dan het aantal dat valt voor de evidente uiterlijke aantrekkingskracht van de Laviniae ...