Wat zijn de slechtste dames uit de Doubletstraat ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nou de aller slechtste ervaring was met

Medea Doubletstraat 75P K5

ik had dit nog nooit mee gemaakt deze DVP was tijdens het pompen gewoon op haar mobiel tv aan het kijken helemaal geen interactie met mij
heel ongeinteresseerd gaat ze te werk let op broeders
Kan je samen gezellig olympische spelen met haar kijken terwijl je aan het pompen bent.

ik had dit nog nooit mee gemaakt deze DVP was tijdens het pompen gewoon op haar mobiel tv aan het kijken helemaal geen interactie met mij
🙄 Herken dit wel een beetje van haar ja, het kan heel grillig zijn bij haar. Soms is het prima, en soms helemaal ruk.
Je kunt met haar dollen, of ze heeft een kut humeur, zit weinig tussenin..
Ze kan ook best grof zijn af en toe 🤣 Ze zat pas ergens in het midden van de straat.

beste Paulus2 dat zou zo slecht zijn dat vind ik nog niet eens de moeite waard voor uberhaupt een recensie hou het maar op zeer slecht 1 keer maar nooit meer!!
Juist wel, hiermee kan je andere wandelaars waarschuwen, daar zijn juist de recensies voor bedoeld, Niet alleen voor de dames die een goede services geven, maar ook, voor degene die een slechte services geven.

Medea laat soms het gordijn op een kier. Kijkt zij de passage in, terwijl jij op z'n hondjes bezig bent....

Dames als Lavinea, Karima en nog een handvol anderen in Den Haag draaien fiscaal hoge omzetten... Ik ken de boekhouder. En zij krijgen een prima inkomen met heel weinig inspanning.

heb een paar keer gehoord dat goede hoeren tot wel 10k verdienen….
Er zijn een paar goede dames die altijd bezet zijn en bijna geen wachttijd hebben 30 dagen * 6 uur * 3.5 klanten * 35 euro = 22k min 3k huur is 19 k en dat is heel reel. Daarvan gaat ook echt geen 1000 euro naar ome belasting......En dan praten we over standaard diensten.......tegen basis tarief.
De ervaren wandelaars weten denk ik wel wie de best verdienende Doublet dame is...... wat ze allemaal extra doet en bijverdiend.......die loopt echt helemaal binnen.

@Rickdekoning ben wel benieuwd wie deze dame is daar wil ik dan wel snel langs gaan hehe😛
Meestal zijn deze dames of jong en/of besparen ze op de inkoop 😁in de weekenden was het zeker goed verdienen. Een vriendin van me deed dit parttime (weekend) en haalde in haar jonge jaren 2.000 per weekend op in Geleen of doubie, 35-40 weken per jaar. En ze opteerde voor de kleine ondernemersregeling in die tijd..nooit problemen gehad.

Er zijn een paar goede dames die altijd bezet zijn en bijna geen wachttijd hebben 30 dagen * 6 uur * 3.5 klanten * 35 euro = 22k min 3k huur is 19 k en dat is heel reel. Daarvan gaat ook echt geen 1000 euro naar ome belasting......En dan praten we over standaard diensten.......tegen basis tarief.
De ervaren wandelaars weten denk ik wel wie de best verdienende Doublet dame is...... wat ze allemaal extra doet en bijverdiend.......die loopt echt helemaal binnen.
ben ook wel benieuwd wie je nou bedoelt hahahah….heren, wie is de best verdienennde van de doublet???

Dames als Lavinea, Karima en nog een handvol anderen in Den Haag draaien fiscaal hoge omzetten... Ik ken de boekhouder. En zij krijgen een prima inkomen met heel weinig inspanning.
Dus als ik goed begrijp naaien Lavinea & Karima letterlijk en figuurlijk hun klanten met hun dramatische service.

Vervolgens geven deze dames hun daadwerkelijke omzet door aan de boekhouder zodat zij ook genaaid kunnen worden door de belastingdienst 🤣.

Dus als ik goed begrijp naaien Lavinea & Karima letterlijk en figuurlijk hun klanten met hun dramatische service.

Vervolgens geven deze dames hun daadwerkelijke omzet door aan de boekhouder zodat zij ook genaaid kunnen worden door de belastingdienst 🤣.
Deze dames hebben een soort suikeroom die heel veel geld via de aangifte van deze dames laat lopen. Ook een vorm van witten 🤣😁en hoge aftrekbare kosten natuurlijk.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan