lovemachine
Meubelstuk
Mijn priveleven is niet voor niets PRIVE. Dus op het moment dat ik vragen krijg, vertel ik niet per definitie de waarheid.
Ik zeg altijd dat ik vrijgezel ben.
Ik zeg altijd dat ik vrijgezel ben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFKK = FreikörperkulturOoit heb ik eens de fout gemaakt om in een FKK de vraag terug te ketsen en te vragen wie op haar zat te wachten thuis...
barst ze in huilen uit & haar vriendin kwaad op me want "ze mist haar 2 kinderen!".
??![]()
ik kan er wel een paar bedenken:Stel jij staat "aan de andere kant van de streep", welke niet-sex gerelateerde vraag zou je dan zelf (bijvoorbeeld aan het eind van de sessie bij het weer aankleden) stellen aan je klant? Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik vraag met enige regelmaat wat de echte naam is. en verrek, daar krijg ik dan ook nog antwoord op ook, of het de echte naam is blijft natuurlijk maar de vraag. En als het gezellig was het privé telefoon nummer, en ook die krijg ik ook soms , is veel handiger als werk telefoon, lekker direct communiceren of afspraken maken.Stel jij staat "aan de andere kant van de streep", welke niet-sex gerelateerde vraag zou je dan zelf (bijvoorbeeld aan het eind van de sessie bij het weer aankleden) stellen aan je klant? Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
*Gewoon doen en niet zeikenik kan er wel een paar bedenken:
* hoe denk je over corona vaccinatie?
* wat vind je van de vorderingen in de kabinetsformatie?
* Max of Lewis?
* Wat vind je moeder ervan dat ik hier langs kom?
.... Nee dan toch maar over het weer, en of ik getrouwd ben![]()
Dit is precies de reden waarom ik dit topic ben gestart. Bij sommige dames heb je zo'n goede klik dat je het gevoel hebt dat ze iets extra's voor je doen. Zodra ze kennis krijgen van t feit dat je vrouw (en evt kinderen) hebt blijft het extraatje achter wegen, en lijkt het routine matig te worden. Misschien is de beste strategie dan ook wel om dames ook een illusie te verkopen.Bij sommige dames kom ik al een lange tijd. Altijd wel leuke social talks gehad en goede seks gehad.
Soms lijkt het of de service van een dame achteruit gaat zodra ze weten dat ik thuis een vrouw met kinderen heb.
Ben ik de enige hier of hebben hier meer mannen last van?
Inderdaad.Dit is precies de reden waarom ik dit topic ben gestart. Bij sommige dames heb je zo'n goede klik dat je het gevoel hebt dat ze iets extra's voor je doen. Zodra ze kennis krijgen van t feit dat je vrouw (en evt kinderen) hebt blijft het extraatje achter wegen, en lijkt het routine matig te worden. Misschien is de beste strategie dan ook wel om dames ook een illusie te verkopen.
Integendeel, ik heb juist het idee dat de meeste dames de eerlijkheid waarderen.Bij sommige dames kom ik al een lange tijd. Altijd wel leuke social talks gehad en goede seks gehad.
Soms lijkt het of de service van een dame achteruit gaat zodra ze weten dat ik thuis een vrouw met kinderen heb.
Ben ik de enige hier of hebben hier meer mannen last van?