Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoveel vertel ik nou ook weer niet, ben vooral bezig met de dame die ik bezoek ?Heb je het idee dat de service beter wordt naarmate je meer vertelt over je vrouw?
Ja, met een hele lieve vrouw! (alleen geen sex...)Het weer is ronduit k*t. Ben je nou getrouwd of nie?
Als een klant mij die vraag stelt, krijgt hij een positief antwoord. Ik ben fan van trio's zolang de vrouw er zin in heeft. .Ik zeg dan altijd wil je trio met mijn vrouw? Dan volgt meestal een stilte of zenuwachtige lach... En bij afscheid zeg ik say hallo to you, re boyfriend... Echte afknapper als ze dit vragen meteen afvinken en dooorrrr..
Was dat t breekpunt met je ex?Jarenlang heb ik zomaar wat geantwoord op zulke vragen. Wel getrouwd, niet getrouwd; wel kinderen, geen kinderen, enz.
Tot de dag dat mijn ex blijkbaar wat wantrouwig in mijn gsm had zitten neuzen en daar het nummer van één van mijn vaste dvp's had gevonden.
En dan haar ook nog eens had gebeld met de vraag waarom zij zoveel contact met me had.
Aan die ene dvp heb ik alles verteld zoals het was.
het heeft er voor gezorgd dat ze op dat moment vertrokken is na een huwelijk dat al lang niet meer goed was,Was dat t breekpunt met je ex?
Over het weer beginnen is prima maar dan in het kader 'wanneer doen we het weer'Nu vraag ik mij toch oprecht af wat we dan wel nog mogen doen. Als we alleen maar neuken als robots is 't nie goed en als we vragen stellen en (oprechte) interesse tonen is het ook niet goed ik kan toch moeilijk over het weer beginnen?
'Tsja 't is weer nat vandaag ze... neeje, nie buiten. '
Bij een bezoek aan een DVP komt na de sex soms de vraag van haar of je een partner (en kinderen) hebt. Bij dames die eenmalig waren heb ik geen enkele moeite eerlijk te antwoorden maar bij dames waar de sex heerlijk stomend was en ik een goeie klik voel, en ik vaker wil zien, krijg ik meer moeite met dit onderwerp. Ik denk dat dat soms komt omdat ik de illusie van zij als stiekeme girlfriend nog wil vasthouden, of dat ik niet zou willen dat ze mij hierom (hoerenlopen) gaat veroordelen. Soms komt er een afkeurend knikje. Wat waarschijnlijk absurd is want dat geldt minstens net zo goed voor haar. Is het dat ik toch graag wordt aangezien als James Bond? Ik heb ook wel gehad dat dames boos waren dat ze vinden dat ik eerder over mijn privéleven had moeten vertellen. Maar meisje zo meteen komt bij jou toch ook een heel voetbalteam je uitwonen? Nu ben ik toch benieuwd wat er in die hoofdjes van de dames afspeelt bij zulke vragen. Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?
Ik antwoord er wel op als ze de dame in kwestie mij daar een vraag over stelt. Maar je bepaald nog altijd zelf wel in hoe ver je erover wilt vertellen tegen de dame in kwestieIk vind dat wel een domme vraag. Je wilt toch een beetje de illusie vasthouden?
Tuurlijk heb ik het er ook over met klanten maar meer dat het vanuit hen komt. Er zelf naar vragen is zo een dood doener..
Ja, ik kan me voorstellen dat het beide kanten op kan. Ik heb een DVP die heel open is over haar persoonlijke leven (ik geloof wat ze me laat zien). Dat vind ik intiem. Maar zoals je zei, misschien is dat het doel. Om u een vaste klant te maken.Ben vrijgezel, dus ben daar ook eerlijk over naar de dame toe. Ik vraag me af of een dame je andere service geeft als ze weet dat je een vriendin/vrouw hebt. Want vrijgezelle mannen kunnen ze sneller verliefd maken om aan een vaste klant te kunnen komen.