Wat vinden jullie van Zuid-Amerikaans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... kwa 'looks' en (vooral!) 'weelderige vrouwelijke rondingen'... valt het bij veruit de meeste Zuid-Amerikaanse vrouwen best mee hoor! OMG!
Het zijn wel bovengemiddeld vaak onnatuurlijke vrouwelijke rondingen.

Zowel aan de voor- als achterkant.

En om eerlijk te zijn zie ik vaak enorme konten en, indien natuurlijk, B-cup borsten. Die combi zie ik zelf graag andersom.

Leuk kontje, grotere memmen.

Dat is wel echt gekanteld. Nu staat er soms als aanbeveling: Big Ass, terwijl dat voor mij in flink wat gevallen eerder een afrader is.

En als je filtert op cup D-DD-F heb je bij bijna 90% van de Zuid-Amerikaanse vrouwen te maken met siliconen.....dus daar heb je dan, wat mij betreft, ook niets aan.

Het zijn wel bovengemiddeld vaak onnatuurlijke vrouwelijke rondingen.

Zowel aan de voor- als achterkant.

En om eerlijk te zijn zie ik vaak enorme konten en, indien natuurlijk, B-cup borsten. Die combi zie ik zelf graag andersom.

Leuk kontje, grotere memmen.

Dat is wel echt gekanteld. Nu staat er soms als aanbeveling: Big Ass, terwijl dat voor mij in flink wat gevallen eerder een afrader is.

En als je filtert op cup D-DD-F heb je bij bijna 90% van de Zuid-Amerikaanse vrouwen te maken met siliconen.....dus daar heb je dan, wat mij betreft, ook niets aan.
Nu... er zijn er dus ook wel enkelen waar dat allemaal natuurlijk is hoor!

Dat is inderdaad elke keer afwachten. Van eentje klopte de foto's wel, al bleek ze tussen het maken van de foto's en mijn bezoek blijkbaar haar velletje te hebben laten inkleuren.
Van een andere dame waren het niet haar foto's, maar ze was beslist het aankijken waard.
Je hekel aan tattoo's deel ik wel een beetje, maar voor mij is dat geen deal-breker.
Heb Natasha meerdere malen in Amsterdam bezocht en ook nog een andere, meer rondreizende Natasha en beide dames hadden flink plak-platen, maar tijdens de actie stoort dat me niet meer als hun fysiek me verder wel aanspreekt.

Het is heel opvallend dat dat je zo enorm stoort.

Alhoewel ik moet toegeven dat ik het wel jammer vind als een partner van me (nu en in het verleden) aangeeft een tattoo te willen.

Maar dat komt ook omdat ik het niet mooi vind en je toch hoopt dat zo'n relatie lang gaat duren.

Maar bij een dvp, waar ik maar 1 of een paar keer een uurtje verblijf, winnen haar totaal looks het dan toch van een plakplaatje meer of minder.

Nu... er zijn er dus ook wel enkelen waar dat allemaal natuurlijk is hoor!
Klopt zeker!

En die kunnen fysiek echt helemaal voldoen aan het ideale plaatje.

Maar als ik het gemiddelde op de sites bekijk, valt 90% van de Zuid-Amerikaanse vrouwen me tegen omdat een bovengemiddeld aantal zich hebben laten verbouwen.

Ik denk dat je op een strand in Rio of Cartagena wel echt je ogen uitkijkt. Want er zijn veel Zuid-Amerikaanse vrouwen met goede, natuurlijke konten en borsten en ook nog eens knappe koppies.

Maar bij de dvp's zijn er veel doorgeschoten siliconen types.

Maar die 10% die wel helemaal natuurlijk zijn kunnen potentieel te gek zijn.

Voor mij ook niet allemaal, omdat ik liever een beetje schuchtere dame dan een beest in bed heb en ook in dit opzicht zijn Zuid-Amerikaanse dames wat enthousiaster en wilder dan hun delicatere Oost-Europese collega's.

Ik kan me goed voorstellen dat dat jou juist aanspreekt, iedereen is weer anders.

Ik denk dat er een gebied is waar jij, ik, @OIHLV , @Deckx @Il Commendatore etc overlap heb en waar we totaal verschillen.

Op het gebied van mooie tattoo's bijvoorbeeld zijn OIHLV en Commentatoren tegenpolen en ik denk dat wij qua beleving soms tegenpolen zijn. Deckx vind ik iets moeilijker in te schatten en allemaal zijn we niet geheel rechtlijnig.

Jaja, ik heb dit niet onderzocht, maar na een paar jaar weet je hoe of wat en kan het je helpen, je mening mbt recensies te bepalen.

Met @Lament deel ik bv zijn voorliefde voor grote natuurlijke borsten, dus hij heeft me in sommige gevallen precies in de richting van de juiste dames gewezen, maar er zitten ook wat te oude, dikke dames tussen zijn bezoekjes en dan heb ik weer meer met de slanke Europese meiden van OIHLV, ondanks dat ze soms over een A of B cupje beschikken.

Maar een geheel natuurlijke Zuid-Amerikaanse dame met mooie rondingen die subtiel is in bed, die kan zich moeiteloos meten met mijn Oost-Europese top-dames.

Alleen in mijn geval geldt daardoor 80% Oost-Europees, 20% Zuid-Amerikaans.
Tsja... Tattoo's. Voor mij hoeft het niet. (heb er zelf ook geen)
Maar... om een keertje lekker te stoeien met een leuke DVP... laat ik me daar toch echt niet door tegenhoudn hoor!
Precies datzelfde geldt voor mij.

En dan heb je ook die ertussen die maar liegen dat ze puur natuur zijn. Kom je daar aan zie je dat ze gewoon door midden is gezaagd, terug geplakt en vol gespoten
Hahaha, dat klopt ook nog ja.

Er zitten er veel tussen die in de ontkennings-fase zijn. Eindeloze operaties en dan beweren puur natuur te zijn.

Het is ook zo zonde. Neem zo'n Zoe in Amsterdam:

Was echt een super-beauty en is nu langzaam maar zeker tot een bouwpakketje aan het verworden.

Ze gooien de prijs omhoog en verminderen bewust hun looks. Onbegrijpelijk!

Je hekel aan tattoo's deel ik wel een beetje, maar voor mij is dat geen deal-breker.
Heb Natasha meerdere malen in Amsterdam bezocht en ook nog een andere, meer rondreizende Natasha en beide dames hadden flink plak-platen, maar tijdens de actie stoort dat me niet meer als hun fysiek me verder wel aanspreekt.

Het is heel opvallend dat dat je zo enorm stoort.

Alhoewel ik moet toegeven dat ik het wel jammer vind als een partner van me (nu en in het verleden) aangeeft een tattoo te willen.

Maar dat komt ook omdat ik het niet mooi vind en je toch hoopt dat zo'n relatie lang gaat duren.

Maar bij een dvp, waar ik maar 1 of een paar keer een uurtje verblijf, winnen haar totaal looks het dan toch van een plakplaatje meer of minder.
Het is net als met muziek; de ene artiest kan ik niet vaak genoeg horen, bij een aantal zou ik het liefst subiet de radio het raam uit gooien.
Het maakt mensen onaantrekkelijker en zelf weten ze dat ze in een aantal beroepen ze ook beter niet op een direct zichtbare plaats kunnen laten aanbrengen.

Hahaha, dat klopt ook nog ja.

Er zitten er veel tussen die in de ontkennings-fase zijn. Eindeloze operaties en dan beweren puur natuur te zijn.

Het is ook zo zonde. Neem zo'n Zoe in Amsterdam:

Was echt een super-beauty en is nu langzaam maar zeker tot een bouwpakketje aan het verworden.

Ze gooien de prijs omhoog en verminderen bewust hun looks. Onbegrijpelijk!
Wat een plaatje is ze! Van mij mag het wel donkerder maar als ik het zo hoor van jou, a win is a win ! Vooral met de aanbod van nu dus ik ga zeker een keer langs (nog voordat Ze alles ombouwt)
Of is dat nu al😢

Het is net als met muziek; de ene artiest kan ik niet vaak genoeg horen, bij een aantal zou ik het liefst subiet de radio het raam uit gooien.
Het maakt mensen onaantrekkelijker en zelf weten ze dat ze in een aantal beroepen ze ook beter niet op een direct zichtbare plaats kunnen laten aanbrengen.
Nou ja, dat zie jij zo hè. En ik ook een beetje.

Ik denk niet dat mensen tattoo's nemen, denkende: ik ga mezelf onaantrekkelijk en kansloos maken.

Zij zullen het wel echt mooi vinden of een manier om zichzelf uit te spreken, iets eigens toe te voegen aan wie ze zijn.

Ik vind de meeste tattoo's bij zowel vrouwen als mannen ook spuug-lelijk, maar er zijn zat mensen voor wie het wel een welkome toevoeging is.
Wat een plaatje is ze! Van mij mag het wel donkerder maar als ik het zo hoor van jou, a win is a win ! Vooral met de aanbod van nu dus ik ga zeker een keer langs (nog voordat Ze alles ombouwt)
Of is dat nu al😢
Ze is precies zo als op de foto's.

Alleen 3 jaar geleden was ze echt supermooi en zonder enige fysieke verandering nog. En jonger. En toen 200€ voor een uur en nu 350€.

Dus ze was ideaal qua looks, en nu minder qua looks, hogere prijs en met zoveel werk meer op de meter.

Mijn enige probleem toen was dat er andere mensen in het huis aanwezig waren en dat ik haar wat te professioneel vond.

Maar die kleine hindernissen kunnen dus ook helemaal aan mij liggen. Toen ze deur open deed dacht ik: Mijn god, wat een beauty, maar gaandeweg vind ik haar dus minder interessant door hoe de veranderingen qua borsten, lippen en misschien nog wel meer.

Ze had gewoon een prima B-cup, nu is het een beetje potsierlijke C. De dokter die zoiets doet bij zo'n supermooie meid mogen ze van mij verbieden zijn beroep nog uit te oefenen, maar goed, dat gaat niet lukken helaas.

Ik denk niet dat mensen tattoo's nemen, denkende: ik ga mezelf onaantrekkelijk en kansloos maken.

Zij zullen het wel echt mooi vinden of een manier om zichzelf uit te spreken, iets eigens toe te voegen aan wie ze zijn.

Ik vind de meeste tattoo's bij zowel vrouwen als mannen ook spuug-lelijk, maar er zijn zat mensen voor wie het wel een welkome toevoeging is.

Ze is precies zo als op de foto's.

Alleen 3 jaar geleden was ze echt supermooi en zonder enige fysieke verandering nog. En jonger. En toen 200€ voor een uur en nu 350€.

Dus ze was ideaal qua looks, en nu minder qua looks, hogere prijs en met zoveel werk meer op de meter.

Mijn enige probleem toen was dat er andere mensen in het huis aanwezig waren en dat ik haar wat te professioneel vond.

Maar die kleine hindernissen kunnen dus ook helemaal aan mij liggen. Toen ze deur open deed dacht ik: Mijn god, wat een beauty, maar gaandeweg vind ik haar dus minder interessant door hoe de veranderingen qua borsten, lippen en misschien nog wel meer.

Ze had gewoon een prima B-cup, nu is het een beetje potsierlijke C. De dokter die zoiets doet bij zo'n supermooie meid mogen ze van mij verbieden zijn beroep nog uit te oefenen, maar goed, dat gaat niet lukken helaas.
Ahh had haar graag meegemaakt toen met die natuurlijke bcup 😢
Voor €350 moet ze mij wel echt alle latinasex cliche's laten ervaren
En laten we niet beginnen over wat voor chirurgen van hun beroep verboden mogen worden 😭als ik een lijst moest maken van alle "door operatie verminkte dvp's " zijn we pas op de 35e december klaar ... nooit dus😂

Ons aller ...... (moest zijn naam weg halen, hoor ik zojuist) vertelt me net via pb dat Zoe vroeger een man was.

Ik heb haar 3 jaar geleden ontmoet en echt niets wees daar op.

Gewoon een bloedmooi, jong latina meisje pre-operaties en met hoge stem.

Dat is dus het risico: Juist door die operaties kan iemand er 'verbouwd' uit gaan zien. Ik hoop dat de dames (want daar ga ik wel vanuit dat het dames zijn) zich dat realiseren in hun onzinnige strijd om mooier te worden dan ze van nature al zijn.

Laatst bewerkt:

helaas.
Meest gehoord is dat het een reden/ betekenis heeft. Toch hoor je dat er naderhand spijt is van die beslissing.
Cijfers variëren nogal, er wordt zelfs 50% genoemd.
Maar dingen zoals een tribal of een aarsgewei? Vertel mij maar wat voor een diepere betekenis daar achter schuilt...

Ons aller @Rimon vertelt me net via pb dat Zoe vroeger een man was.

Ik heb haar 3 jaar geleden ontmoet en echt niets wees daar op.

Gewoon een bloedmooi, jong latina meisje pre-operaties en met hoge stem.

Dat is dus het risico: Juist door die operaties kan iemand er 'verbouwd' uit gaan zien. Ik hoop dat de dames (want daar ga ik wel vanuit dat het dames zijn) zich dat realiseren in hun onzinnige strijd om mooier te worden dan ze van nature al zijn.
Plottwist 😭😳
Naast alle problemen in de wereld mogen we nu ook nog gaan filteren op "echte vrouwen" jeetje als iedereen nou bleef als hoe ze geboren waren ...

Laatst bewerkt:
Meest gehoord is dat het een reden/ betekenis heeft. Toch hoor je dat er naderhand spijt is van die beslissing.
Cijfers variëren nogal, er wordt zelfs 50% genoemd.
Maar dingen zoals een tribal of een aarsgewei? Vertel mij maar wat voor een diepere betekenis daar achter schuilt...
Haha, klopt.
😳plottwist

Plottwist 😭😳
Naast alle problemen in de wereld mogen we nu ook nog gaan filteren op "echte vrouwen" jeetje als iedereen nou bleef als hoe ze geboren waren ...
Het is ook gewoon niet zo, hoewel ik me er, na de operaties, wel iets bij kon voorstellen.

Dat is dus de reden waarom ze geen siliconen moeten toevoegen aan hun, op zich mooie lichamen.

En op echte vrouwen filteren kan niet als ze er niet voor uit zouden komen een trans te zijn.

Die geven dat zelf aan als alles goed is.

Maar ik denk dat ....... in pb wilde stoken en er geen behoefte aan had dat ik het openbaar zou maken omdat hij zelf ook wel weet dat het waarschijnlijk niet zo is en en dat hij puur een balletje opgooide in de pb.

Maar ik plaatste het door omdat me niet werd gevraagd om het privé te houden (ik zeg dat er zelf altijd bij) en ik vond de suggestie best interessant.

ik zeg: Zoe 100% meisje, maar misvormd door operaties waardoor je daar aan zou kunnen gaan twijfelen.
Dus hebben die operaties een averechts effect.

Wat wel vaker het geval is. Ze willen de mooiste vrouw worden en wij gaan zelfs twijfelen of ze niet ooit een man waren.

Overigens is ........ me nu in pb aan het uitschelden. Tot zover de kerstgedachte. ;)

Ik ga hierover niet klagen bij de mods, maar als hij doorgaat is het einde forum voor hem wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Haha, klopt.

Het is ook gewoon niet zo, hoewel ik me er, na de operaties, wel iets bij kon voorstellen.

Dat is dus de reden waarom ze geen siliconen moeten toevoegen aan hun, op zich mooie lichamen.

En op echte vrouwen filteren kan niet als ze er niet voor uit zouden komen een trans te zijn.

Die geven dat zelf aan als alles goed is.

Maar ik denk dat ....... in pb wilde stoken en er geen behoefte aan had dat ik het openbaar zou maken omdat hij zelf ook wel weet dat het waarschijnlijk niet zo is en en dat hij puur een balletje opgooide in de pb.

Maar ik plaatste het door omdat me niet werd gevraagd om het privé te houden (ik zeg dat er zelf altijd bij) en ik vond de suggestie best interessant.

ik zeg: Zoe 100% meisje, maar misvormd door operaties waardoor je daar aan zou kunnen gaan twijfelen.
Dus hebben die operaties een averechts effect.

Wat wel vaker het geval is. Ze willen de mooiste vrouw worden en wij gaan zelfs twijfelen of ze niet ooit een man waren.

Overigens is ........ me nu in pb aan het uitschelden. Tot zover de kerstgedachte. ;)

Ik ga hierover niet klagen bij de mods, maar als hij doorgaat is het einde forum voor hem wat mij betreft.
hahahha😂 ik dacht dat hij je goed bedoelend waarschuwde 😭
..... wat is dit nou?
Waar baseer je het op dat dit een man is ben ik wel benieuwd naar

Ah nee joh, laten we lief zijn voor elkaar.

Ik mag jullie allemaal wel, daarom was ik nogal verrast.

Iets wat echt privé is zou ik nooit publiekelijk delen, maar dit leek me een kleinigheidje.

Hoe dan ook: Door maar weer!

Terug
Bovenaan Onderaan